Osnovne informacije
- Lokacija
- Grad Zagreb, Peščenica - Žitnjak, Ferenščica
- Stanje
- novo
Opis oglasa
Upravljanje poslovnim procesima / Goran Marić
Zagreb: Školska knjiga, 2006;
Tvrdi uvez; 326 str.; 25 cm
• knjiga iz privatne zbirke
• nekorištena
• izvrsno očuvana
Knjiga upućuje na važnost i složenost poslovnoga, odnosno industrijskog tržišta i nužnost marketinškoga pristupa upravljanju poslovnim procesima, ali istodobno i na kompleksnost poslovnoga tržišta i važnost pregovaračkih znanja i vještina kao preduvjeta svih poslovnih aktivnosti.
Autor znalački razrađuje problematiku ponašanja kupaca na tržištu poslovne potrošnje te analizira sve čimbenike koji utječu na razvijanje odgovarajuće strategije marketinga na tržištu poslovne potrošnje.
Knjiga je namijenjena studentima dodiplomskih i poslijediplomskih studija iz područja menadžmenta i poslovnog marketinga, da bi se na jednome mjestu sjedinila sustavno razrađena građa iz nekih specifičnih područja marketinga na tržištu poslovne potrošnje (kao što su teorijska podloga poslovnog marketinga i tržišta poslovne potrošnje, istraživanje tržišta u poslovnome marketingu, razvoj i primjena marketinške strategije, ponašanje kupaca, teorijska razmatranja poslovnih odnosa na tržištu poslovne potrošnje te, kao poseban doprinos, razmišljanja nekih iskusnih hrvatskih gospodarstvenika i gospodarskih znanstvenika i stručnjaka vezanih uz poslovne odnose) kao jednu od presudnih determinanti ostvarivanja uspješnog upravljanja poslovni procesima, ali i uspješnom ostvarenju marketinškihi ukupnih poslovnih rezultata.
NAPOMENA - u slučaju slanja poštom (HP), primatelj otkupne pošiljke (kupac) plaća cijenu slanja pošiljke (6 €)
Zagreb: Školska knjiga, 2006;
Tvrdi uvez; 326 str.; 25 cm
• knjiga iz privatne zbirke
• nekorištena
• izvrsno očuvana
Knjiga upućuje na važnost i složenost poslovnoga, odnosno industrijskog tržišta i nužnost marketinškoga pristupa upravljanju poslovnim procesima, ali istodobno i na kompleksnost poslovnoga tržišta i važnost pregovaračkih znanja i vještina kao preduvjeta svih poslovnih aktivnosti.
Autor znalački razrađuje problematiku ponašanja kupaca na tržištu poslovne potrošnje te analizira sve čimbenike koji utječu na razvijanje odgovarajuće strategije marketinga na tržištu poslovne potrošnje.
Knjiga je namijenjena studentima dodiplomskih i poslijediplomskih studija iz područja menadžmenta i poslovnog marketinga, da bi se na jednome mjestu sjedinila sustavno razrađena građa iz nekih specifičnih područja marketinga na tržištu poslovne potrošnje (kao što su teorijska podloga poslovnog marketinga i tržišta poslovne potrošnje, istraživanje tržišta u poslovnome marketingu, razvoj i primjena marketinške strategije, ponašanje kupaca, teorijska razmatranja poslovnih odnosa na tržištu poslovne potrošnje te, kao poseban doprinos, razmišljanja nekih iskusnih hrvatskih gospodarstvenika i gospodarskih znanstvenika i stručnjaka vezanih uz poslovne odnose) kao jednu od presudnih determinanti ostvarivanja uspješnog upravljanja poslovni procesima, ali i uspješnom ostvarenju marketinškihi ukupnih poslovnih rezultata.
NAPOMENA - u slučaju slanja poštom (HP), primatelj otkupne pošiljke (kupac) plaća cijenu slanja pošiljke (6 €)
Karta
Napomena: Prikazana je približna lokacija
greenyard
Svi oglasi ovog oglašivača
Korisnik je verificirao broj telefona u državi: Hrvatska
Korisnik nije trgovac te na njega nisu primjenjive EU odredbe o zaštiti potrošača
- Adresa: 10000 Zagreb, Grad Zagreb, Hrvatska
- Oglas objavljen
- 25.05.2024. u 20:56
- Do isteka još
- Oglas prikazan
- 38 puta
greenyard
Svi oglasi ovog oglašivača
Korisnik je verificirao broj telefona u državi: Hrvatska
Korisnik nije trgovac te na njega nisu primjenjive EU odredbe o zaštiti potrošača
- Adresa: 10000 Zagreb, Grad Zagreb, Hrvatska