Stanko Abadžić - Marginalije
- Cijena
- 14,90 €
+ zaštita kupca 1,96 €
+ dostava 4,90 €
Besplatna BOX NOW dostava do 31.12.
U Njuškalo aplikaciji
Više u Uvjetima promotivne akcije
Kupuj uz PayProtect od provjerenih prodavača uz garanciju povrata novca i sigurnu dostavu. Saznaj više
Šifra oglasa: 47315450
Osnovne informacije
- Lokacija
- Splitsko-dalmatinska, Split, Stinice
- Stanje
- rabljeno
Opis oglasa
Nakladnik: Meandar media, Zagreb
Broj stranica: 128
Godina izdanja: 2009.
Format: 20,0 x 23,0 cm
Uvez: Meki
NAPOMENA: Knjiga je otpis iz knjižnice u dobrom stanju
Paradoks fotografske kreativnosti ogleda se u njenom pemanentnom preispitivanju, potenciranom erom posvemašnje digitalizacije kojim je proces demokratizacije doveden do točke zasićenja. Ili, drugim riječima, doveden je do točke u kojoj svatko može biti umjetnik, što praktički znači da je umjetnost u svom izvornom smislu gotovo dokinuta. Ali kao što svaki renesansni slikar nije Leonardo, tako svaki trećemilenijski fotograf nije Henri Cartier-Bresson. Iznimke postoje zato da bismo na njih upozorili.
Među takvima je Stanko Abadžić, hrvatski majstor fotografije, podrijetlom iz Vukovara, čiji je opus možda najbolje odrediti jednom imenicom: putovanje. Ljudski život u krajnjoj liniji i nije ništa drugo, neovisno o tome radi li se o putovanju potaknutom potragom za istinom, spokojstvom ili tko zna kakvim ciljem. U psihoanalitičkoj ikonografiji putovanje je sinonim za duhovnu promjenu i želju za novim iskustvima, potaknutu produktivnim nezadovoljstvom.
U Abadžićevu slučaju tu želju dodatno su provocirale ratne neprilike. Desetak godina živio je u Njemačkoj i Češkoj, hraneći svoju nostalgiju, ali razvijajući isto tako autorski dar, kojim je potreba za beskonačnošću, mjerljiva snagom intime, dobila svoj apogej.
Broj stranica: 128
Godina izdanja: 2009.
Format: 20,0 x 23,0 cm
Uvez: Meki
NAPOMENA: Knjiga je otpis iz knjižnice u dobrom stanju
Paradoks fotografske kreativnosti ogleda se u njenom pemanentnom preispitivanju, potenciranom erom posvemašnje digitalizacije kojim je proces demokratizacije doveden do točke zasićenja. Ili, drugim riječima, doveden je do točke u kojoj svatko može biti umjetnik, što praktički znači da je umjetnost u svom izvornom smislu gotovo dokinuta. Ali kao što svaki renesansni slikar nije Leonardo, tako svaki trećemilenijski fotograf nije Henri Cartier-Bresson. Iznimke postoje zato da bismo na njih upozorili.
Među takvima je Stanko Abadžić, hrvatski majstor fotografije, podrijetlom iz Vukovara, čiji je opus možda najbolje odrediti jednom imenicom: putovanje. Ljudski život u krajnjoj liniji i nije ništa drugo, neovisno o tome radi li se o putovanju potaknutom potragom za istinom, spokojstvom ili tko zna kakvim ciljem. U psihoanalitičkoj ikonografiji putovanje je sinonim za duhovnu promjenu i želju za novim iskustvima, potaknutu produktivnim nezadovoljstvom.
U Abadžićevu slučaju tu želju dodatno su provocirale ratne neprilike. Desetak godina živio je u Njemačkoj i Češkoj, hraneći svoju nostalgiju, ali razvijajući isto tako autorski dar, kojim je potreba za beskonačnošću, mjerljiva snagom intime, dobila svoj apogej.
Karta
Napomena: Prikazana je približna lokacija
rea07
Korisnik je verificirao broj telefona u državi: Hrvatska
Korisnik nije trgovac te na njega nisu primjenjive EU odredbe o zaštiti potrošača
- Adresa: Stanka Vraza/Vrazova 17, 21000 Split, Splitsko-dalmatinska, Hrvatska
- Oglas objavljen
- 20.11.2025. u 18:11
- Do isteka još
- Oglas prikazan
- 157 puta
rea07
Korisnik je verificirao broj telefona u državi: Hrvatska
Korisnik nije trgovac te na njega nisu primjenjive EU odredbe o zaštiti potrošača
- Adresa: Stanka Vraza/Vrazova 17, 21000 Split, Splitsko-dalmatinska, Hrvatska
