Ovaj oglas je neaktivan.
Pronjuškaj slične oglase.
Marketing u javnom sektoru: Put do bolje izvedbe Philip Kotler, Nancy
- Cijena
- 20 €
+ zaštita kupca 1,96 €
+ dostava od 1,90 €
Besplatna BOX NOW dostava do 31.12.
U Njuškalo aplikaciji
Više u Uvjetima promotivne akcije
Kupuj uz PayProtect od provjerenih prodavača uz garanciju povrata novca i sigurnu dostavu. Saznaj više
Šifra oglasa: 47572025
Osnovne informacije
- Lokacija
- Grad Zagreb, Sesvete, Kraljevečki Novaki
- Godina izdanja
- 2022.
- Stanje
- rabljeno
Opis oglasa
Iz sadržaja:
UVOD/ Poboljšavanje izvedbe javnog sektora putem ispunjenja potreba građana/ Razumijevanje marketinškog svjetonazora/ PRIMJENA MARKETINŠKIH MEHANIZAMA U JAVNOME SEKORU/ Razvoj i pospješivanje popularnih programa i usluga/ Određivanje motivirajućih cijena, poticaja i sankcija/ Optimizacija distibutivnih kanala/ Stvaranje i održavanje poželjnoga brandovskog identiteta/ Učinkovito komuniciranje s ključnim auditorijem/ Unaprjeđenje uslužnosti i korisnikova zadovoljstva/ Utjecaj na pozitivno ponašanje javnosti: društveni marketing/ Stvaranje strateških partnerstava/ UPRAVLJANJE MARKETINŠKIM PROCESOM/ Prikupljanje podataka i povratnih informacija od strane građana/ Nadzor i vrednovanje izvedbe/ Razvoj poticajnoga marketinškog plana
O knjizi:
Marketing je jedno od najzanemarivanijih i najmanje istraženih područja od strane službenika javnog sektora. Često se na njega gleda s negativnim predznakom, kao na sredstvo za manipulaciju i kao nešto svojstveno isključivo privatnom sektoru. Vremena se mijenjaju i ljudima postaje jasno da i javni sektor mora popraviti svoju stvarnu i očekivanu izvedbu kako bi povećao povjerenje i zadovoljstvo građana. Marketing u javnom sektoru napisan je za potrebe institucija javne vlasti. Nudi desetke uspješnih priča s područja marketinga na temelju iskustava ustanova svih vrsta diljem svijeta koje su učinile promjene u svojoj organizaciji i poboljšale odnose s korisnicima. Svjetski priznati marketinški stručnjak Philip Kotler i konzultantica za društveni marketing Nancy Lee pokazali su da je marketing mnogo više od komunikacije i da je u svojoj biti usmjeren na građane. U trinaest poglavlja dotakli su se svih čimbenika potrebnih za provođenje kvalitetnog marketinga u javnom sektoru, od poboljšanja izvedbe putem ispunjenja potreba građana, razvoja popularnih programa i usluga, optimizacije distributivnih kanala, društvenog marketinga do detaljnog razvoja i provedbe marketinškog plana. U knjizi se također nalaze smisleni obrasci o tome kako stvoriti snažan brend, kako prikupiti podatke od građana i kako ocijeniti uspješnost vlastitih mjera te na taj način smanjiti gužve, smiriti temperament i vratiti vladu na stranu naroda koji je plaća.
UVOD/ Poboljšavanje izvedbe javnog sektora putem ispunjenja potreba građana/ Razumijevanje marketinškog svjetonazora/ PRIMJENA MARKETINŠKIH MEHANIZAMA U JAVNOME SEKORU/ Razvoj i pospješivanje popularnih programa i usluga/ Određivanje motivirajućih cijena, poticaja i sankcija/ Optimizacija distibutivnih kanala/ Stvaranje i održavanje poželjnoga brandovskog identiteta/ Učinkovito komuniciranje s ključnim auditorijem/ Unaprjeđenje uslužnosti i korisnikova zadovoljstva/ Utjecaj na pozitivno ponašanje javnosti: društveni marketing/ Stvaranje strateških partnerstava/ UPRAVLJANJE MARKETINŠKIM PROCESOM/ Prikupljanje podataka i povratnih informacija od strane građana/ Nadzor i vrednovanje izvedbe/ Razvoj poticajnoga marketinškog plana
O knjizi:
Marketing je jedno od najzanemarivanijih i najmanje istraženih područja od strane službenika javnog sektora. Često se na njega gleda s negativnim predznakom, kao na sredstvo za manipulaciju i kao nešto svojstveno isključivo privatnom sektoru. Vremena se mijenjaju i ljudima postaje jasno da i javni sektor mora popraviti svoju stvarnu i očekivanu izvedbu kako bi povećao povjerenje i zadovoljstvo građana. Marketing u javnom sektoru napisan je za potrebe institucija javne vlasti. Nudi desetke uspješnih priča s područja marketinga na temelju iskustava ustanova svih vrsta diljem svijeta koje su učinile promjene u svojoj organizaciji i poboljšale odnose s korisnicima. Svjetski priznati marketinški stručnjak Philip Kotler i konzultantica za društveni marketing Nancy Lee pokazali su da je marketing mnogo više od komunikacije i da je u svojoj biti usmjeren na građane. U trinaest poglavlja dotakli su se svih čimbenika potrebnih za provođenje kvalitetnog marketinga u javnom sektoru, od poboljšanja izvedbe putem ispunjenja potreba građana, razvoja popularnih programa i usluga, optimizacije distributivnih kanala, društvenog marketinga do detaljnog razvoja i provedbe marketinškog plana. U knjizi se također nalaze smisleni obrasci o tome kako stvoriti snažan brend, kako prikupiti podatke od građana i kako ocijeniti uspješnost vlastitih mjera te na taj način smanjiti gužve, smiriti temperament i vratiti vladu na stranu naroda koji je plaća.
Karta
Napomena: Prikazana je točna lokacija
Knjigoria planet j.d.o.o.
Pravni podaci
KNJIGORIA PLANET j.d.o.o.
Popovečka cesta 2, Sesvete, Zagreb
rpavlinusic@gmail.com
+385976982784
Registarski broj: 05474531 (kybc.detail_view.court_register)
Trgovac je samocertificiran sukladno članku 30. Akta o digitalnim uslugama.
- Oglas objavljen
- 18.07.2025. u 03:56
- Do isteka još
- oglas istekao
- Oglas prikazan
- 633 puta


