• Nemoj propustiti priliku!

Gad, 4-D BRANDING: Razbijanje korporacijskog koda

Cijena
8 €

+ zaštita kupca 1,96 €

+ dostava od 1,90 €

Sigurna kupovina uz PayProtect

Dostava diljem Hrvatske

Kupuj uz PayProtect od provjerenih prodavača uz garanciju povrata novca i sigurnu dostavu. Saznaj više

Šifra oglasa: 47146605

Osnovne informacije

Lokacija
Grad Zagreb, Trnje, Trnje
Stanje
novo

Opis oglasa

Thimas Gad, 4-D BRANDING: Razbijanje korporacijskog koda mrežne ekonomije
Nakladnik DIFFERO Zagreb 2005
Meki uvez s preklopom. 238 stranica.

Autor "4-D Brandinga" vam omogućuje pristup revolucionarnom četiri-dimenzionalnom modelu prijeko potrebnom da biste mogli razumijeti brandove snage i slabosti. Model se može koristiti da bi se stvorio novi brand ili analizirale strateške opcije za već postojeće brandove. Model omogućuje tvrtkama da stvore svoj vlastiti jedinstveni "brand kod" ili "mindspace", jedinstveni korporativni DNA koji može unaprijediti svaki aspekt vašeg poslovanja - od inovacije produkta do zapošljavanja pravog kadra.

4-D model sačinjavaju: funkcionalna dimenzija koja opisuje jedinstvene osobine vašeg proizvoda ili usluge; socijalna dimenzija koja govori o iskustvu korisnika vaše usluge ili proizvoda, kao što je Starbucks učinio kada je predstavio europsku kulturu kave u SAD; mentalna dimenzija koja je ključna za stjecanje individualnog iskustva kroz brand, kao što je Nike učinio sa sloganom "Just do it", gradeći sustav vrijednosti u glavama vaših korisnika; te duhovna dimenzija koja je usko povezana za korisnikovim sustavom vjerovanja kao što je Anita Roddick učinila sa svojim Body Shopom.

Tvrtke investiraju pravo bogatstvo u stvaranje i održavanje svojih brandova. Većina tog budžeta je potrošena bez jasnih ciljeva ili prethodno utvrđenih alata za ocjenjivanje ucinka. 4-D Branding nudi jasan analitički koncept i metodu mjerenja učinka vašeg branda; model je poduprijet mnogim primjerima iz poslovnog svijeta.

Švedanin Thomas Gad izumio je 4-D Branding model. Ima više od dvadeset godina iskustva u reklamnoj industriji: kao autor prava, kreativni direktor i brand strateg. Prije nego što je pokrenuo vlastitu tvrtku, radio je za Grey Advertising International sa domaćim i stranim klijentima kao što su Nokia (Connecting People), SAS, Procter & Gamble, Compaq, Microsoft, Telia and Merita-Nordbanken.

Postoji mogućnost preuzimanja knjige u širem centru Zagreba.
Poruka na 098 9174 300. Slanje BOX NOW (1 euro), ili TISAK.
Pogledajte i ostale moje oglase, i iskombinirajte narudžbu o jednom putnom trošku.

(139)

Karta

mestrovic2020

Svi oglasi ovog oglašivača
Korisnik je verificirao broj telefona u državi: Hrvatska
Korisnik nije trgovac te na njega nisu primjenjive EU odredbe o zaštiti potrošača
  • Adresa:  10000 Zagreb, Grad Zagreb, Hrvatska
Oglas objavljen
23.11.2025. u 18:59
Do isteka još
Oglas prikazan
195 puta

mestrovic2020

Svi oglasi ovog oglašivača
Korisnik je verificirao broj telefona u državi: Hrvatska
Korisnik nije trgovac te na njega nisu primjenjive EU odredbe o zaštiti potrošača
  • Adresa:  10000 Zagreb, Grad Zagreb, Hrvatska