• Nemoj propustiti priliku!

Kotler Philip: Upravljanje marketingom

Cijena
20 €

+ zaštita kupca 1,96 €

+ dostava od 1,90 €

Sigurna kupovina uz PayProtect

Dostava diljem Hrvatske

Kupuj uz PayProtect od provjerenih prodavača uz garanciju povrata novca i sigurnu dostavu. Saznaj više

Šifra oglasa: 43333273

Osnovne informacije

Lokacija
Grad Zagreb, Stenjevec, Špansko
Stanje
rabljeno

Opis oglasa

Philip Kotler: Upravljanje marketingom: analiza, planiranje, primjena i kontrola9 izdanje,knjiga je nova neotpakiranaUDŽBENIK BROJ 1 IZ PODRUČJA UPRAVLJANJA MARKETINGOM U CIJELOM SVIJETU!Upravljanje marketingom vodeći je marketinški tekst jer njegov sadržaj i organizacija dosljedno održavaju promjenu u marketinškoj teoriji i praksi. Prvo izdanje Upravljanja marketingom, objavljeno još 1967. godine, uvelo je koncept prema kojem tvrtke moraju biti motivirane klijentima i tržištem. Tvrdimo da se paralelno s promjenom marketinških tehnika i organizacijha, promijenio i ovaj udžbenik. U prvim izdanjima ovog udžbenika, malo su se malo spominjale teme koje se danas smatraju fundalmentalnima kao što su segmentacija, ciljanje i pozicioniranje. Koncepti kao što su vrijednost marke, analiza vrijednosti za klijenta, marketing baze podataka, e-trgovina, mreže vrijednosti, hibridni kanali, upravljanje lancem dobavljanja i integrirane marketinške komunikacije nisu bile prisutne u tadašnjem marketinškom vokabularu. Uspjeh Upravljanja marketingom možemo pripisati njegovoj sposobnosti da maksimalno iskoristi tri dimenzije koje karakteriziraju najbolje marketinške tekstove – dubinu, širinu i važnost! Dvanaesto izdanje izgrađeno je na temeljnim snagama prošlih izdanja: menadžerska orijentacija, analitički pristup, multidisciplinarna perspektiva, univerzalne primjene, sveobuhvatna i balansirana pokrivenost. Neke od najznačajnijih novih tema u ovom izdanju su: holistički marketing, integrirani marketin, interni marketing, marketing odnosa, društveno odgovoran marketing.Kratki sadržaj:Razumijevanje upravljanja marketingomDobivanje uvida u marketingPovezivanje s klijentimaIzgrađivanje snažnih markiOblikovanje tržišne ponudeIsporuka vrijednostiVažnost komunikacijeOstvarivanje uspješnoga dugoročnog rasta Philip Kotler vodeći je svjetski autoritet na području marketinga. On je uvaženi profesor međunarodnog marketinga na Kellog School of Management na Northwestern Sveučilištu. Magistarski rad je obranio na Sveučilištu u Chicagu, a doktorat na MIT-ju, oboje iz ekonomije. Autor je dvadesetak knjiga na temu marketinga u različitim specijaliziranim područjima kao i stotinjak članaka objavljenih u stručnim časopisima te je dobitnik brojnih nagrada za zasluge u proučavanju i unapređivanju znanosti o marketingu.Kevin L. Keller je prepoznat kao jedan od međunarodnih vođa u proučavanju strateškog brand menadžmenta i integriranih marketinških komunikacija. Keller je E. B. Osborn profesor marketinga na Amos Tuck School of Business Administration na Sveučilištu Dearthmouth. Njegova istraživanja su često citirana, dobitnik je brojnih nagada te je radio kao savjetnik za brandove marketinškim stručnjacima u mnogim tvrtkama kao što su Disney, Ford, Intel, Levi Strauss, Nike, P&G i Starbucks.Stranica: 789Dimenzije: 21x26 cmJezik: ZagrebPismo: LatinicaStanje: OdličnoUvez: TvrdiGodina: 2001

Web trgovina prodavača

Karta

ZUZI obrt za trgovinu i uslužne djelatnosti

Vidi ocjene Svi oglasi ove trgovine
Korisnik je verificirao broj telefona u državi: Hrvatska
Pravni podaci ZUZI, obrt za uslužne djelatnosti Antuna Šoljana 33, Susedgrad info@zuzi.hr 091 604 7126 Registarski broj: 251-09-11-4-003-20-2 (Registar obrta) Trgovac je samocertificiran sukladno članku 30. Akta o digitalnim uslugama.
Oglas objavljen
04.04.2024. u 08:38
Do isteka još
do prodaje
Oglas prikazan
107 puta

ZUZI obrt za trgovinu i uslužne djelatnosti

Vidi ocjene Svi oglasi ove trgovine
Korisnik je verificirao broj telefona u državi: Hrvatska