P. Cardona, C. Rey - UPRAVLJANJE POMOĆU MISIJA
- Cijena
- 22 €
+ zaštita kupca 1,96 €
+ dostava od 1,90 €
Besplatna BOX NOW dostava do 31.12.
U Njuškalo aplikaciji
Više u Uvjetima promotivne akcije
Kupuj uz PayProtect od provjerenih prodavača uz garanciju povrata novca i sigurnu dostavu. Saznaj više
Šifra oglasa: 47227846
Osnovne informacije
- Lokacija
- Grad Zagreb, Brezovica, Brezovica
- Stanje
- novo
Opis oglasa
P. Cardona, C. Rey
UPRAVLJANJE POMOĆU MISIJA
Izdavač: Mate, 2010
Meki uvez, 208str
Knjiga je u savršenom stanju
Ova se knjiga bavi upravljanjem pomoću misija (management by missions, MBM) čija je glavna ideja distribucija korporativnih misija i ciljeva na sve razine kompanije. On počiva na tri stupa: teorijskom istraživanju (proučavanju stručne literature), praktičnom istraživanju (terenskom istraživanju) te implementacijskom konzaltingu (praktičnoj primjeni u poduzećima).
Autori naglašavaju kako njihov cilj u ovoj knjizi nije pribaviti konačna rješenja problema u upravljanju. Isto tako, ne nastoje od nje stvoriti priručnik s uputama o tome ˝kako upravljati poduzećem˝ nego daju uvodni prijedlog o jednom novom načinu shvaćanja upravljanja. Žele privući pažnju na potrebu za promjenom u današnjim modelima upravljanja te se nadaju da će ova knjiga pomoći u poučavanju menadžera o tome kako stvoriti kulturu s visokom razinom predanosti koja vrednuje ljudski rad te organizira svoju djelatnost na način koji uključuje sve više učinkovitosti i motiviranosti.
Prvi stup, teorijsko istraživanje, ono je koje odgovara na sljedeća pitanja: je li itko ikada već pisao o toj temi, koje su teorije ili gledišta pri tome predložena? Ubrzo smo uvidjeli da uz literaturu koju imamo u našoj knjižnici, postoji obilje objavljenih knjiga koje su izravno ili neizravno povezane s temom ove knjige. Izvršili smo dubinsku analizu literature po pitanjima misije, vrijednosti, kulture, motivacije, kvalitete, procesa, vodstva i tako dalje.
Drugi je stup našeg modela praktično istraživanje. Za početak smo, u istraživanju provedenom 2000. godine, koje smo utemeljili na upitniku poslanom na adrese 220 poduzeća, ustanovili raznolike poveznice između organizacijske kulture i dobiti. Godine 2002. proveli smo drugo istraživanje usmjereno na iskustva poduzeća u definiranju i provođenju organizacijske kulture. Sve ukupno smo iz poduzeća diljem cijelog svijeta prikupili više od 1300 izjava o misiji i izjava o vrijednostima. Iskoristili smo ih u svrhu određivanja glavnih značajki onoga što bi se moglo nazvati ˝zdravom organizacijskom kulturom˝.
Treći stup našeg MBA modela, implementacijski konzalting, jest ono što nam je omogućilo objavu ove knjige, sa sigurnošću da su prijedlozi i ideje koje sadrži isprobane i ispitane te doista funkcioniraju u praksi. Kao rezultat toga, tijekom zadnjih pet godina ispitali smo ideje i rješenja predstavljena u ovoj knjizi u poduzećima svih veličina i u različitim gospodarskim granama.
Kratki sadržaj:
Mitovi i stvarnosti upravljanja:
Postoji li veza između organizacijske kulture i dobiti, Različiti načini razumijevanja organizacije, Čemu služe poduzeća
U potrazi za kulturom poduzeća:
Kulturalni problemi današnjice, Što je misija poduzeća, Vrijednosti uravnotežene kulture
Ususret novom modelu upravljanja:
Shema misije, Alati za upravljanje misijom, Dimenzije rukovođenja predvođenog misijom
Dodatak: Slučaj Sony Spain, provedba
Pablo Cordona redovni je profesor Upravljanja ljudima u organizacijama pri IESE Business School. Titulu magistra poslovnog upravljanja (MBA) stekao je na IESE-u a titulu doktora znanosti na UCLA-u. Predaje u visokim školama među kojima su UCLA u Sjedinjenim američkim državama, IAE u Argentini, te CEIBS u Kini. Cardona-ov savjetodavni rad obuhvaća od organizacijske promjene do razvijanja talenta i stvaranja uspješnih timova menadžmenta najviše razine. Razvio je koordinirao seminare unutar poduzeća u organizacijama kao što su Abott, Danone, Sony, Nestlé, Oracle, te Roche kako u Španjolskoj tako u drugim zemljama.
Carlos Rey izgradio je svoju karijeru u industrijskom sektoru a trenutno obavlja savjetodavne usluge. U industrijskom sektoru zauzima visoko razvijene upravljačke položaje u operacijama, prodaji, nabavi, te logistici u različitim zemljama (Indija, Meksiko, Ujedinjeno kraljevstvo, te Španjolska). Prije nego što je Rey počeo raditi, bio je generalni direktor HUF-e España, vodećeg poduzeća u proizvodnji sustava za zaključavanje za automobilsku industriju sa preko 500 zaposlenika.
UPRAVLJANJE POMOĆU MISIJA
Izdavač: Mate, 2010
Meki uvez, 208str
Knjiga je u savršenom stanju
Ova se knjiga bavi upravljanjem pomoću misija (management by missions, MBM) čija je glavna ideja distribucija korporativnih misija i ciljeva na sve razine kompanije. On počiva na tri stupa: teorijskom istraživanju (proučavanju stručne literature), praktičnom istraživanju (terenskom istraživanju) te implementacijskom konzaltingu (praktičnoj primjeni u poduzećima).
Autori naglašavaju kako njihov cilj u ovoj knjizi nije pribaviti konačna rješenja problema u upravljanju. Isto tako, ne nastoje od nje stvoriti priručnik s uputama o tome ˝kako upravljati poduzećem˝ nego daju uvodni prijedlog o jednom novom načinu shvaćanja upravljanja. Žele privući pažnju na potrebu za promjenom u današnjim modelima upravljanja te se nadaju da će ova knjiga pomoći u poučavanju menadžera o tome kako stvoriti kulturu s visokom razinom predanosti koja vrednuje ljudski rad te organizira svoju djelatnost na način koji uključuje sve više učinkovitosti i motiviranosti.
Prvi stup, teorijsko istraživanje, ono je koje odgovara na sljedeća pitanja: je li itko ikada već pisao o toj temi, koje su teorije ili gledišta pri tome predložena? Ubrzo smo uvidjeli da uz literaturu koju imamo u našoj knjižnici, postoji obilje objavljenih knjiga koje su izravno ili neizravno povezane s temom ove knjige. Izvršili smo dubinsku analizu literature po pitanjima misije, vrijednosti, kulture, motivacije, kvalitete, procesa, vodstva i tako dalje.
Drugi je stup našeg modela praktično istraživanje. Za početak smo, u istraživanju provedenom 2000. godine, koje smo utemeljili na upitniku poslanom na adrese 220 poduzeća, ustanovili raznolike poveznice između organizacijske kulture i dobiti. Godine 2002. proveli smo drugo istraživanje usmjereno na iskustva poduzeća u definiranju i provođenju organizacijske kulture. Sve ukupno smo iz poduzeća diljem cijelog svijeta prikupili više od 1300 izjava o misiji i izjava o vrijednostima. Iskoristili smo ih u svrhu određivanja glavnih značajki onoga što bi se moglo nazvati ˝zdravom organizacijskom kulturom˝.
Treći stup našeg MBA modela, implementacijski konzalting, jest ono što nam je omogućilo objavu ove knjige, sa sigurnošću da su prijedlozi i ideje koje sadrži isprobane i ispitane te doista funkcioniraju u praksi. Kao rezultat toga, tijekom zadnjih pet godina ispitali smo ideje i rješenja predstavljena u ovoj knjizi u poduzećima svih veličina i u različitim gospodarskim granama.
Kratki sadržaj:
Mitovi i stvarnosti upravljanja:
Postoji li veza između organizacijske kulture i dobiti, Različiti načini razumijevanja organizacije, Čemu služe poduzeća
U potrazi za kulturom poduzeća:
Kulturalni problemi današnjice, Što je misija poduzeća, Vrijednosti uravnotežene kulture
Ususret novom modelu upravljanja:
Shema misije, Alati za upravljanje misijom, Dimenzije rukovođenja predvođenog misijom
Dodatak: Slučaj Sony Spain, provedba
Pablo Cordona redovni je profesor Upravljanja ljudima u organizacijama pri IESE Business School. Titulu magistra poslovnog upravljanja (MBA) stekao je na IESE-u a titulu doktora znanosti na UCLA-u. Predaje u visokim školama među kojima su UCLA u Sjedinjenim američkim državama, IAE u Argentini, te CEIBS u Kini. Cardona-ov savjetodavni rad obuhvaća od organizacijske promjene do razvijanja talenta i stvaranja uspješnih timova menadžmenta najviše razine. Razvio je koordinirao seminare unutar poduzeća u organizacijama kao što su Abott, Danone, Sony, Nestlé, Oracle, te Roche kako u Španjolskoj tako u drugim zemljama.
Carlos Rey izgradio je svoju karijeru u industrijskom sektoru a trenutno obavlja savjetodavne usluge. U industrijskom sektoru zauzima visoko razvijene upravljačke položaje u operacijama, prodaji, nabavi, te logistici u različitim zemljama (Indija, Meksiko, Ujedinjeno kraljevstvo, te Španjolska). Prije nego što je Rey počeo raditi, bio je generalni direktor HUF-e España, vodećeg poduzeća u proizvodnji sustava za zaključavanje za automobilsku industriju sa preko 500 zaposlenika.
Karta
Napomena: Prikazana je približna lokacija
tim1409
Korisnik je verificirao broj telefona u državi: Hrvatska
Korisnik nije trgovac te na njega nisu primjenjive EU odredbe o zaštiti potrošača
- Adresa: 10020 Novi Zagreb, Grad Zagreb, Hrvatska
- Oglas objavljen
- 03.12.2025. u 18:08
- Do isteka još
- Oglas prikazan
- 347 puta
tim1409
Korisnik je verificirao broj telefona u državi: Hrvatska
Korisnik nije trgovac te na njega nisu primjenjive EU odredbe o zaštiti potrošača
- Adresa: 10020 Novi Zagreb, Grad Zagreb, Hrvatska

