Walker, KUPUJE SE - Tajni dijalog između onog što kupujemo i onog što
- Cijena
- 9 €
+ zaštita kupca 1,96 €
+ dostava od 1,90 €
Sigurna kupovina uz PayProtect
Dostava diljem Hrvatske
Kupuj uz PayProtect od provjerenih prodavača uz garanciju povrata novca i sigurnu dostavu. Saznaj više
Šifra oglasa: 32813025
Osnovne informacije
- Lokacija
- Grad Zagreb, Donji Grad, Donji grad
- Stanje
- novo
Opis oglasa
Rob Walker, KUPUJEM SE -Tajni dijalog između onog što kupujemo i onog što jesmo
Nakladnik NAKLADA LJEVAK Zageb 2009
Meki uvez s preklopom.
U ovoj knjizi pisac kolumne „Consumed“ u New York Timesu, Rob Walker, tvrdi da ta općeprihvaćena tvrdnja predviđa mnogo važniju i trajniju kulturalnu promjenu. Kako je tehnologija stvorila putove oglašavanja bilo gdje, tako ljudi prigrljuju brendove više nego ikada ranije – stvarajući vlastite brendove i sudjelujući u marketinškim kampanjama za svoje omiljene brendove na sasvim novi način.
Motivirani potrošači sve više šire vjerovanje poput virusa, stvarajući internetske videoporuke za Converse All Star ili postajući agenti usmenog marketinga, promičući poruke velikih korporacija prijateljima i obitelji. U tom su procesu oni – mi – počeli kanalizirati kulturne, političke i društvene aktivnosti kroz povezanost s brendovima.
Walker istražuje taj kulturalni krajolik koji se mijenja – uključujući i praksu zvanu 'murketing', koja spaja pojmove mutan i marketing – uvodeći nas u svijet kreativnih marketinških stručnjaka, poduzetnika, umjetnika, društvenih organizatora koji su našli načina da u njemu budu uspješni.
Na primjeru starih i novih brendova, uključujući Timberland, American Apparel, Pabst Blue Ribbon, Red Bull, iPod i Livestrong, Walker pokazuje načine na koje kupci prihvaćaju proizvode, ne samo kao potrošačke izbore, već i kao svjesni izraz svojih identiteta.
Djelomično početnica marketinga, djelomično rad iz kulturalne antropologije, ova knjiga otkriva zašto smo danas, više nego ikada, ono što kupujemo – i obrnuto.
Rob Walker piše za The New York Times Magazine tjednu kolumnu „Consumed“, spoj poslovnog novinarstva i kulturalne antropologije. Pisao je i popularni „Ad Report Card“, kolumnu za Slate i surađivao s publikacijama širokog spektra, od Fast Companyja do The New Republica i AdBustersa. Walker i dalje piše o tajnom dijalogu između onog što kupujemo i onog što jesmo na svojoj internetskoj stranici Murketing.com.
Postoji mogućnost preuzimanja knjige u širem centru Zagreba.
Poruka na 098 9174 300. Slanje BOX NOW (1 euro), ili TISAK.
Pogledajte i ostale moje oglase, i iskombinirajte narudžbu o jednom putnom trošku.
(29)
Nakladnik NAKLADA LJEVAK Zageb 2009
Meki uvez s preklopom.
U ovoj knjizi pisac kolumne „Consumed“ u New York Timesu, Rob Walker, tvrdi da ta općeprihvaćena tvrdnja predviđa mnogo važniju i trajniju kulturalnu promjenu. Kako je tehnologija stvorila putove oglašavanja bilo gdje, tako ljudi prigrljuju brendove više nego ikada ranije – stvarajući vlastite brendove i sudjelujući u marketinškim kampanjama za svoje omiljene brendove na sasvim novi način.
Motivirani potrošači sve više šire vjerovanje poput virusa, stvarajući internetske videoporuke za Converse All Star ili postajući agenti usmenog marketinga, promičući poruke velikih korporacija prijateljima i obitelji. U tom su procesu oni – mi – počeli kanalizirati kulturne, političke i društvene aktivnosti kroz povezanost s brendovima.
Walker istražuje taj kulturalni krajolik koji se mijenja – uključujući i praksu zvanu 'murketing', koja spaja pojmove mutan i marketing – uvodeći nas u svijet kreativnih marketinških stručnjaka, poduzetnika, umjetnika, društvenih organizatora koji su našli načina da u njemu budu uspješni.
Na primjeru starih i novih brendova, uključujući Timberland, American Apparel, Pabst Blue Ribbon, Red Bull, iPod i Livestrong, Walker pokazuje načine na koje kupci prihvaćaju proizvode, ne samo kao potrošačke izbore, već i kao svjesni izraz svojih identiteta.
Djelomično početnica marketinga, djelomično rad iz kulturalne antropologije, ova knjiga otkriva zašto smo danas, više nego ikada, ono što kupujemo – i obrnuto.
Rob Walker piše za The New York Times Magazine tjednu kolumnu „Consumed“, spoj poslovnog novinarstva i kulturalne antropologije. Pisao je i popularni „Ad Report Card“, kolumnu za Slate i surađivao s publikacijama širokog spektra, od Fast Companyja do The New Republica i AdBustersa. Walker i dalje piše o tajnom dijalogu između onog što kupujemo i onog što jesmo na svojoj internetskoj stranici Murketing.com.
Postoji mogućnost preuzimanja knjige u širem centru Zagreba.
Poruka na 098 9174 300. Slanje BOX NOW (1 euro), ili TISAK.
Pogledajte i ostale moje oglase, i iskombinirajte narudžbu o jednom putnom trošku.
(29)
Karta
Napomena: Prikazana je približna lokacija
mestrovic2020
Svi oglasi ovog oglašivača
Korisnik je verificirao broj telefona u državi: Hrvatska
Korisnik nije trgovac te na njega nisu primjenjive EU odredbe o zaštiti potrošača
- Adresa: 10000 Zagreb, Grad Zagreb, Hrvatska
- Oglas objavljen
- 22.11.2025. u 13:20
- Do isteka još
- Oglas prikazan
- 631 puta
mestrovic2020
Svi oglasi ovog oglašivača
Korisnik je verificirao broj telefona u državi: Hrvatska
Korisnik nije trgovac te na njega nisu primjenjive EU odredbe o zaštiti potrošača
- Adresa: 10000 Zagreb, Grad Zagreb, Hrvatska



