Savjeti za uspješan oglas

Detalji čine razliku te su već na prvi pogled neki su oglasi primamljiviji od ostalih. U nastavku saznaj kako postaviti super oglas.

Bez velikih nejasnoća!

Kad kreiraš oglas, kreni od naslova – neka bude jasan, konkretan i sadrži ključne riječi. Uz dobar naslov, kvalitetan opis ono je što potiče kupca da klikne i nastavi čitati. Ne zaboravi: većina korisnika pretražuje oglase putem tražilice, a ona prvo pretražuje naslove, zatim opise.

U sam opis unesi sve što znaš o proizvodu – u kakvom je stanju, koliko je korišten, ima li oštećenja i koje su mu prednosti. Što si precizniji, to će kupcima biti lakše odlučiti. Tako ćeš i sebi uštedjeti vrijeme i izbjeći dodatna pitanja. Iskrenost se uvijek isplati.

Fotografije su važne!

Prvi korak prema uspješnoj prodaji su fotografije – i to više njih. Nemoj štedjeti na slikama jer pomažu kupcu da stekne dojam o onome što nudiš, a tebi omogućuju bržu prodaju. Pobrini se da slike budu jasne i oštre, i razmišljaj kao kupac: što bi tebe zanimalo da ti gledaš oglas?

Istakni posebnosti proizvoda, ali i jasno prikaži eventualna oštećenja. Iskren oglas ostavlja dobar dojam, dok manjak važnih informacija može odbiti ozbiljne kupce.

Koristi jednostavne, jednobojne pozadine bez nepotrebnih detalja poput nereda, zida ili poda. Pokaži predmet iz više kutova i u cijelosti. Ako možeš, prikaži ga i u kontekstu – kako izgleda kad se koristi.

Usredotoči se na realan prikaz i korisne detalje, a ne na estetiku. Najvažnije je da fotografije vjerno prikazuju ono što prodaješ. Transparentnost pobjeđuje filtere.

Bonus savjet: Njuškalo aplikacija podržava foto-pretragu u kategoriji „Od glave do pete“, što znači da dobre fotografije dodatno povećavaju šanse da te kupci pronađu.

Važno je biti ljubazan!

Ne ustručavaj se dodati i malo osobnosti. Ako uz predmet koji prodaješ postoji neka zanimljiva priča ili uspomena, podijeli je – baš takav detalj može privući pažnju i izdvojiti tvoj oglas među ostalima.

Kad kupac pokaže interes, važno je da odgovoriš brzo, iskreno i precizno. Najsigurniji način komunikacije je putem Njuškalo poruka, no imaj na umu da mnogi kupci vole i telefonski razgovor.

Pazi na cijenu!

Odluka o cijeni je na tebi, ali naša preporuka je da budeš realan. Cijena mora biti jasno istaknuta – zamisli kako bi ti reagirao na oglas bez cijene ili s nejasno navedenim iznosom? Ako postoji mogućnost dogovora, to možeš slobodno napomenuti u opisu. Također, ako se cijena odnosi na neku mjernu jedinicu (npr. po komadu, kilogramu, metru), obavezno to napiši kako ne bi došlo do zabune.

Ako koristiš PayProtect, ponude kupaca dobit ćeš unutar poruka na Njuškalu – bilo putem weba ili aplikacije. Ako ti ponuđena cijena odgovara, jednostavno klikni na ‘Prihvati ponudu’ unutar razgovora i označi predmet kao prodan. Tako štediš vrijeme i osiguravaš sigurnu prodaju.

Trebaš pomoć?

Korisnička podrška

Prije nego nam pišeš pozorno pročitaj naše upute i često postavljana pitanja.

Radno vrijeme: Svaki dan od 8:00–20:00

Email: podrska@njuskalo.hr

Tel: 01 6500 953