MARKETING U JAVNOM SEKTORU P. Kotler, N.Lee
- Cijena
- 20 €
+ zaštita kupca 1,96 €
+ dostava od 1,90 €
Sigurna kupovina uz PayProtect
Dostava diljem Hrvatske
Kupuj uz PayProtect od provjerenih prodavača uz garanciju povrata novca i sigurnu dostavu. Saznaj više
Šifra oglasa: 22073475
Osnovne informacije
- Lokacija
- Zadarska, Zadar, Bili brig
- Stanje
- novo
Opis oglasa
PUT DO BOLJE IZVEDBE!
Marketing za institucije javne vlasti: ostvarite inovativnost, odgovornost i zadovoljstvo građana!
Svjetski priznati marketinški stručnjak Philip Kotler još jednom briljira, ovog puta u suradnji s konzulanticom za drštveni marketing Nancy Lee. Iz knjige ćete naučiti sve o marketinškim mehanizmima, i shvatiti kako oni mogu promijeniti građansku podršku za vašu ustanovu kao i uporabu vaših proizvoda i usluga, utjecati na pozitivno javno ponašanje pa čak i povećati prihode i sniziti operativne troškove.
Ova knjiga nudi smislene obrasce o tome kako stvoriti snažan brand, kako prikupiti podatke od građana, i kako ocjeniti uspješnost vlastitih mjera. Knjiga predstvlja detaljan model za razvoj marketinškog plana, sabirući lekcije iz čitave knjige u jedan kompaktni i učinkoviti marketinški plan.
Jednostavno rečeno: ova vas knjiga osvježuje da izgradite ustanovu „visoke tehnologije visokog senzibiliteta" tj. ustanovu budućnosti, i stvorite eću vijednost za svaki novčić koji potrošite!
izdavač: Mate d.o.o.
Opće informacije: Tvrdi uvez, 347.str, 15,0 cm x 23,0 cm
Novo, savršeno očuvano, nikad korišteno
Cijena u knjižari = 367,00 kn
Putem ove kupovine dobili ste istu vrhunsku kvalitetu, a uštedjeli ste = 217,00 kn.
Kontakt isključivo e-mailom.
Pogledajte sve ostale knjige u mojoj ponudi.
Dostava: Hrvatska pošta
Napomena!
Kupac snosi troškove dostave
Marketing za institucije javne vlasti: ostvarite inovativnost, odgovornost i zadovoljstvo građana!
Svjetski priznati marketinški stručnjak Philip Kotler još jednom briljira, ovog puta u suradnji s konzulanticom za drštveni marketing Nancy Lee. Iz knjige ćete naučiti sve o marketinškim mehanizmima, i shvatiti kako oni mogu promijeniti građansku podršku za vašu ustanovu kao i uporabu vaših proizvoda i usluga, utjecati na pozitivno javno ponašanje pa čak i povećati prihode i sniziti operativne troškove.
Ova knjiga nudi smislene obrasce o tome kako stvoriti snažan brand, kako prikupiti podatke od građana, i kako ocjeniti uspješnost vlastitih mjera. Knjiga predstvlja detaljan model za razvoj marketinškog plana, sabirući lekcije iz čitave knjige u jedan kompaktni i učinkoviti marketinški plan.
Jednostavno rečeno: ova vas knjiga osvježuje da izgradite ustanovu „visoke tehnologije visokog senzibiliteta" tj. ustanovu budućnosti, i stvorite eću vijednost za svaki novčić koji potrošite!
izdavač: Mate d.o.o.
Opće informacije: Tvrdi uvez, 347.str, 15,0 cm x 23,0 cm
Novo, savršeno očuvano, nikad korišteno
Cijena u knjižari = 367,00 kn
Putem ove kupovine dobili ste istu vrhunsku kvalitetu, a uštedjeli ste = 217,00 kn.
Kontakt isključivo e-mailom.
Pogledajte sve ostale knjige u mojoj ponudi.
Dostava: Hrvatska pošta
Napomena!
Kupac snosi troškove dostave
Karta
Napomena: Prikazana je približna lokacija
kyudoka
Svi oglasi ovog oglašivača
Korisnik je verificirao broj telefona u državi: Hrvatska
Korisnik nije trgovac te na njega nisu primjenjive EU odredbe o zaštiti potrošača
- Adresa: Zadarska, Hrvatska
- Oglas objavljen
- 24.11.2025. u 14:36
- Do isteka još
- Oglas prikazan
- 550 puta
kyudoka
Svi oglasi ovog oglašivača
Korisnik je verificirao broj telefona u državi: Hrvatska
Korisnik nije trgovac te na njega nisu primjenjive EU odredbe o zaštiti potrošača
- Adresa: Zadarska, Hrvatska
