Krešimir Bagić: Stilistika reklame
- Cijena
- 24,90 €
+ zaštita kupca 1,96 €
+ dostava od 1,90 €
Besplatna BOX NOW dostava do 31.12.
U Njuškalo aplikaciji
Više u Uvjetima promotivne akcije
Kupuj uz PayProtect od provjerenih prodavača uz garanciju povrata novca i sigurnu dostavu. Saznaj više
Šifra oglasa: 47877852
Osnovne informacije
- Lokacija
- Grad Zagreb, Stenjevec, Špansko
- Stanje
- rabljeno
Opis oglasa
Krešimir Bagić u Stilistici reklame uvjerljivo je dokazao da je idealan okvir za bavljenje reklamom upravo stilistika koja zbog svoje eklektičnosti i transdisiplinarne prirode najbolje može raščlaniti i opisati složenost, dinamičnost i kreativni potencijal reklamnoga diskursa. Autor je temu vrlo pomno istražio: prikupio je i analizirao impozantan korpus primjera, posegnuo za golemim brojem bibliografskih izvora iz najrazličitijih područja (od marketinga, mediologije, kognitivne znanosti, ekonomije, digitalnih studija, psihologije, neuroznanosti, pa sve do teorije kulture), a sve kako bi o reklamnom diskursu progovorio sustavno, upućeno i temeljito i kako bi ga prikazao iz različitih perspektiva. Knjiga nas tako prvo uvodi u povijest reklame i skicira njezin razvoj od antike do danas, potom se posvećuje figurativnosti reklamnih slogana koja se temelji na postupcima ponavljanja, tropološkoj antropomorfizaciji i paradoksu, slijedi vrlo zanimljivo poglavlje o reklamnoj retorici u vrijeme pandemije, poglavlje o artističnosti reklame i njezinoj vezi s književnošću i drugim umjetnostima, te poglavlje koje bi se moglo nazvati metodološkim, a u kojem se propituje priroda reklamne komunikacije (reklama kao stil, žanr i diskurs) te se kritički prikazuju njezina dosadašnja istraživanja i njezino mjesto u stilističkoj literaturi. Posljednje je poglavlje posve iznimno. Ono donosi svojevrsnu studiju slučaja u kojoj se stilistički analizira kako turistički slogani i kampanje koriste prepoznatljive mediteranske motive i prizore te tako kreiraju specifičnu imagologiju Mediterana. Knjiga je namijenjena stilističarima i filolozima (kao visokoškolski udžbenik), ali i svim onim stručnjacima iz područja društvenih i humanističkih znanosti koji se bave medijima, medijskom pismenošću, komunikologijom, marketingom, psihologijom, sociologijom. Štoviše, zbog svoje tematske aktualnosti i stilske pristupačnosti ova se knjiga otvara i mnogo široj, općoj publici, a čitatelje bi mogla naći i u području osnovnoškolskog i srednjoškolskog obrazovanja (u okviru nastave hrvatskoga jezika i medijske pismenosti).Stranica: 200Dimenzije: 165 x 235 mmJezik: ZAGREBPismo: LatinicaStanje: Nova knjigaUvez: TvrdiGodina: 2025
Web trgovina prodavača
Karta
Napomena: Prikazana je točna lokacija
ZUZI obrt za trgovinu i uslužne djelatnosti
Korisnik je verificirao broj telefona u državi: Hrvatska
- Adresa: Antuna Šoljana 33, 10090 Susedgrad, Grad Zagreb, Hrvatska
- Web adresa: http://www.zuzi.hr
- E-mail: info@zuzi.hr
Pravni podaci
ZUZI, obrt za uslužne djelatnosti
Antuna Šoljana 33, Susedgrad
info@zuzi.hr
091 604 7126
Registarski broj: 251-09-11-4-003-20-2 (Registar obrta)
Trgovac je samocertificiran sukladno članku 30. Akta o digitalnim uslugama.
- Oglas objavljen
- 28.08.2025. u 01:20
- Do isteka još
- do prodaje
- Oglas prikazan
- 40 puta
ZUZI obrt za trgovinu i uslužne djelatnosti
Korisnik je verificirao broj telefona u državi: Hrvatska
- Adresa: Antuna Šoljana 33, 10090 Susedgrad, Grad Zagreb, Hrvatska
- Web adresa: http://www.zuzi.hr
- E-mail: info@zuzi.hr
