Ovaj oglas je neaktivan.
Pronjuškaj slične oglase.
Shamans island - poljska varijanta
- Cijena
- 14 €
+ zaštita kupca 1,96 €
+ dostava od 0,00 €
Kupuj uz PayProtect od provjerenih prodavača uz garanciju povrata novca i sigurnu dostavu. Saznaj više
Šifra oglasa: 47142063
Osnovne informacije
- Lokacija
- Dubrovačko-neretvanska, Dubrovnik, Šipčine
- Stanje
- rabljeno
Opis oglasa
Igra je jezično neovisna
---Pregled igre
U Šamanovom otoku igrači plove svojim brodovima oko mističnog otoka, prikupljaju resurse uz pomoć šamana i koriste ih za izgradnju raznih građevina poput hramova, rudnika i kipova. Ključ pobjede je pametno kretanje, blokiranje protivnika u zaljevima i učinkovito upravljanje resursima.
Broj igrača: 2–4
Trajanje: oko 45 minuta
Dob: 10+
Autori: Gary Kim, Jun-Hyup Kim, Yeon-Min Jung
Izdavač u Poljskoj: Nasza Księgarnia
---Cilj igre
Osvojiti najviše bodova do kraja igre, prvenstveno izgradnjom građevina. Dodatne bodove donose preostali resursi.
---Sadržaj igre
Igraća ploča s 6 zaljeva
32 karte građevina
78 žetona resursa (zlato, srebro, drago kamenje, cigla, kamen, drvo, škrinje kao džokeri)
4 oznake igrača
8 brodova u boji s naljepnicama
6 diskova pirata s naljepnicama
Figura šamana
Priručnik s pravilima
---Priprema igre
1. Svaki igrač odabire boju i uzima 2 broda
2. U svaki zaljev nasumično se postavljaju žetoni resursa (na vrhu ne smije biti škrinja)
3. Pirati se postavljaju u zaljeve
4. Igrači postavljaju svoje brodove u zaljeve (najviše 3 po zaljevu u fazi postavljanja)
5. Jedan igrač postavlja šamana u odabrani zaljev
6. Otkrije se 5 karata građevina iz špila
---Tijek igre
Igrač na svom potezu bira jednu od dvije radnje:
Plovidba i prikupljanje resursa
* Uzima sve brodove iz zaljeva u kojem ima barem jedan svoj brod
* Brodove postavlja redom u susjedne zaljeve u jednom smjeru, ne mijenja redoslijed
* Igrači čiji su brodovi na vrhu stupaca dobivaju resurse iz zaljeva, osim ako je na vrhu pirat
* Igrač čiji se brod nalazi u zaljevu sa šamanom dobiva dodatni resurs
Izgradnja građevine
* Ako ima potrebne resurse, igrač može kupiti jednu od dostupnih građevina
* Škrinje se mogu koristiti kao bilo koji resurs
* Neke karte daju bonuse: dodatni resurs, zamjena svih karata građevina, stalni simboli resursa koji se mogu koristiti više puta
---Kraj igre
Igra završava kada:
* Ponestane karata građevina ili
* Ponestane žetona resursa na ploči
Bodovanje:
* Bodovi sa sagrađenih karata građevina
* Jedan bod za svaka dva preostala žetona resursa
* Škrinje ne donose bodove
U slučaju izjednačenja pobjeđuje igrač s više izgrađenih građevina. Ako je i dalje izjednačeno, igrači dijele pobjedu.
---Pregled igre
U Šamanovom otoku igrači plove svojim brodovima oko mističnog otoka, prikupljaju resurse uz pomoć šamana i koriste ih za izgradnju raznih građevina poput hramova, rudnika i kipova. Ključ pobjede je pametno kretanje, blokiranje protivnika u zaljevima i učinkovito upravljanje resursima.
Broj igrača: 2–4
Trajanje: oko 45 minuta
Dob: 10+
Autori: Gary Kim, Jun-Hyup Kim, Yeon-Min Jung
Izdavač u Poljskoj: Nasza Księgarnia
---Cilj igre
Osvojiti najviše bodova do kraja igre, prvenstveno izgradnjom građevina. Dodatne bodove donose preostali resursi.
---Sadržaj igre
Igraća ploča s 6 zaljeva
32 karte građevina
78 žetona resursa (zlato, srebro, drago kamenje, cigla, kamen, drvo, škrinje kao džokeri)
4 oznake igrača
8 brodova u boji s naljepnicama
6 diskova pirata s naljepnicama
Figura šamana
Priručnik s pravilima
---Priprema igre
1. Svaki igrač odabire boju i uzima 2 broda
2. U svaki zaljev nasumično se postavljaju žetoni resursa (na vrhu ne smije biti škrinja)
3. Pirati se postavljaju u zaljeve
4. Igrači postavljaju svoje brodove u zaljeve (najviše 3 po zaljevu u fazi postavljanja)
5. Jedan igrač postavlja šamana u odabrani zaljev
6. Otkrije se 5 karata građevina iz špila
---Tijek igre
Igrač na svom potezu bira jednu od dvije radnje:
Plovidba i prikupljanje resursa
* Uzima sve brodove iz zaljeva u kojem ima barem jedan svoj brod
* Brodove postavlja redom u susjedne zaljeve u jednom smjeru, ne mijenja redoslijed
* Igrači čiji su brodovi na vrhu stupaca dobivaju resurse iz zaljeva, osim ako je na vrhu pirat
* Igrač čiji se brod nalazi u zaljevu sa šamanom dobiva dodatni resurs
Izgradnja građevine
* Ako ima potrebne resurse, igrač može kupiti jednu od dostupnih građevina
* Škrinje se mogu koristiti kao bilo koji resurs
* Neke karte daju bonuse: dodatni resurs, zamjena svih karata građevina, stalni simboli resursa koji se mogu koristiti više puta
---Kraj igre
Igra završava kada:
* Ponestane karata građevina ili
* Ponestane žetona resursa na ploči
Bodovanje:
* Bodovi sa sagrađenih karata građevina
* Jedan bod za svaka dva preostala žetona resursa
* Škrinje ne donose bodove
U slučaju izjednačenja pobjeđuje igrač s više izgrađenih građevina. Ako je i dalje izjednačeno, igrači dijele pobjedu.
Karta
Napomena: Prikazana je približna lokacija
- Oglas objavljen
- 17.06.2025. u 09:20
- Do isteka još
- oglas istekao
- Oglas prikazan
- 160 puta