PLAVA KRAVA, Seth Godin
- Cijena
- 29,85 €
+ zaštita kupca 1,96 €
+ dostava od 1,90 €
Sigurna kupovina uz PayProtect
Dostava diljem Hrvatske
Kupuj uz PayProtect od provjerenih prodavača uz garanciju povrata novca i sigurnu dostavu. Saznaj više
Šifra oglasa: 46339462
Osnovne informacije
- Lokacija
- Šibensko-kninska, Šibenik, Grad
- Stanje
- novo
Opis oglasa
Jedan od najvećih suvremenih marketinških gurua upućuje tvrtke kako da postanu zapažene, da stvore dojam uzbudljivosti i nezaboravnosti svojih proizvoda. Pritom se trebaju koristiti načelom “plave krave”: svakog se dana potrošači suočavaju s bezbroj dosadnih stvari (običnih, smeđih krava), no ako vide plavu kravu sigurno će ih se dojmiti i urezati im se u pamćenje.
Iz sadržaja:
Drske riječi i ambiciozne tvrdnje / Jeste li prepoznali revoluciju / Što daje rezultate ? / Svijest nije presudna / Volja i način / Ideje koje se prošire pobjeđuju / Nisu svi potrošači isti / U masovnom marketingu nitko ne voli mjeriti učinak / Biser u boci / Proces i plan / Moć reklamne poruke / Teškoće s kompromisom / Što danas znači biti marketinškim djelatnikom ? / Brainstorm ili ”oluje ideja” / …
O knjizi:
Nešto što je osobito zaslužuje da se o tome govori, da bude zamijećeno. To je nešto izvanredno. Novo. Zanimljivo. To je plava krava. Dosadno je pak nevidljivo. Dosadno je smeđa krava. Post-potrošački potrošač potrošio je sve što je mogao. Ono što nam je potrebno imamo, potrebno nam je vrlo malo, zapravo smo previše zaposleni kako bismo trošili vrijeme istražujući ono što ste vi napornim radom stvorili za nas. Odjel marketinga preuzima gotovo dovršen proizvod ili uslugu i troši novac kako bi ciljanu publiku upoznao s njihovim posebnim prednostima. Taj pristup ne daje više željeni učinak. Ova knjiga govori o tome zašto biste plavu kravu morali ugraditi u sve što stvarate te zašto televizija i radio nisu više vaše tajno oružje.
Izdavač: "NAKLADA LJEVAK" Zagreb, 2005. god. Tvrdi broširani uvez u pvc foliji, 188 str. Format: 14 x 21 cm. Knjiga je potpuno nova i nije korištena (originalna pvc folija nije ni skidana). S police knjižare.
Iz sadržaja:
Drske riječi i ambiciozne tvrdnje / Jeste li prepoznali revoluciju / Što daje rezultate ? / Svijest nije presudna / Volja i način / Ideje koje se prošire pobjeđuju / Nisu svi potrošači isti / U masovnom marketingu nitko ne voli mjeriti učinak / Biser u boci / Proces i plan / Moć reklamne poruke / Teškoće s kompromisom / Što danas znači biti marketinškim djelatnikom ? / Brainstorm ili ”oluje ideja” / …
O knjizi:
Nešto što je osobito zaslužuje da se o tome govori, da bude zamijećeno. To je nešto izvanredno. Novo. Zanimljivo. To je plava krava. Dosadno je pak nevidljivo. Dosadno je smeđa krava. Post-potrošački potrošač potrošio je sve što je mogao. Ono što nam je potrebno imamo, potrebno nam je vrlo malo, zapravo smo previše zaposleni kako bismo trošili vrijeme istražujući ono što ste vi napornim radom stvorili za nas. Odjel marketinga preuzima gotovo dovršen proizvod ili uslugu i troši novac kako bi ciljanu publiku upoznao s njihovim posebnim prednostima. Taj pristup ne daje više željeni učinak. Ova knjiga govori o tome zašto biste plavu kravu morali ugraditi u sve što stvarate te zašto televizija i radio nisu više vaše tajno oružje.
Izdavač: "NAKLADA LJEVAK" Zagreb, 2005. god. Tvrdi broširani uvez u pvc foliji, 188 str. Format: 14 x 21 cm. Knjiga je potpuno nova i nije korištena (originalna pvc folija nije ni skidana). S police knjižare.
Karta
Napomena: Prikazana je približna lokacija
PetarJerkov
Korisnik je verificirao broj telefona u državi: Hrvatska
Korisnik nije trgovac te na njega nisu primjenjive EU odredbe o zaštiti potrošača
- Adresa: 22000 Šibenik, Šibensko-kninska, Hrvatska
- Oglas objavljen
- 25.11.2025. u 09:58
- Do isteka još
- Oglas prikazan
- 688 puta
PetarJerkov
Korisnik je verificirao broj telefona u državi: Hrvatska
Korisnik nije trgovac te na njega nisu primjenjive EU odredbe o zaštiti potrošača
- Adresa: 22000 Šibenik, Šibensko-kninska, Hrvatska

