Knjiga udžbenik DJEČJA RAZVOJNA PSIHOLOGIJA, BERK
- Cijena
- 90 €
+ zaštita kupca 3,60 €
+ dostava 4,90 €
Sigurna kupovina uz PayProtect
Dostava diljem Hrvatske
Kupuj uz PayProtect od provjerenih prodavača uz garanciju povrata novca i sigurnu dostavu. Saznaj više
Šifra oglasa: 48479667
Osnovne informacije
- Lokacija
- Grad Zagreb, Trešnjevka - Sjever, Trešnjevka
- Stanje
- rabljeno
Opis oglasa
Prodajem knjigu udžbenik „Dječja razvojna psihologija", autorice Laura E. Berk,
jezik: hrvatski,
urednica: Gordana Keresteš,
prevoditeljice Irma Brković, Ana Butković,
broj stranica: 802,
uvez: tvrdi uvez,
format: 21,5 × 28 cm,
izdavač: Naklada Slap, Jastrebarsko,
godina izdanja: 8. izdanje 2015.
Knjiga očuvana, u vrlo dobrom stanju. Napomena: Iz knjižnice, službeni otpis.
Preuzimanje na adresi u Zagrebu, a za ostatak Hrvatske šaljem poštom ili preko Tisak kioska tj. kako se već dogovorimo.
Postoji mogućnost slanja u inozemstvo.
Obećajem vrhunsko pakiranje i zaštitu knjiga kako bi se iste zaštitile, a izbjeglo oštećenje prilikom transporta i tijekom uobičajene manipulacije pošiljke.
Plaćanje uplatom na tekući račun ili pri primopredaji.
Kontaktirati me molim Vas možete u inbox i/ili na +385 99 230 94 15, pogledajte i druge moje oglase, hvala lijepa.
Kratak opis:
Dječja razvojna psihologija je opsežan sveučilišni udžbenik od 800 stranica, utemeljen na bogatom profesionalnom i osobnom iskustvu autorice, pisan iz perspektive roditelja, nastavnika i istraživača. Na izrazito sistematičan, pregledan, iscrpan i zanimljiv način, uz razumljiv i pristupačan stil pisanja, autorica je u knjizi sjedinila teoriju, istraživanja i primjenu znanja.
Knjiga sadrži 15 poglavlja podijeljenih u 5 dijelova. Sva poglavlja sadrže uvodni dio s pregledom tema koje se u pojedinom od njih obrađuju, sažetke koji zaključno naglašavaju najvažnije spoznaje iz poglavlja, te odjeljak Zapitajte se, kojim se kroz četiri vrste pitanja potiče na razmišljanje o dječjem razvoju.
Posebnost knjige je nova značajka ugrađena u tekst ZASTANITE NA TRENUTAK.. koja potiče aktivno učenje, promišljanje o važnim stvarima, integraciju informacija ili se pak odnosi na vježbu kojom se razjašnjava određeni pojam.
Također, u knjizi se pojavljuju i četiri tematska okvira: Biologija i okolina, koji naglašava složen, interaktivan, dvosmjeran odnos biologije i okoline tijekom razvoja djeteta, Od istraživanja do prakse, kojim se integrira teorija, istraživanja i primjena, Kulturalni utjecaji, koji dodatno produbljuje bavljenje kulturom izuzev onog što je obrađeno unutar samog teksta, i zadnji tematski okvir Društvena pitanja, u kojem se raspravlja o širem društvenom kontekstu u kojem se dijete razvija, s posebnim naglaskom na socijalnoj politici kao ključu za osiguravanje dječje dobrobiti u današnjem svijetu.
Uz sve ove dodatke samom tekstu, u knjizi se nalaze i razne tablice, grafički prikazi i fotografije, koje korisnicima udžbenika olakšavaju stjecanje znanja.
Uz tekst koji omogućava iscrpnu razradu ovog područja, i sve dodatke koji olakšavaju i doprinose kvaliteti ovog udžbenika, ostvaren je cilj autorice, koji je bio: napisati intelektualno stimulirajući, relevantan i koristan tekst, kojim će se pokriti dubina i širina ovog područja i oslikati kompleksnost dječje psihologije te spojiti teorija i istraživanja svakodnevnog života djece.
O autoru:
Laura E. Berk, ugledna profesorica psihologije Emerita na Državnom sveučilištu Illinois. Diplomirala je psihologiju na Kalifornijskom sveučilištu u Berkeleyu, a magistrirala i doktorirala na razvoju djeteta i obrazovne psihologije na Sveučilištu u Chicagu. Objavila je u području ranog razvoja djetinjstva, usredotočujući se na učinke školskog okruženja na dječiji razvoj, razvoj dječjeg privatnog govora i ulogu uvjerenja u razvoju samoregulacije. Njene knjige uključuju privatni govor: Od društvene interakcije do samoregulacije (Erlbaum), Skeniranje dječijeg učenja: Vygotsky i obrazovanje u ranom djetinjstvu (NAEYC) i Buđenje dječjeg mišljenja: Kako roditelji i učitelji mogu napraviti razliku (University Oxford Press). Autorica je triju udžbenika o razvoju djeteta i čovjeka: Razvoj djeteta; Dojenčad, djeca i adolescenti; i razvoj kroz životni vijek (Pearson). Berk služi kao suradnik urednika časopisa Cognitive Education and Psychology. Česta je suradnica uređenih svezaka o razvoju ranog djetinjstva i trenutno priprema poglavlje o sociodramatičnoj igri i samoregulaciji za Priručnik igre i učenja u ranom djetinjstvu (Sage). Suradnica je Američkog psihološkog udruženja, Odjel 7: Razvojna psihologija.
jezik: hrvatski,
urednica: Gordana Keresteš,
prevoditeljice Irma Brković, Ana Butković,
broj stranica: 802,
uvez: tvrdi uvez,
format: 21,5 × 28 cm,
izdavač: Naklada Slap, Jastrebarsko,
godina izdanja: 8. izdanje 2015.
Knjiga očuvana, u vrlo dobrom stanju. Napomena: Iz knjižnice, službeni otpis.
Preuzimanje na adresi u Zagrebu, a za ostatak Hrvatske šaljem poštom ili preko Tisak kioska tj. kako se već dogovorimo.
Postoji mogućnost slanja u inozemstvo.
Obećajem vrhunsko pakiranje i zaštitu knjiga kako bi se iste zaštitile, a izbjeglo oštećenje prilikom transporta i tijekom uobičajene manipulacije pošiljke.
Plaćanje uplatom na tekući račun ili pri primopredaji.
Kontaktirati me molim Vas možete u inbox i/ili na +385 99 230 94 15, pogledajte i druge moje oglase, hvala lijepa.
Kratak opis:
Dječja razvojna psihologija je opsežan sveučilišni udžbenik od 800 stranica, utemeljen na bogatom profesionalnom i osobnom iskustvu autorice, pisan iz perspektive roditelja, nastavnika i istraživača. Na izrazito sistematičan, pregledan, iscrpan i zanimljiv način, uz razumljiv i pristupačan stil pisanja, autorica je u knjizi sjedinila teoriju, istraživanja i primjenu znanja.
Knjiga sadrži 15 poglavlja podijeljenih u 5 dijelova. Sva poglavlja sadrže uvodni dio s pregledom tema koje se u pojedinom od njih obrađuju, sažetke koji zaključno naglašavaju najvažnije spoznaje iz poglavlja, te odjeljak Zapitajte se, kojim se kroz četiri vrste pitanja potiče na razmišljanje o dječjem razvoju.
Posebnost knjige je nova značajka ugrađena u tekst ZASTANITE NA TRENUTAK.. koja potiče aktivno učenje, promišljanje o važnim stvarima, integraciju informacija ili se pak odnosi na vježbu kojom se razjašnjava određeni pojam.
Također, u knjizi se pojavljuju i četiri tematska okvira: Biologija i okolina, koji naglašava složen, interaktivan, dvosmjeran odnos biologije i okoline tijekom razvoja djeteta, Od istraživanja do prakse, kojim se integrira teorija, istraživanja i primjena, Kulturalni utjecaji, koji dodatno produbljuje bavljenje kulturom izuzev onog što je obrađeno unutar samog teksta, i zadnji tematski okvir Društvena pitanja, u kojem se raspravlja o širem društvenom kontekstu u kojem se dijete razvija, s posebnim naglaskom na socijalnoj politici kao ključu za osiguravanje dječje dobrobiti u današnjem svijetu.
Uz sve ove dodatke samom tekstu, u knjizi se nalaze i razne tablice, grafički prikazi i fotografije, koje korisnicima udžbenika olakšavaju stjecanje znanja.
Uz tekst koji omogućava iscrpnu razradu ovog područja, i sve dodatke koji olakšavaju i doprinose kvaliteti ovog udžbenika, ostvaren je cilj autorice, koji je bio: napisati intelektualno stimulirajući, relevantan i koristan tekst, kojim će se pokriti dubina i širina ovog područja i oslikati kompleksnost dječje psihologije te spojiti teorija i istraživanja svakodnevnog života djece.
O autoru:
Laura E. Berk, ugledna profesorica psihologije Emerita na Državnom sveučilištu Illinois. Diplomirala je psihologiju na Kalifornijskom sveučilištu u Berkeleyu, a magistrirala i doktorirala na razvoju djeteta i obrazovne psihologije na Sveučilištu u Chicagu. Objavila je u području ranog razvoja djetinjstva, usredotočujući se na učinke školskog okruženja na dječiji razvoj, razvoj dječjeg privatnog govora i ulogu uvjerenja u razvoju samoregulacije. Njene knjige uključuju privatni govor: Od društvene interakcije do samoregulacije (Erlbaum), Skeniranje dječijeg učenja: Vygotsky i obrazovanje u ranom djetinjstvu (NAEYC) i Buđenje dječjeg mišljenja: Kako roditelji i učitelji mogu napraviti razliku (University Oxford Press). Autorica je triju udžbenika o razvoju djeteta i čovjeka: Razvoj djeteta; Dojenčad, djeca i adolescenti; i razvoj kroz životni vijek (Pearson). Berk služi kao suradnik urednika časopisa Cognitive Education and Psychology. Česta je suradnica uređenih svezaka o razvoju ranog djetinjstva i trenutno priprema poglavlje o sociodramatičnoj igri i samoregulaciji za Priručnik igre i učenja u ranom djetinjstvu (Sage). Suradnica je Američkog psihološkog udruženja, Odjel 7: Razvojna psihologija.
Karta
Napomena: Prikazana je približna lokacija
VlatkaSink
Svi oglasi ovog oglašivača
Korisnik je verificirao broj telefona u državi: Hrvatska
Korisnik nije trgovac te na njega nisu primjenjive EU odredbe o zaštiti potrošača
- Adresa: 10000 Zagreb, Grad Zagreb, Hrvatska
- Oglas objavljen
- 13.12.2025. u 14:29
- Do isteka još
- Oglas prikazan
- 342 puta
VlatkaSink
Svi oglasi ovog oglašivača
Korisnik je verificirao broj telefona u državi: Hrvatska
Korisnik nije trgovac te na njega nisu primjenjive EU odredbe o zaštiti potrošača
- Adresa: 10000 Zagreb, Grad Zagreb, Hrvatska


