Ovaj oglas je neaktivan.

Pronjuškaj slične oglase.

Branding: Kako izgraditi najbolju marku Zvonimir Pavlek

Cijena
20 €

+ zaštita kupca 1,96 €

+ dostava od 1,90 €

Besplatna BOX NOW dostava do 31.12.

U Njuškalo aplikaciji

Više u Uvjetima promotivne akcije

Kupuj uz PayProtect od provjerenih prodavača uz garanciju povrata novca i sigurnu dostavu. Saznaj više

Šifra oglasa: 47542489

Osnovne informacije

Lokacija
Grad Zagreb, Sesvete, Kraljevečki Novaki
Godina izdanja
2022.
Stanje
rabljeno

Opis oglasa

Izuzetna knjiga o brandingu zasnovana na teoriji i neposrednom stvaralačkom iskustvu u kreiranju uspješnih hrvatskih marki. U knjizi su prikazani svi klasični modeli brandinga iz bliže prošlosti, primjenjivani mnogo puta u uspješnim kompanijama, ali i modeli koji su rezultat najnovijih spoznaja u svjetskoj teoriji i praksi. Knjiga Branding predstavlja vidan doprinos izučavanju i prikazivanju struke i prakse brandinga kod nas. Napisana je da zadovolji aktualne potrebe hrvatske čitalačke publike, prvenstveno poslovnih ljudi i studenata poslovnog i marketinškog usmjerenja, ali i drugih. Djelo je pisano jezikom komunikacije koji jamči razumijevanje i primjenu kako u razvoju strateških odrednica tako i u operativnoj praksi poduzeća. U knjizi su prikazani svi klasični modeli brandinga iz bliže prošlosti, primjenjivani mnogo puta u uspješnim kompanijama, ali i modeli koji su rezultat najnovijih spoznaja u svjetskoj teoriji i praksi. Zvonimir Pavlek je jedan od rijetkih autora u marketingu koji uspijeva održati visoku razinu stručnosti, analitičnosti i znanstvene temeljitosti, a da se pritom u njegovim tekstovima osjeti «treća dimenzija», što je u ovom slučaju metafora za životnost, osjećaj za stvarnost i praksu, uz već poslovičnu poticajnost autora u traženju novih rješenja i kreativnosti, bez čega je marketing tek pusta skolastika. Zaista, Zvonimir Pavlek, kao rijetko tko u nas, permanentno u tijeku svih zbivanja u marketingu i ima s njima najdirektniji priključak. Imajući u vidu spomenutu prijemčivost autora za inovacije i nove trendove, valja posebno istaći značaj koji se u knjizi daje emocionalnom brandingu koji dobiva sve više na važnosti u suvremenom svijetu. Autor nam je ponudio tekst koji je zanimljiv, sistematičan u prezentiranju materije, a prije svega poticajan u smislu traženja novih putova tako potrebnih svima onima kojima je marketing sudbina. Zato će ova knjiga biti čitatelju bliska, osjetit će njezinu privlačnost i korist.» Prof. dr. sc. Josip Senečić, z recenzije knjige Branding Iz sadržaja:
UVOD U BRANDING/ STRATEGIJA U TURBULENTNIM VREMENIMA
PROCESNI MODELI/ MARKA – RAZVOJ I RAŠIRENOST
OD MARKE DO BRANDA
STVARANJE IDENTITETA MARKE I ODNOSA S POTROŠAČIMA
FENOMEN EMOCIONALNOG, DOŽIVLJAJNOG BRANDINGA
SOCIOLOŠKI I KULTUROLOŠKI FENOMENI BRANDINGA
POZICIONIRANJE
KOMUNIKACIJA KAO POVEZNICA POZICIONIRANJA I POTROŠAČA/ UPRAVLJANJE MARKOM – BRAND MANAGEMENT
VRIJEDNOST MARKE
UMJESTO ZAKLJUČKA: KAKO ZAPRAVO NAPRAVITI DOBRU MARKU?

Karta

Knjigoria planet j.d.o.o.

Vidi ocjene Svi oglasi ove trgovine
Pravni podaci KNJIGORIA PLANET j.d.o.o. Popovečka cesta 2, Sesvete, Zagreb rpavlinusic@gmail.com +385976982784 Registarski broj: 05474531 (kybc.detail_view.court_register) Trgovac je samocertificiran sukladno članku 30. Akta o digitalnim uslugama.
Oglas objavljen
14.07.2025. u 14:02
Do isteka još
oglas istekao
Oglas prikazan
48 puta

Knjigoria planet j.d.o.o.

Vidi ocjene Svi oglasi ove trgovine