Izazovi međunarodnog tržišta - Grbac Bruno prof. dr. sc.
- Cijena
- 15,79 €
+ zaštita kupca 1,96 €
+ dostava od 1,90 €
Sigurna kupovina uz PayProtect
Dostava diljem Hrvatske
Kupuj uz PayProtect od provjerenih prodavača uz garanciju povrata novca i sigurnu dostavu. Saznaj više
Šifra oglasa: 34593716
Osnovne informacije
- Lokacija
- Istarska, Medulin, Pješčana Uvala
- Stanje
- rabljeno
Opis oglasa
Autor prof.dr.sc. Bruno Grbac
Godina: 2009.
Broj stranica: 379
Uvez: tvrdi
Cijena nove knjige: 350kn
Poslovanje na međunarodnom tržištu odvija se pod utjecajem naglih i korjenitih promjena. Promjene su poznati termin i pojava, ali nikad kao do sada promjene na tržištu nisu bile tako složene i nisu se odvijale tako brzo.
Poslovni subjekti koji djeluju ili planiraju djelovati na međunarodnom tržištu, rješavanju kompleksnosti odnosa i prilagođavanju promjenama pristupaju pažljivom analizom, integriranim pristupom i praćenjem ostvarenih rezultata poslovanja. Iz tih razloga implementacija međunarodnog marketinga postaje imperativ za poslovne subjekte koji žele opstati i razvijati se na međunarodnom tržištu.
Za implementaciju međunarodnog marketinga potrebno je znanje o rješavanju složenih odnosa i problema na međunarodnom tržištu.
B. Grbac je profesor na Ekonomskom fakultetu Rijeka, pročelnik Katedre za marketing i predsjednik CROMAR (Croatian Marketing Assotiation)). Znanstveni interes koncentrirao je na izučavanje mikro i makro trendova u marketinškom okruženju te na operacionalizaciju tržišne orijentacije poslovnih i drugih subjekata. Kao aktivni istraživač objavio je preko sto znanstvenih radova a kao urednik, koautor i autor objavio je 19 knjiga.
Godina: 2009.
Broj stranica: 379
Uvez: tvrdi
Cijena nove knjige: 350kn
Poslovanje na međunarodnom tržištu odvija se pod utjecajem naglih i korjenitih promjena. Promjene su poznati termin i pojava, ali nikad kao do sada promjene na tržištu nisu bile tako složene i nisu se odvijale tako brzo.
Poslovni subjekti koji djeluju ili planiraju djelovati na međunarodnom tržištu, rješavanju kompleksnosti odnosa i prilagođavanju promjenama pristupaju pažljivom analizom, integriranim pristupom i praćenjem ostvarenih rezultata poslovanja. Iz tih razloga implementacija međunarodnog marketinga postaje imperativ za poslovne subjekte koji žele opstati i razvijati se na međunarodnom tržištu.
Za implementaciju međunarodnog marketinga potrebno je znanje o rješavanju složenih odnosa i problema na međunarodnom tržištu.
B. Grbac je profesor na Ekonomskom fakultetu Rijeka, pročelnik Katedre za marketing i predsjednik CROMAR (Croatian Marketing Assotiation)). Znanstveni interes koncentrirao je na izučavanje mikro i makro trendova u marketinškom okruženju te na operacionalizaciju tržišne orijentacije poslovnih i drugih subjekata. Kao aktivni istraživač objavio je preko sto znanstvenih radova a kao urednik, koautor i autor objavio je 19 knjiga.
Karta
Napomena: Prikazana je približna lokacija
sturle69
Svi oglasi ovog oglašivača
Korisnik je verificirao broj telefona u državi: Hrvatska
Korisnik nije trgovac te na njega nisu primjenjive EU odredbe o zaštiti potrošača
- Adresa: Istarska, Hrvatska
- Oglas objavljen
- 20.11.2025. u 14:09
- Do isteka još
- Oglas prikazan
- 500 puta
sturle69
Svi oglasi ovog oglašivača
Korisnik je verificirao broj telefona u državi: Hrvatska
Korisnik nije trgovac te na njega nisu primjenjive EU odredbe o zaštiti potrošača
- Adresa: Istarska, Hrvatska

