Charlene Li / Josh Bernoff - Veliki val; Nove društvene tehnologije
- Cijena
- 8 €
+ zaštita kupca 1,96 €
+ dostava od 1,90 €
Besplatna BOX NOW dostava do 31.12.
U Njuškalo aplikaciji
Više u Uvjetima promotivne akcije
Kupuj uz PayProtect od provjerenih prodavača uz garanciju povrata novca i sigurnu dostavu. Saznaj više
Šifra oglasa: 43179376
Osnovne informacije
- Lokacija
- Koprivničko-križevačka, Koprivnica, Dubovec
- Stanje
- novo
Opis oglasa
Charlene Li / Josh Bernoff - Veliki val; Kako pobijediti u svijetu novih društvenih tehnologija - izdavač Mate, Zagreb 2010. godine, 16 x 24 cm, tvrdi uvez, 230 stranica.
Knjiga je potpuno nova, još u zaštitnoj foliji - stanje je vidljivo na slikama.
"Upravo sada vaši korisnici pišu o vašim proizvodima na blogovima i preoblikuju vaše reklame na YouTubeu. Oni vas definiraju na Wikipediji i napadaju na društvenim mrežama kao što je Facebook. Sve su to elementi društvenog fenomena velikog vala koji je trajno promijenio način na koji svijet funkcionira. Mnogim tvrtkama to predstavlja prijetnju. Vi to možete shvatiti kao prednost. U knjizi Veliki val dvoje vodećih analitičara iz tvrtke Forrester Research opisuju kako možete okrenuti međusobno povezivanje korisnika u svoju korist. U 25 stvarnih primjera iz čitavog svijeta (od zdravstvene skrbi, preko maloprodajnih trgovina i proizvoda za korisnike do poslovnih usluga) Li i Bernoff pokazuju kako vodeće tvrtke prikupljaju podatke, ostvaruju prihod, štede novac i aktiviraju svoje korisnike. Bilo da se bavite marketingom, istraživanjem, korisničkom podrškom, prodajom, razvojem ili čak vođenjem čitave tvrtke, ovdje se nalaze savjeti upravo za vas, potkrijepljeni stvarnim podacima o povratu ulaganja koji dokazuju da ti savjeti djeluju.
Veliki val temelji se na podacima prikupljenima od korisnika i na iskustvu s desecima različitih tvrtki. Vidjet ćete kako su marketinški stručnjaci iz Procter & Gamblea dokazali da je suptilni marketing u zajednici četiri puta učinkovitiji od televizije, kako Best Buy koristi inteligenciju više od tisuće svojih zaposlenika unutar vlastite društvene mreže, kako se Dell promijenio uključivši podatke prikupljene od korisnika u gotovo svaki odjel te kako je jedna vinarija iz Južne Afrike udeseterostručila prodaju uz pomoć blogera, YouTubea, Facebooka i svakog drugog alata novih društvenih tehnologija.
Ovaj trend ne možete ignorirati. Pročitajte Veliki val i naučite kako ga zajahati. Više nema povratka."
Slanje nakon uplate - poštom ili Tiskom, po važećem cjeniku.
Pogledajte i moje ostale oglase - jedna poštarina za sve kupljeno (ovisno o težini i veličini), a pri kupnji više predmeta u iznosu većem od 30,00 € poštarina je besplatna!
5037/36
Knjiga je potpuno nova, još u zaštitnoj foliji - stanje je vidljivo na slikama.
"Upravo sada vaši korisnici pišu o vašim proizvodima na blogovima i preoblikuju vaše reklame na YouTubeu. Oni vas definiraju na Wikipediji i napadaju na društvenim mrežama kao što je Facebook. Sve su to elementi društvenog fenomena velikog vala koji je trajno promijenio način na koji svijet funkcionira. Mnogim tvrtkama to predstavlja prijetnju. Vi to možete shvatiti kao prednost. U knjizi Veliki val dvoje vodećih analitičara iz tvrtke Forrester Research opisuju kako možete okrenuti međusobno povezivanje korisnika u svoju korist. U 25 stvarnih primjera iz čitavog svijeta (od zdravstvene skrbi, preko maloprodajnih trgovina i proizvoda za korisnike do poslovnih usluga) Li i Bernoff pokazuju kako vodeće tvrtke prikupljaju podatke, ostvaruju prihod, štede novac i aktiviraju svoje korisnike. Bilo da se bavite marketingom, istraživanjem, korisničkom podrškom, prodajom, razvojem ili čak vođenjem čitave tvrtke, ovdje se nalaze savjeti upravo za vas, potkrijepljeni stvarnim podacima o povratu ulaganja koji dokazuju da ti savjeti djeluju.
Veliki val temelji se na podacima prikupljenima od korisnika i na iskustvu s desecima različitih tvrtki. Vidjet ćete kako su marketinški stručnjaci iz Procter & Gamblea dokazali da je suptilni marketing u zajednici četiri puta učinkovitiji od televizije, kako Best Buy koristi inteligenciju više od tisuće svojih zaposlenika unutar vlastite društvene mreže, kako se Dell promijenio uključivši podatke prikupljene od korisnika u gotovo svaki odjel te kako je jedna vinarija iz Južne Afrike udeseterostručila prodaju uz pomoć blogera, YouTubea, Facebooka i svakog drugog alata novih društvenih tehnologija.
Ovaj trend ne možete ignorirati. Pročitajte Veliki val i naučite kako ga zajahati. Više nema povratka."
Slanje nakon uplate - poštom ili Tiskom, po važećem cjeniku.
Pogledajte i moje ostale oglase - jedna poštarina za sve kupljeno (ovisno o težini i veličini), a pri kupnji više predmeta u iznosu većem od 30,00 € poštarina je besplatna!
5037/36
Karta
Napomena: Prikazana je približna lokacija
ristakc
Korisnik je verificirao broj telefona u državi: Hrvatska
Korisnik nije trgovac te na njega nisu primjenjive EU odredbe o zaštiti potrošača
- Adresa: 48000 Koprivnica, Koprivničko-križevačka, Hrvatska
- Oglas objavljen
- 05.12.2025. u 12:20
- Do isteka još
- Oglas prikazan
- 244 puta
ristakc
Korisnik je verificirao broj telefona u državi: Hrvatska
Korisnik nije trgovac te na njega nisu primjenjive EU odredbe o zaštiti potrošača
- Adresa: 48000 Koprivnica, Koprivničko-križevačka, Hrvatska

