MARKETING U JAVNOM SEKTORU - DO BOLJE IZVEDBE Kotler Philip Lee Nancy
- Cijena
- 11 €
+ zaštita kupca 1,96 €
+ dostava od 1,90 €
Sigurna kupovina uz PayProtect
Dostava diljem Hrvatske
Kupuj uz PayProtect od provjerenih prodavača uz garanciju povrata novca i sigurnu dostavu. Saznaj više
Šifra oglasa: 40299981
Osnovne informacije
- Lokacija
- Brodsko-posavska, Slavonski Brod, Mali Pariz
- Stanje
- rabljeno
Opis oglasa
Godina izdanja: 2007.
Država: HRVATSKA
Jezik izdanja: hrvatski
Uvez: Tvrdi
Broj stranica: 330
Format: 24x16 cm
Nakladnik: NAKLADNIČKA KUĆA MATE
Iz sadržaja:
UVOD/ Poboljšavanje izvedbe javnog sektora putem ispunjenja potreba građana/ Razumijevanje marketinškog svjetonazora/ PRIMJENA MARKETINŠKIH MEHANIZAMA U JAVNOME SEKORU/ Razvoj i pospješivanje popularnih programa i usluga/ Određivanje motivirajućih cijena, poticaja i sankcija/ Optimizacija distibutivnih kanala/ Stvaranje i održavanje poželjnoga brandovskog identiteta/ Učinkovito komuniciranje s ključnim auditorijem/ Unaprjeđenje uslužnosti i korisnikova zadovoljstva/ Utjecaj na pozitivno ponašanje javnosti: društveni marketing/ Stvaranje strateških partnerstava/ UPRAVLJANJE MARKETINŠKIM PROCESOM/ Prikupljanje podataka i povratnih informacija od strane građana/ Nadzor i vrednovanje izvedbe/ Razvoj poticajnoga marketinškog plana
O knjizi:
Marketing je jedno od najzanemarivanijih i najmanje istraženih područja od strane službenika javnog sektora. Često se na njega gleda s negativnim predznakom, kao na sredstvo za manipulaciju i kao nešto svojstveno isključivo privatnom sektoru. Vremena se mijenjaju i ljudima postaje jasno da i javni sektor mora popraviti svoju stvarnu i očekivanu izvedbu kako bi povećao povjerenje i zadovoljstvo građana. Marketing u javnom sektoru napisan je za potrebe institucija javne vlasti. Nudi desetke uspješnih priča s područja marketinga na temelju iskustava ustanova svih vrsta diljem svijeta koje su učinile promjene u svojoj organizaciji i poboljšale odnose s korisnicima. Svjetski priznati marketinški stručnjak Philip Kotler i konzultantica za društveni marketing Nancy Lee pokazali su da je marketing mnogo više od komunikacije i da je u svojoj biti usmjeren na građane. U trinaest poglavlja dotakli su se svih čimbenika potrebnih za provođenje kvalitetnog marketinga u javnom sektoru, od poboljšanja izvedbe putem ispunjenja potreba građana, razvoja popularnih programa i usluga, optimizacije distributivnih kanala, društvenog marketinga do detaljnog razvoja i provedbe marketinškog plana. U knjizi se također nalaze smisleni obrasci o tome kako stvoriti snažan brend, kako prikupiti podatke od građana i kako ocijeniti uspješnost vlastitih mjera te na taj način smanjiti gužve, smiriti temperament i vratiti vladu na stranu naroda koji je plaća.
Država: HRVATSKA
Jezik izdanja: hrvatski
Uvez: Tvrdi
Broj stranica: 330
Format: 24x16 cm
Nakladnik: NAKLADNIČKA KUĆA MATE
Iz sadržaja:
UVOD/ Poboljšavanje izvedbe javnog sektora putem ispunjenja potreba građana/ Razumijevanje marketinškog svjetonazora/ PRIMJENA MARKETINŠKIH MEHANIZAMA U JAVNOME SEKORU/ Razvoj i pospješivanje popularnih programa i usluga/ Određivanje motivirajućih cijena, poticaja i sankcija/ Optimizacija distibutivnih kanala/ Stvaranje i održavanje poželjnoga brandovskog identiteta/ Učinkovito komuniciranje s ključnim auditorijem/ Unaprjeđenje uslužnosti i korisnikova zadovoljstva/ Utjecaj na pozitivno ponašanje javnosti: društveni marketing/ Stvaranje strateških partnerstava/ UPRAVLJANJE MARKETINŠKIM PROCESOM/ Prikupljanje podataka i povratnih informacija od strane građana/ Nadzor i vrednovanje izvedbe/ Razvoj poticajnoga marketinškog plana
O knjizi:
Marketing je jedno od najzanemarivanijih i najmanje istraženih područja od strane službenika javnog sektora. Često se na njega gleda s negativnim predznakom, kao na sredstvo za manipulaciju i kao nešto svojstveno isključivo privatnom sektoru. Vremena se mijenjaju i ljudima postaje jasno da i javni sektor mora popraviti svoju stvarnu i očekivanu izvedbu kako bi povećao povjerenje i zadovoljstvo građana. Marketing u javnom sektoru napisan je za potrebe institucija javne vlasti. Nudi desetke uspješnih priča s područja marketinga na temelju iskustava ustanova svih vrsta diljem svijeta koje su učinile promjene u svojoj organizaciji i poboljšale odnose s korisnicima. Svjetski priznati marketinški stručnjak Philip Kotler i konzultantica za društveni marketing Nancy Lee pokazali su da je marketing mnogo više od komunikacije i da je u svojoj biti usmjeren na građane. U trinaest poglavlja dotakli su se svih čimbenika potrebnih za provođenje kvalitetnog marketinga u javnom sektoru, od poboljšanja izvedbe putem ispunjenja potreba građana, razvoja popularnih programa i usluga, optimizacije distributivnih kanala, društvenog marketinga do detaljnog razvoja i provedbe marketinškog plana. U knjizi se također nalaze smisleni obrasci o tome kako stvoriti snažan brend, kako prikupiti podatke od građana i kako ocijeniti uspješnost vlastitih mjera te na taj način smanjiti gužve, smiriti temperament i vratiti vladu na stranu naroda koji je plaća.
Karta
Napomena: Prikazana je približna lokacija
arciadam
Korisnik je verificirao broj telefona u državi: Hrvatska
Korisnik nije trgovac te na njega nisu primjenjive EU odredbe o zaštiti potrošača
- Adresa: 35000 Slavonski Brod, Brodsko-posavska, Hrvatska
- Oglas objavljen
- 18.11.2025. u 18:23
- Do isteka još
- Oglas prikazan
- 243 puta
arciadam
Korisnik je verificirao broj telefona u državi: Hrvatska
Korisnik nije trgovac te na njega nisu primjenjive EU odredbe o zaštiti potrošača
- Adresa: 35000 Slavonski Brod, Brodsko-posavska, Hrvatska








