• Nemoj propustiti priliku!

Strategija marketinga - Nataša Renko, Naklada Ljevak

Cijena
15 €

+ zaštita kupca 1,96 €

+ dostava od 1,90 €

Besplatna BOX NOW dostava do 31.12.

U Njuškalo aplikaciji

Više u Uvjetima promotivne akcije

Kupuj uz PayProtect od provjerenih prodavača uz garanciju povrata novca i sigurnu dostavu. Saznaj više

Šifra oglasa: 40046566

Osnovne informacije

Lokacija
Splitsko-dalmatinska, Makarska, Makarska
Stanje
rabljeno

Opis oglasa

Strategije marketinga
(Marketing strategies)

Autor: Renko, Nataša
Autorske knjige, udžbenik, znanstvena
Izdavač: Naklada Ljevak
Grad: Zagreb
Godina: 2009
Stranica: 451

Knjiga Strategije marketinga na suvremen i praktičan način prezentira pristup izgradnji strategije marketinga koji uključuje mnogobrojne vrste analiza te planiranje i uvođenje strategije marketinga u poduzeće. U fokusu je kreativni proces uvođenja i primjene marketinškog koncepta u razvijanju i izgradnji strategije marketinga za 21. stoljeće Prvi cilj knjige je stvoriti okvir odnosno plan za razvijanje strategije marketinga, drugi je pomoći pri odluci za određenu strategiju marketinga kojom će poduzeće ostvariti svoje ciljeve i postići konkurentsku prednost, a treći je ostvariti dugoročne uspješne odnose s potrošačima na osnovu izabrane odgovarajuće strategije marketinga. Osnovna svrha ove knjige je opisati sve aktivnosti i procese koji su neophodni za razvoj strateškog marketinškog plana, kao što su unutarnje analize snaga i slabosti poduzeća, zatim vanjske analize povoljnih tržišnih prilika i prijetnji (SWOT) te izbor najbolje odnosno one strategije marketinga koja je poduzeću najprikladnija iza čega slijedi uvođenje, vrednovanje i kontrola svih marketinških aktivnosti i strategija koje je poduzeće primijenilo. Ova knjiga osnova je za razvoj strategija marketinga jer pruža strukturu i alate koji ove procese čine efikasnima. Treba naglasiti da se uspješni strateški marketinški planovi i odgovarajuće strategije marketinga razvijaju u skladu s postavljenim ciljevima i misijom poduzeća. Da bi se objektivno ilustrirale teorijske postavke, u knjizi su prikazani slučajevi iz poslovne prakse, uglavnom iz hrvatske, a manjim dijelom iz inozemne poslovne prakse izbjegavajući pritom apstraktna teorijska tumačenja, nastojeći uravnotežiti suvremena teorijska znanja i stvarna praktična znanja iz poslovne prakse. Mnogi od direktora i vlasnika najvećih hrvatskih poduzeća kroz osobne intervjue dodatno su obogatili ovu knjigu svojim mišljenjima i stavovima u pogledu strateškog razvoja njihovih poduzeća i industrija odnosno tržišta na kojima djeluju.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija

Karta

anitab612

Vidi ocjene Svi oglasi ovog oglašivača
Korisnik je verificirao broj telefona u državi: Hrvatska
Korisnik nije trgovac te na njega nisu primjenjive EU odredbe o zaštiti potrošača
  • Adresa:  21300 makarska, Splitsko-dalmatinska, Hrvatska
Oglas objavljen
14.12.2025. u 10:02
Do isteka još
Oglas prikazan
274 puta

anitab612

Vidi ocjene Svi oglasi ovog oglašivača
Korisnik je verificirao broj telefona u državi: Hrvatska
Korisnik nije trgovac te na njega nisu primjenjive EU odredbe o zaštiti potrošača
  • Adresa:  21300 makarska, Splitsko-dalmatinska, Hrvatska