Ocjenjivanje

Nakon što potvrdiš primitak pošiljke i da je s njom sve u redu, steći ćeš pravo ocjenjivanja prodavača i ocijeniti svoje zadovoljstvo trgovanja s njim. Pojavit će ti se skočni prozor u kojemu ćeš moći ostaviti ocjenu od 1 do 5 te proizvoljno odgovoriti na dva dodatna pitanja koja će biti povratna informacija Njuškalu o zadovoljstvu korištenja PayProtect usluge i procesu dostave.

Ocjenjivanje nije obavezno, a ako ocjenu ne ostaviš odmah nakon potvrde primitka pošiljke, možeš to učiniti u PayProtect izborniku na izlistanju svih ponuda putem gumba „Ocijeni prodavača“ te putem e-mail obavijesti koje će ti doći kao podsjetnik. Ocjenu ćeš moći ostaviti najkasnije 15. dan od uspješno provedene transakcije.

Trebaš pomoć?

Korisnička podrška

Prije nego nam pišeš pozorno pročitaj naše upute i često postavljana pitanja.

Radno vrijeme: Svaki dan od 8:00–20:00

Email: podrska@njuskalo.hr

Tel: 01 6500 953