• Nemoj propustiti priliku!

MARKETING I MENADŽMENT U KULTURI I UMJETNOSTI

Cijena
30 €

+ zaštita kupca 1,96 €

+ dostava od 1,90 €

Besplatna BOX NOW dostava do 31.12.

U Njuškalo aplikaciji

Više u Uvjetima promotivne akcije

Kupuj uz PayProtect od provjerenih prodavača uz garanciju povrata novca i sigurnu dostavu. Saznaj više

Šifra oglasa: 47013194

Osnovne informacije

Lokacija
Grad Zagreb, Donji Grad, Donji grad
Stanje
rabljeno

Opis oglasa

MARKETING I MENADŽMENT U KULTURI I UMJETNOSTI
Nakladnik MASMEDIA Zagreb 2006
Tvrdi uvez. 352 stranice.
Format 20cm x 24cm.

Na koji način unaprijediti rad institucija i pojedinaca iz područja kulture i umjetnosti? Kultura i umjetnost u Hrvatskoj imaju dugu tradiciju i značajno utječu na sve segmente društva, te oblikuju i obogaćuju naš život. Institucije kulture i umjetnosti često su sastavni dio turističke ponude, kao i važni poslovni partneri gospodarstvu. Knjiga "Marketing i menadžment u kulturi i umjetnosti" bavi se do sada nedovoljno obrađenom problematikom poslovnog upravljanja institucijama i organizacijama koje djeluju u "kulturnim industrijama", bez obzira na njihovu profitnu ili neprofitnu orijentaciju.

Knjiga je u prvom redu namijenjena studentima hrvatskih visokih učilišta, zainteresiranima za problematiku upravljanja i marketinga institucija u kulturi i umjetnosti - kazališta, galerija, knjižnica, izdavačkih kuća, arhiva, festivala itd. Međutim, ovo će djelo zasigurno biti i od interesa za širu javnost i praktičare – ravnatelje kulturno-umjetničkih ustanova i organizacija, kojima bi moglo poslužiti kao referentni priručnik u rješavanju svakodnevnih problema.

Knjiga se sastoji od pet poglavlja, u kojima se obrađuju sljedeće teme: 1. Analiza kulturnih institucija i djelatnosti kulture i umjetnosti, 2. Analiza okruženja i vlastite organizacije, 3. Menadžment u kulturi i menadžerske vještine za upravljanje organizacijama kulture i umjetnosti, 4. Temeljna načela i specifičnosti marketinga institucija i organizacija kulture i umjetnosti, te 5. Niz izabranih izdvojenih tema u marketingu i menadžmentu institucija u kulturi i umjetnosti.
Ovo se djelo izdvaja i nizom originalnih primjera iz prakse koji slijede svaku cjelinu, kao i integralni studiji slučaja na kraju svakoga poglavlja, koji ilustriraju primjenu iznesenih teorijskih načela u respektabilnim hrvatskim kulturno-umjetničkim institucijama.

Jurica Pavičić je izvanredni profesor na Katedri za marketing Ekonomskog fakulteta u Zagrebu. Autor je nekoliko knjiga te više desetaka radova iz područja strateškog marketinga, marketinga neprofitnih organizacija i društvenih promjena, koja su ključna područja njegovog profesionalnog interesa.

Nikša Alfirević je docent na Katedri za management Ekonomskog fakulteta u Splitu. Objavio je nekoliko knjiga te više desetaka radova iz područja strateškog menadžmenta, menadžmenta u neprofitnim organizacijama i javnim ustanovama te upravljanja organizacijskim i društvenim promjenama.

Ljiljana Aleksić magistrica je društvenih znanosti iz područja upravljanja marketingom. Radi u knjižnici "Božidar Adžija" u Zagrebu i direktorica je marketinške agencije Hera. Područja profesionalnog interesa autorice su marketinška strategija i integrirana marketinška komunikacija.

Postoji mogućnost preuzimanja knjige u širem centru Zagreba.
Poruka na 098 9174 300. Slanje BOX NOW, ili TISAK.
Pogledajte i ostale moje oglase, i iskombinirajte narudžbu o jednom putnom trošku.

(144)

Karta

mestrovic2020

Svi oglasi ovog oglašivača
Korisnik je verificirao broj telefona u državi: Hrvatska
Korisnik nije trgovac te na njega nisu primjenjive EU odredbe o zaštiti potrošača
  • Adresa:  10000 Zagreb, Grad Zagreb, Hrvatska
Oglas objavljen
07.12.2025. u 15:52
Do isteka još
Oglas prikazan
287 puta

mestrovic2020

Svi oglasi ovog oglašivača
Korisnik je verificirao broj telefona u državi: Hrvatska
Korisnik nije trgovac te na njega nisu primjenjive EU odredbe o zaštiti potrošača
  • Adresa:  10000 Zagreb, Grad Zagreb, Hrvatska