Ken Blanchard / Jim Ballard / Fred Finch - Kupac na prvom mjestu!
- Cijena
- 12 €
+ zaštita kupca 1,96 €
+ dostava od 1,90 €
Besplatna BOX NOW dostava do 31.12.
U Njuškalo aplikaciji
Više u Uvjetima promotivne akcije
Kupuj uz PayProtect od provjerenih prodavača uz garanciju povrata novca i sigurnu dostavu. Saznaj više
Šifra oglasa: 43802817
Osnovne informacije
- Lokacija
- Koprivničko-križevačka, Koprivnica, Dubovec
- Stanje
- rabljeno
Opis oglasa
Ken Blanchard / Jim Ballard / Fred Finch - Kupac na prvom mjestu! - izdavač Katarina Zrinski, Varaždin 2008. godine, 14 x 20 cm, polutvrdi uvez sa preklopom, 215 stranica.
Knjiga je odlično očuvana, nečitana, izvana nije savršena - stanje je vidljivo na slikama.
"Uslužiti kupca poseban je problem menadžerima i ljudima koji su u bilo kojoj uslužnoj ili prodajnoj djelatnosti, pogotovo u maloprodaji. Zapravo, mnogi stručnjaci vjeruju da se posao gradi od kupca naviše. U ovoj knjizi Ken Blanchard piše što je ključno u usluživanju kupca - stvaranje kompanije koja je usmjerena na zaposlenike i na način rada i to tako da je kupac na prvome mjestu. Zajedno s koautorima Jimom Ballardom i Fredom Finchom, Blanchard objašnjava zašto je kupac najbolja polazišna točka za započinjanje uspješnog posla.
Iznoseći primjere iz Yuma, najveće svjetske kompanije s lancem restorana - u čijem vlasništvu su KFC, Taco Bell, Pizza Hut, Long John Silver's i A&W Restaurants, autori demonstriraju kako svaka kompanija, bila ona velika ili mala, može razviti kulturu zajedništva u kojoj i zaposlenici imaju važnu ulogu, a sve je orijentirano na kupca.
Nadopunjena uvidima u praktični dio, knjiga «Kupac na prvom mjestu!» naglašava četiri bitna koraka:
- Usmjerite se na pravi cilj. Bilanca će vam rasti ako se brinete za kupce i stvarate motivirajuće okruženje za svoje zaposlenike.
- Odnosite se prema kupcima na pravi način. Odredite kakvo iskustvo želite da vaši kupci ponesu sa sobom nakon interakcije s vašom kompanijom.
- Odnosite se prema zaposlenicima na pravi način. Koristite se različitim strategijama, od pametnog zapošljavanja do obuke i razvoja, upravljanja radom i izvedbom te stvaranja kulture odavanja priznanja.
- Stvorite pravo vodstvo. Ne možete sve sami, zato dozvolite svojim zaposlenicima da razmišljaju svojom glavom i dajte im podršku u tome.
Oslanjajući se na ove koncepte moguće je stvoriti strastvene i angažirane članove svoga tima, one koji će svojim radom doprinijeti sveukupnom uspjehu kompanije."
Slanje nakon uplate - poštom ili Tiskom, po važećem cjeniku.
Pogledajte i moje ostale oglase - kupnjom više predmeta u iznosu većem od 30,00 € dobivate besplatnu poštarinu!
7590/37
Knjiga je odlično očuvana, nečitana, izvana nije savršena - stanje je vidljivo na slikama.
"Uslužiti kupca poseban je problem menadžerima i ljudima koji su u bilo kojoj uslužnoj ili prodajnoj djelatnosti, pogotovo u maloprodaji. Zapravo, mnogi stručnjaci vjeruju da se posao gradi od kupca naviše. U ovoj knjizi Ken Blanchard piše što je ključno u usluživanju kupca - stvaranje kompanije koja je usmjerena na zaposlenike i na način rada i to tako da je kupac na prvome mjestu. Zajedno s koautorima Jimom Ballardom i Fredom Finchom, Blanchard objašnjava zašto je kupac najbolja polazišna točka za započinjanje uspješnog posla.
Iznoseći primjere iz Yuma, najveće svjetske kompanije s lancem restorana - u čijem vlasništvu su KFC, Taco Bell, Pizza Hut, Long John Silver's i A&W Restaurants, autori demonstriraju kako svaka kompanija, bila ona velika ili mala, može razviti kulturu zajedništva u kojoj i zaposlenici imaju važnu ulogu, a sve je orijentirano na kupca.
Nadopunjena uvidima u praktični dio, knjiga «Kupac na prvom mjestu!» naglašava četiri bitna koraka:
- Usmjerite se na pravi cilj. Bilanca će vam rasti ako se brinete za kupce i stvarate motivirajuće okruženje za svoje zaposlenike.
- Odnosite se prema kupcima na pravi način. Odredite kakvo iskustvo želite da vaši kupci ponesu sa sobom nakon interakcije s vašom kompanijom.
- Odnosite se prema zaposlenicima na pravi način. Koristite se različitim strategijama, od pametnog zapošljavanja do obuke i razvoja, upravljanja radom i izvedbom te stvaranja kulture odavanja priznanja.
- Stvorite pravo vodstvo. Ne možete sve sami, zato dozvolite svojim zaposlenicima da razmišljaju svojom glavom i dajte im podršku u tome.
Oslanjajući se na ove koncepte moguće je stvoriti strastvene i angažirane članove svoga tima, one koji će svojim radom doprinijeti sveukupnom uspjehu kompanije."
Slanje nakon uplate - poštom ili Tiskom, po važećem cjeniku.
Pogledajte i moje ostale oglase - kupnjom više predmeta u iznosu većem od 30,00 € dobivate besplatnu poštarinu!
7590/37
Karta
Napomena: Prikazana je približna lokacija
ristakc
Korisnik je verificirao broj telefona u državi: Hrvatska
Korisnik nije trgovac te na njega nisu primjenjive EU odredbe o zaštiti potrošača
- Adresa: 48000 Koprivnica, Koprivničko-križevačka, Hrvatska
- Oglas objavljen
- 05.12.2025. u 12:22
- Do isteka još
- Oglas prikazan
- 256 puta
ristakc
Korisnik je verificirao broj telefona u državi: Hrvatska
Korisnik nije trgovac te na njega nisu primjenjive EU odredbe o zaštiti potrošača
- Adresa: 48000 Koprivnica, Koprivničko-križevačka, Hrvatska




