Znanost i umjetnost doživljaja hrane
- Cijena
- 15 €
+ zaštita kupca 1,96 €
+ dostava od 1,90 €
Sigurna kupovina uz PayProtect
Dostava diljem Hrvatske
Kupuj uz PayProtect od provjerenih prodavača uz garanciju povrata novca i sigurnu dostavu. Saznaj više
Šifra oglasa: 47728862
Osnovne informacije
- Lokacija
- Grad Zagreb, Zagreb - Okolica, Dumovec
- Stanje
- rabljeno
Opis oglasa
Autorica: Daniela Angelina Jelinčić
Izdavač: Jesenski & Turk
Godina izdanja: 2023.
Format: 24 x 17
Broj stranica: 228
Uvez: meki
Knjiga 'Znanost i umjetnost doživljaja hrane' je znanstveno-popularno djelo, a cilj joj je objasniti načela stvaranja doživljaja pomoću svih osjeta. Temelji se na tehnikama ekonomije doživljaja kao suvremenog pristupa izgradnji publike u gastronomiji, kulturi i turizmu te postizanja psihološkog zadovoljstva konzumenata kroz primjenjiva znanja.
Kroz pet glavnih poglavlja objašnjava osnovna načela stvaranja doživljaja pružajući tako znanstveno utemeljenje za daljnju razradu teme; opisuje svih pet osjetila i njihovo funkcioniranje kroz vezu s mozgom; pruža konkretne naputke za stvaranje doživljaja kroz pojedine osjete, odnosno kroz višeosjetilne podražaje; objašnjava snažnu povezanost hrane i identiteta kroz brendiranje, gastrodiplomaciju i turizam; te promatra temu hrane u raznim umjetnostima odnosno hranu kao umjetničko djelo.
Načela stvaranja doživljaja primijenjena su i u osjetilnoj dizajnerskoj opremi djela. Inovativno i autentično djelo interdisciplinarnog karaktera... na jedinstven način povezuje različite znanstvene discipline s umijećem pripremanja i razumijevanja hrane te ulazi dublje u osjetilni, estetički, fenomenološki i kulturološki aspekt hrane na civilizacijskoj razini.
(Feđa Vukić, Sveučilište u Zagrebu)
Izdavač: Jesenski & Turk
Godina izdanja: 2023.
Format: 24 x 17
Broj stranica: 228
Uvez: meki
Knjiga 'Znanost i umjetnost doživljaja hrane' je znanstveno-popularno djelo, a cilj joj je objasniti načela stvaranja doživljaja pomoću svih osjeta. Temelji se na tehnikama ekonomije doživljaja kao suvremenog pristupa izgradnji publike u gastronomiji, kulturi i turizmu te postizanja psihološkog zadovoljstva konzumenata kroz primjenjiva znanja.
Kroz pet glavnih poglavlja objašnjava osnovna načela stvaranja doživljaja pružajući tako znanstveno utemeljenje za daljnju razradu teme; opisuje svih pet osjetila i njihovo funkcioniranje kroz vezu s mozgom; pruža konkretne naputke za stvaranje doživljaja kroz pojedine osjete, odnosno kroz višeosjetilne podražaje; objašnjava snažnu povezanost hrane i identiteta kroz brendiranje, gastrodiplomaciju i turizam; te promatra temu hrane u raznim umjetnostima odnosno hranu kao umjetničko djelo.
Načela stvaranja doživljaja primijenjena su i u osjetilnoj dizajnerskoj opremi djela. Inovativno i autentično djelo interdisciplinarnog karaktera... na jedinstven način povezuje različite znanstvene discipline s umijećem pripremanja i razumijevanja hrane te ulazi dublje u osjetilni, estetički, fenomenološki i kulturološki aspekt hrane na civilizacijskoj razini.
(Feđa Vukić, Sveučilište u Zagrebu)
Karta
Napomena: Prikazana je približna lokacija
CoolBooks
Svi oglasi ovog oglašivača
Korisnik je verificirao broj telefona u državi: Hrvatska
Korisnik nije trgovac te na njega nisu primjenjive EU odredbe o zaštiti potrošača
- Adresa: Zagrebačka, Hrvatska
- Oglas objavljen
- 07.11.2025. u 16:44
- Do isteka još
- Oglas prikazan
- 221 puta
CoolBooks
Svi oglasi ovog oglašivača
Korisnik je verificirao broj telefona u državi: Hrvatska
Korisnik nije trgovac te na njega nisu primjenjive EU odredbe o zaštiti potrošača
- Adresa: Zagrebačka, Hrvatska
