MARKETING I MENADŽMENT U KULTURI I UMJETNOSTI
- Cijena
- 30 €
+ zaštita kupca 1,96 €
+ dostava od 1,90 €
Besplatna BOX NOW dostava do 31.12.
U Njuškalo aplikaciji
Više u Uvjetima promotivne akcije
Kupuj uz PayProtect od provjerenih prodavača uz garanciju povrata novca i sigurnu dostavu. Saznaj više
Šifra oglasa: 47013194
Osnovne informacije
- Lokacija
- Grad Zagreb, Donji Grad, Donji grad
- Stanje
- rabljeno
Opis oglasa
MARKETING I MENADŽMENT U KULTURI I UMJETNOSTI
Nakladnik MASMEDIA Zagreb 2006
Tvrdi uvez. 352 stranice.
Format 20cm x 24cm.
Na koji način unaprijediti rad institucija i pojedinaca iz područja kulture i umjetnosti? Kultura i umjetnost u Hrvatskoj imaju dugu tradiciju i značajno utječu na sve segmente društva, te oblikuju i obogaćuju naš život. Institucije kulture i umjetnosti često su sastavni dio turističke ponude, kao i važni poslovni partneri gospodarstvu. Knjiga "Marketing i menadžment u kulturi i umjetnosti" bavi se do sada nedovoljno obrađenom problematikom poslovnog upravljanja institucijama i organizacijama koje djeluju u "kulturnim industrijama", bez obzira na njihovu profitnu ili neprofitnu orijentaciju.
Knjiga je u prvom redu namijenjena studentima hrvatskih visokih učilišta, zainteresiranima za problematiku upravljanja i marketinga institucija u kulturi i umjetnosti - kazališta, galerija, knjižnica, izdavačkih kuća, arhiva, festivala itd. Međutim, ovo će djelo zasigurno biti i od interesa za širu javnost i praktičare – ravnatelje kulturno-umjetničkih ustanova i organizacija, kojima bi moglo poslužiti kao referentni priručnik u rješavanju svakodnevnih problema.
Knjiga se sastoji od pet poglavlja, u kojima se obrađuju sljedeće teme: 1. Analiza kulturnih institucija i djelatnosti kulture i umjetnosti, 2. Analiza okruženja i vlastite organizacije, 3. Menadžment u kulturi i menadžerske vještine za upravljanje organizacijama kulture i umjetnosti, 4. Temeljna načela i specifičnosti marketinga institucija i organizacija kulture i umjetnosti, te 5. Niz izabranih izdvojenih tema u marketingu i menadžmentu institucija u kulturi i umjetnosti.
Ovo se djelo izdvaja i nizom originalnih primjera iz prakse koji slijede svaku cjelinu, kao i integralni studiji slučaja na kraju svakoga poglavlja, koji ilustriraju primjenu iznesenih teorijskih načela u respektabilnim hrvatskim kulturno-umjetničkim institucijama.
Jurica Pavičić je izvanredni profesor na Katedri za marketing Ekonomskog fakulteta u Zagrebu. Autor je nekoliko knjiga te više desetaka radova iz područja strateškog marketinga, marketinga neprofitnih organizacija i društvenih promjena, koja su ključna područja njegovog profesionalnog interesa.
Nikša Alfirević je docent na Katedri za management Ekonomskog fakulteta u Splitu. Objavio je nekoliko knjiga te više desetaka radova iz područja strateškog menadžmenta, menadžmenta u neprofitnim organizacijama i javnim ustanovama te upravljanja organizacijskim i društvenim promjenama.
Ljiljana Aleksić magistrica je društvenih znanosti iz područja upravljanja marketingom. Radi u knjižnici "Božidar Adžija" u Zagrebu i direktorica je marketinške agencije Hera. Područja profesionalnog interesa autorice su marketinška strategija i integrirana marketinška komunikacija.
Postoji mogućnost preuzimanja knjige u širem centru Zagreba.
Poruka na 098 9174 300. Slanje BOX NOW, ili TISAK.
Pogledajte i ostale moje oglase, i iskombinirajte narudžbu o jednom putnom trošku.
(144)
Nakladnik MASMEDIA Zagreb 2006
Tvrdi uvez. 352 stranice.
Format 20cm x 24cm.
Na koji način unaprijediti rad institucija i pojedinaca iz područja kulture i umjetnosti? Kultura i umjetnost u Hrvatskoj imaju dugu tradiciju i značajno utječu na sve segmente društva, te oblikuju i obogaćuju naš život. Institucije kulture i umjetnosti često su sastavni dio turističke ponude, kao i važni poslovni partneri gospodarstvu. Knjiga "Marketing i menadžment u kulturi i umjetnosti" bavi se do sada nedovoljno obrađenom problematikom poslovnog upravljanja institucijama i organizacijama koje djeluju u "kulturnim industrijama", bez obzira na njihovu profitnu ili neprofitnu orijentaciju.
Knjiga je u prvom redu namijenjena studentima hrvatskih visokih učilišta, zainteresiranima za problematiku upravljanja i marketinga institucija u kulturi i umjetnosti - kazališta, galerija, knjižnica, izdavačkih kuća, arhiva, festivala itd. Međutim, ovo će djelo zasigurno biti i od interesa za širu javnost i praktičare – ravnatelje kulturno-umjetničkih ustanova i organizacija, kojima bi moglo poslužiti kao referentni priručnik u rješavanju svakodnevnih problema.
Knjiga se sastoji od pet poglavlja, u kojima se obrađuju sljedeće teme: 1. Analiza kulturnih institucija i djelatnosti kulture i umjetnosti, 2. Analiza okruženja i vlastite organizacije, 3. Menadžment u kulturi i menadžerske vještine za upravljanje organizacijama kulture i umjetnosti, 4. Temeljna načela i specifičnosti marketinga institucija i organizacija kulture i umjetnosti, te 5. Niz izabranih izdvojenih tema u marketingu i menadžmentu institucija u kulturi i umjetnosti.
Ovo se djelo izdvaja i nizom originalnih primjera iz prakse koji slijede svaku cjelinu, kao i integralni studiji slučaja na kraju svakoga poglavlja, koji ilustriraju primjenu iznesenih teorijskih načela u respektabilnim hrvatskim kulturno-umjetničkim institucijama.
Jurica Pavičić je izvanredni profesor na Katedri za marketing Ekonomskog fakulteta u Zagrebu. Autor je nekoliko knjiga te više desetaka radova iz područja strateškog marketinga, marketinga neprofitnih organizacija i društvenih promjena, koja su ključna područja njegovog profesionalnog interesa.
Nikša Alfirević je docent na Katedri za management Ekonomskog fakulteta u Splitu. Objavio je nekoliko knjiga te više desetaka radova iz područja strateškog menadžmenta, menadžmenta u neprofitnim organizacijama i javnim ustanovama te upravljanja organizacijskim i društvenim promjenama.
Ljiljana Aleksić magistrica je društvenih znanosti iz područja upravljanja marketingom. Radi u knjižnici "Božidar Adžija" u Zagrebu i direktorica je marketinške agencije Hera. Područja profesionalnog interesa autorice su marketinška strategija i integrirana marketinška komunikacija.
Postoji mogućnost preuzimanja knjige u širem centru Zagreba.
Poruka na 098 9174 300. Slanje BOX NOW, ili TISAK.
Pogledajte i ostale moje oglase, i iskombinirajte narudžbu o jednom putnom trošku.
(144)
Karta
Napomena: Prikazana je približna lokacija
mestrovic2020
Svi oglasi ovog oglašivača
Korisnik je verificirao broj telefona u državi: Hrvatska
Korisnik nije trgovac te na njega nisu primjenjive EU odredbe o zaštiti potrošača
- Adresa: 10000 Zagreb, Grad Zagreb, Hrvatska
- Oglas objavljen
- 07.12.2025. u 15:52
- Do isteka još
- Oglas prikazan
- 289 puta
mestrovic2020
Svi oglasi ovog oglašivača
Korisnik je verificirao broj telefona u državi: Hrvatska
Korisnik nije trgovac te na njega nisu primjenjive EU odredbe o zaštiti potrošača
- Adresa: 10000 Zagreb, Grad Zagreb, Hrvatska


