Izazovi međunarodnog tržišta - Bruno Grbac
- Cijena
- 1 €
+ zaštita kupca 1,96 €
+ dostava od 1,90 €
Besplatna BOX NOW dostava do 31.12.
U Njuškalo aplikaciji
Više u Uvjetima promotivne akcije
Kupuj uz PayProtect od provjerenih prodavača uz garanciju povrata novca i sigurnu dostavu. Saznaj više
Šifra oglasa: 40194709
Osnovne informacije
- Lokacija
- Grad Zagreb, Novi Zagreb - Zapad, Kajzerica
- Stanje
- rabljeno
Opis oglasa
Izazovi međunarodnog tržišta - Bruno Grbac
Iz sadržaja:
KONCEPCIJA MEĐUNARODNOG MARKETINGA/ Polazište međunarodnog marketinga/ Obilježje međunarodnog marketinškog okruženja/ Međunarodni marketing i međunarodna trgovina/ DINAMIKA MEĐUNARODNOG OKRUŽENJA/ Snage u međunarodnom okruženju/ Analiza mogućnosti na međunarodnom tržištu/ Istraživanja međunarodnog tržišta/ OSVAJANJE MEĐUNARODNOG TRŽIŠTA/ Orijentacija na međunarodno tržište/ Strategija ulaska na međunarodno tržište/ Strategija širenja poslovanja na međunarodnom tržištu/ Strategija globalizacija/ ODREDNICE MEĐUNARODNOG MARKETINGA MIKSA/ Međunarodne strategije proizvoda/ Određivanje cijena na međunarodnom tržištu/ Međunarodni marketinški kanali distribucije i marketinška logistika/ Međunarodna integrirana marketinška komunikacija/ BUDUĆNOST MEĐUNARODNOG MARKETINGA/ Trendovi od utjecaja na međunarodnu marketinšku aktivnost/ Strateško određenje međunarodnog marketinga
O knjizi:
Poslovanje na međunarodnom tržištu odvija se pod utjecajem naglih i korjenitih promjena. Promjene su poznati termin i pojava, ali nikad kao do sada promjene na tržištu nisu bile tako složene i nisu se odvijale tako brzo. Poslovni subjekti koji djeluju ili planiraju djelovati na međunarodnom tržištu, rješavanju kompleksnosti odnosa i prilagođavanju promjenama pristupaju pažljivom analizom, integriranim pristupom i praćenjem ostvarenih rezultata poslovanja. Iz tih razloga implementacija međunarodnog marketinga postaje imperativ za poslovne subjekte koji žele opstati i razvijati se na međunarodnom tržištu. Za implementaciju međunarodnog marketinga potrebno je znanje o rješavanju složenih odnosa i problema na međunarodnom tržištu.
Knjiga je namijenjena onima koji žele uspjeti na međunarodnom tržištu, bilo da se radi o menadžerima koji su angažirani ili se planiraju angažirati u razradi nastupa na međunarodno tržište ili o studentima na preddiplomskim i poslijediplomskim studijima.
***
Slanje nakon uplate - poštom ili Tiskom, po važećem cjeniku.
Pogledajte i moje ostale oglase - jedna poštarina za sve kupljeno (ovisno o težini i veličini), a pri kupnji više predmeta u iznosu većem od 30,00 € poštarina je besplatna!
Iz sadržaja:
KONCEPCIJA MEĐUNARODNOG MARKETINGA/ Polazište međunarodnog marketinga/ Obilježje međunarodnog marketinškog okruženja/ Međunarodni marketing i međunarodna trgovina/ DINAMIKA MEĐUNARODNOG OKRUŽENJA/ Snage u međunarodnom okruženju/ Analiza mogućnosti na međunarodnom tržištu/ Istraživanja međunarodnog tržišta/ OSVAJANJE MEĐUNARODNOG TRŽIŠTA/ Orijentacija na međunarodno tržište/ Strategija ulaska na međunarodno tržište/ Strategija širenja poslovanja na međunarodnom tržištu/ Strategija globalizacija/ ODREDNICE MEĐUNARODNOG MARKETINGA MIKSA/ Međunarodne strategije proizvoda/ Određivanje cijena na međunarodnom tržištu/ Međunarodni marketinški kanali distribucije i marketinška logistika/ Međunarodna integrirana marketinška komunikacija/ BUDUĆNOST MEĐUNARODNOG MARKETINGA/ Trendovi od utjecaja na međunarodnu marketinšku aktivnost/ Strateško određenje međunarodnog marketinga
O knjizi:
Poslovanje na međunarodnom tržištu odvija se pod utjecajem naglih i korjenitih promjena. Promjene su poznati termin i pojava, ali nikad kao do sada promjene na tržištu nisu bile tako složene i nisu se odvijale tako brzo. Poslovni subjekti koji djeluju ili planiraju djelovati na međunarodnom tržištu, rješavanju kompleksnosti odnosa i prilagođavanju promjenama pristupaju pažljivom analizom, integriranim pristupom i praćenjem ostvarenih rezultata poslovanja. Iz tih razloga implementacija međunarodnog marketinga postaje imperativ za poslovne subjekte koji žele opstati i razvijati se na međunarodnom tržištu. Za implementaciju međunarodnog marketinga potrebno je znanje o rješavanju složenih odnosa i problema na međunarodnom tržištu.
Knjiga je namijenjena onima koji žele uspjeti na međunarodnom tržištu, bilo da se radi o menadžerima koji su angažirani ili se planiraju angažirati u razradi nastupa na međunarodno tržište ili o studentima na preddiplomskim i poslijediplomskim studijima.
***
Slanje nakon uplate - poštom ili Tiskom, po važećem cjeniku.
Pogledajte i moje ostale oglase - jedna poštarina za sve kupljeno (ovisno o težini i veličini), a pri kupnji više predmeta u iznosu većem od 30,00 € poštarina je besplatna!
Karta
Napomena: Prikazana je približna lokacija
astroskaut
Korisnik je verificirao broj telefona u državi: Hrvatska
Korisnik nije trgovac te na njega nisu primjenjive EU odredbe o zaštiti potrošača
- Adresa: 10020 Zagreb, Grad Zagreb, Hrvatska
- Oglas objavljen
- 14.12.2025. u 08:58
- Do isteka još
- Oglas prikazan
- 271 puta
astroskaut
Korisnik je verificirao broj telefona u državi: Hrvatska
Korisnik nije trgovac te na njega nisu primjenjive EU odredbe o zaštiti potrošača
- Adresa: 10020 Zagreb, Grad Zagreb, Hrvatska
