Marketing u javnom sektoru (Put do bolje izvedbe) - P. Kotler, N. Lee
- Cijena
- 10 €
+ zaštita kupca 1,96 €
+ dostava od 1,90 €
Sigurna kupovina uz PayProtect
Dostava diljem Hrvatske
Kupuj uz PayProtect od provjerenih prodavača uz garanciju povrata novca i sigurnu dostavu. Saznaj više
Šifra oglasa: 40064326
Osnovne informacije
- Lokacija
- Splitsko-dalmatinska, Makarska, Makarska
- Stanje
- rabljeno
Opis oglasa
Autori: P. Kotler, N.Lee
Izdavač: Mate d.o.o.
Godina izdavanja: 2007.
Tvrdi uvez, 347.str, 15 cm x 23 cm
PUT DO BOLJE IZVEDBE!
Marketing za institucije javne vlasti: ostvarite inovativnost, odgovornost i zadovoljstvo građana!
Svjetski priznati marketinški stručnjak Philip Kotler još jednom briljira, ovog puta u suradnji s konzulanticom za društveni marketing Nancy Lee. Iz knjige ćete naučiti sve o marketinškim mehanizmima, i shvatiti kako oni mogu promijeniti građansku podršku za Vašu ustanovu kao i uporabu vaših proizvoda i usluga, utjecati na pozitivno javno ponašanje pa čak i povećati prihode i sniziti operativne troškove.
Ova knjiga nudi smislene obrasce o tome kako stvoriti snažan brand, kako prikupiti podatke od građana, i kako ocijeniti uspješnost vlastitih mjera. Knjiga predstavlja detaljan model za razvoj marketinškog plana, sabirući lekcije iz čitave knjige u jedan kompaktni i učinkoviti marketinški plan.
Jednostavno rečeno: ova vas knjiga osvježuje da izgradite ustanovu „visoke tehnologije visokog senzibiliteta", odnosno ustanovu budućnosti, i stvorite veću vrijednost za svaki novčić koji potrošite!
Izdavač: Mate d.o.o.
Godina izdavanja: 2007.
Tvrdi uvez, 347.str, 15 cm x 23 cm
PUT DO BOLJE IZVEDBE!
Marketing za institucije javne vlasti: ostvarite inovativnost, odgovornost i zadovoljstvo građana!
Svjetski priznati marketinški stručnjak Philip Kotler još jednom briljira, ovog puta u suradnji s konzulanticom za društveni marketing Nancy Lee. Iz knjige ćete naučiti sve o marketinškim mehanizmima, i shvatiti kako oni mogu promijeniti građansku podršku za Vašu ustanovu kao i uporabu vaših proizvoda i usluga, utjecati na pozitivno javno ponašanje pa čak i povećati prihode i sniziti operativne troškove.
Ova knjiga nudi smislene obrasce o tome kako stvoriti snažan brand, kako prikupiti podatke od građana, i kako ocijeniti uspješnost vlastitih mjera. Knjiga predstavlja detaljan model za razvoj marketinškog plana, sabirući lekcije iz čitave knjige u jedan kompaktni i učinkoviti marketinški plan.
Jednostavno rečeno: ova vas knjiga osvježuje da izgradite ustanovu „visoke tehnologije visokog senzibiliteta", odnosno ustanovu budućnosti, i stvorite veću vrijednost za svaki novčić koji potrošite!
Karta
Napomena: Prikazana je približna lokacija
anitab612
Korisnik je verificirao broj telefona u državi: Hrvatska
Korisnik nije trgovac te na njega nisu primjenjive EU odredbe o zaštiti potrošača
- Adresa: 21300 makarska, Splitsko-dalmatinska, Hrvatska
- Oglas objavljen
- 16.11.2025. u 00:38
- Do isteka još
- Oglas prikazan
- 410 puta
anitab612
Korisnik je verificirao broj telefona u državi: Hrvatska
Korisnik nije trgovac te na njega nisu primjenjive EU odredbe o zaštiti potrošača
- Adresa: 21300 makarska, Splitsko-dalmatinska, Hrvatska
