Suzuki DF300AP
- Cijena
- 19.990 €
-
Provjerite financiranje za pravne osobeOglasOglašivač Addiko Bank
Zašto vidim ovaj oglas?
Korištenje ograničenih podataka za odabir oglasa: oglasi koji vam se prikazuju na ovoj usluzi mogu se temeljiti na ograničenim podacima, npr. o web stranici ili aplikaciji koju trenutno koristite, vašoj približnoj lokaciji, vrsti uređaja ili sadržajima s kojima ste stupili u interakciju (npr. kako bi se ograničila učestalost prikazivanja oglasa koje vam prikazujemo).
Šifra oglasa: 44882510
Osnovne informacije
- Lokacija
- Slovenija
- Proizvođač
- Suzuki
- Godina proizvodnje
- 2024
- Vrsta motora
- 4-taktni
- Snaga motora
- 220,70 kW
- Težina motora
- 290,00 kg
- Način pokretanja
- Električno
- Max. broj okretaja
- 6300 rpm
- Stanje
- novo
Opis oglasa
OSOBINE
Suzuki DF300AP je Suzukijev izvanbrodski motor visokih performansi, nagrađivan.
Sustav pokretanja Električni start
Standardno sekvencijalno elektroničko ubrizgavanje goriva u više točaka
Standardno promjenjivo vrijeme ventila
Dvostupanjski sustav redukcije prijenosa Standard
Pomaknuta pogonska osovina Standard
Previše okretaja limiter Standard
Standardno upozorenje o niskom tlaku ulja
Brzinomjer na kutiji mjenjača Standard
Suzuki antikorozivni sustav Standard
Suzuki Lean Burn Control System Standard
Selektivna rotacija Standard
Suzuki standard precizne kontrole
PRVI VANBRODSKI MOTOR SA SELEKTIVNOM ROTACIJOM NA SVIJETU
Predstavljajući Suzukijeve napredne tehnologije i dizajn, Suzukijev vodeći izvanbrodski motor DF300 dvaput je prepoznat kao najinovativniji izvanbrodski motor u industriji. Izvorni DF300 lansiran je kao prvi 4-taktni izvanbrodski motor od 300 KS na svijetu i za to ga je nagradilo Nacionalno udruženje proizvođača brodova (NMMA) svojom nagradom za inovacije 2006. godine. Novi DF300AP uključuje nekoliko novih značajki, od kojih je najznačajnija Suzuki Selective Rotation. Pojačavanjem zupčanika donje jedinice naprijed i natrag, Suzukijevi inženjeri su dizajnirali donju jedinicu za DF300AP koja će raditi u desnoj ili lijevoj rotaciji. S ovom prvom značajkom na svijetu, DF300AP je još jednom dobio priznanje NMMA nagradom za inovacije 2012. DF250AP temelji se na DF300AP i dijeli iste nagrađivane inovacije i dizajn kao Suzukijev vodeći izvanbrodski motor. Napredne značajke kao što su Suzuki Selective Rotation, Suzuki Precision Control i Suzuki Lean Burn Control, plus velika V6 snaga kombiniraju se kako bi nautičarima pružili izvanredne performanse i veliku pogodnost.
SUZUKI SELEKTIVNA ROTACIJA
U instalacijama s više izvanbrodskih motora na velikim brodovima, izvanbrodski motor s suprotnom rotacijom obično je uparen s modelom s regularnom rotacijom kako bi se plovilo kretalo na ravnoj kobilici iu ravnoj liniji. DF300AP/250AP napravljen je s posebnim zupčanikom koji se okreće u suprotnom smjeru u donjoj jedinici, što uzrokuje rotaciju podupirača u suprotnom smjeru. Suzuki Selective Rotation eliminira potrebu za kupnjom namjenskog vanbrodskog motora s suprotnom rotacijom korištenjem posebnog prekidača koji, kada je spojen na strujni krug unutar odjeljka motora, pretvara izvanbrodski motor s uobičajenom rotacijom u model s suprotnom rotacijom s propelerom koji se vrti suprotno. Ova je industrija prvi put omogućena posebnim, objedinjenim dizajnom zupčanika, vratila i ležajeva u donjoj jedinici koji su dizajnirani za pouzdan i učinkovit rad u regularnom ili suprotnom smjeru vrtnje
NOVA DONJA JEDINICA
U usporedbi s originalnim DF300, najveće promjene koje ćete pronaći na ovim izvanbrodskim motorima su u donjoj jedinici, koja je redizajnirana za Suzukijev sustav selektivne rotacije—prvu svjetsku integraciju regularnih i kontrarotirajućih modela u jednu jedinicu. Sustav se sastoji od novog rasporeda pogonskog zupčanika u donjoj jedinici koji omogućuje izvanbrodskom motoru da radi u uobičajenom ili suprotnom načinu vrtnje, i prekidača koji se spaja na strujni krug u odjeljku motora koji uključuje način suprotnog vrtnje. Kao i DF300, novi DF300AP/250AP koristi agresivan konačni prijenosni omjer od 2,08:1 što mu omogućuje okretanje propelera promjera 406 mm (16 inča) dostupnog u različitim veličinama koraka za optimalne performanse na širokom spektru brodova. Promjene u dizajnu zupčanika pružaju veću izdržljivost, a dodavanjem dvosmjernog ulaza za vodu mijenja se protok vode u rashladni sustav za povećanu učinkovitost hlađenja.
SPECIFIKACIJE
Duljina osovine X: 635 mm (25 inča) | XX: 762 mm (30 inča)
Električni sustav pokretanja
Težina X: 290 kg | XX: 299 kg
Tip motora DOHC 24 ventila
Sustav za isporuku goriva Sekvencijalno elektroničko ubrizgavanje goriva u više točaka
Broj cilindara V6 (55 stupnjeva)
Obujam 4,028cm3
Provrt x hod 98 mm x 89 mm
Maksimalna snaga 220,7kW
Radni raspon punog gasa 5700–6300 o/min
Daljinski upravljač
Kapacitet posude za ulje 8,0 litara
Sustav paljenja Potpuno tranzistorski
Alternator 12V 54A
Nosač motora Nosač smicanja
Metoda trimanja Power trim & tilt
Prijenosni omjer 2,08:1
Mjenjač F-N-R
Ispuh kroz ispuh glavčine propelera
Odabir propelera (nagib) 17″–27,5″ (s/s)
Gorivo minimalno 95 (RON) oktana
Cijena bez PDV
Suzuki DF300AP je Suzukijev izvanbrodski motor visokih performansi, nagrađivan.
Sustav pokretanja Električni start
Standardno sekvencijalno elektroničko ubrizgavanje goriva u više točaka
Standardno promjenjivo vrijeme ventila
Dvostupanjski sustav redukcije prijenosa Standard
Pomaknuta pogonska osovina Standard
Previše okretaja limiter Standard
Standardno upozorenje o niskom tlaku ulja
Brzinomjer na kutiji mjenjača Standard
Suzuki antikorozivni sustav Standard
Suzuki Lean Burn Control System Standard
Selektivna rotacija Standard
Suzuki standard precizne kontrole
PRVI VANBRODSKI MOTOR SA SELEKTIVNOM ROTACIJOM NA SVIJETU
Predstavljajući Suzukijeve napredne tehnologije i dizajn, Suzukijev vodeći izvanbrodski motor DF300 dvaput je prepoznat kao najinovativniji izvanbrodski motor u industriji. Izvorni DF300 lansiran je kao prvi 4-taktni izvanbrodski motor od 300 KS na svijetu i za to ga je nagradilo Nacionalno udruženje proizvođača brodova (NMMA) svojom nagradom za inovacije 2006. godine. Novi DF300AP uključuje nekoliko novih značajki, od kojih je najznačajnija Suzuki Selective Rotation. Pojačavanjem zupčanika donje jedinice naprijed i natrag, Suzukijevi inženjeri su dizajnirali donju jedinicu za DF300AP koja će raditi u desnoj ili lijevoj rotaciji. S ovom prvom značajkom na svijetu, DF300AP je još jednom dobio priznanje NMMA nagradom za inovacije 2012. DF250AP temelji se na DF300AP i dijeli iste nagrađivane inovacije i dizajn kao Suzukijev vodeći izvanbrodski motor. Napredne značajke kao što su Suzuki Selective Rotation, Suzuki Precision Control i Suzuki Lean Burn Control, plus velika V6 snaga kombiniraju se kako bi nautičarima pružili izvanredne performanse i veliku pogodnost.
SUZUKI SELEKTIVNA ROTACIJA
U instalacijama s više izvanbrodskih motora na velikim brodovima, izvanbrodski motor s suprotnom rotacijom obično je uparen s modelom s regularnom rotacijom kako bi se plovilo kretalo na ravnoj kobilici iu ravnoj liniji. DF300AP/250AP napravljen je s posebnim zupčanikom koji se okreće u suprotnom smjeru u donjoj jedinici, što uzrokuje rotaciju podupirača u suprotnom smjeru. Suzuki Selective Rotation eliminira potrebu za kupnjom namjenskog vanbrodskog motora s suprotnom rotacijom korištenjem posebnog prekidača koji, kada je spojen na strujni krug unutar odjeljka motora, pretvara izvanbrodski motor s uobičajenom rotacijom u model s suprotnom rotacijom s propelerom koji se vrti suprotno. Ova je industrija prvi put omogućena posebnim, objedinjenim dizajnom zupčanika, vratila i ležajeva u donjoj jedinici koji su dizajnirani za pouzdan i učinkovit rad u regularnom ili suprotnom smjeru vrtnje
NOVA DONJA JEDINICA
U usporedbi s originalnim DF300, najveće promjene koje ćete pronaći na ovim izvanbrodskim motorima su u donjoj jedinici, koja je redizajnirana za Suzukijev sustav selektivne rotacije—prvu svjetsku integraciju regularnih i kontrarotirajućih modela u jednu jedinicu. Sustav se sastoji od novog rasporeda pogonskog zupčanika u donjoj jedinici koji omogućuje izvanbrodskom motoru da radi u uobičajenom ili suprotnom načinu vrtnje, i prekidača koji se spaja na strujni krug u odjeljku motora koji uključuje način suprotnog vrtnje. Kao i DF300, novi DF300AP/250AP koristi agresivan konačni prijenosni omjer od 2,08:1 što mu omogućuje okretanje propelera promjera 406 mm (16 inča) dostupnog u različitim veličinama koraka za optimalne performanse na širokom spektru brodova. Promjene u dizajnu zupčanika pružaju veću izdržljivost, a dodavanjem dvosmjernog ulaza za vodu mijenja se protok vode u rashladni sustav za povećanu učinkovitost hlađenja.
SPECIFIKACIJE
Duljina osovine X: 635 mm (25 inča) | XX: 762 mm (30 inča)
Električni sustav pokretanja
Težina X: 290 kg | XX: 299 kg
Tip motora DOHC 24 ventila
Sustav za isporuku goriva Sekvencijalno elektroničko ubrizgavanje goriva u više točaka
Broj cilindara V6 (55 stupnjeva)
Obujam 4,028cm3
Provrt x hod 98 mm x 89 mm
Maksimalna snaga 220,7kW
Radni raspon punog gasa 5700–6300 o/min
Daljinski upravljač
Kapacitet posude za ulje 8,0 litara
Sustav paljenja Potpuno tranzistorski
Alternator 12V 54A
Nosač motora Nosač smicanja
Metoda trimanja Power trim & tilt
Prijenosni omjer 2,08:1
Mjenjač F-N-R
Ispuh kroz ispuh glavčine propelera
Odabir propelera (nagib) 17″–27,5″ (s/s)
Gorivo minimalno 95 (RON) oktana
Cijena bez PDV
Karta
Napomena: Prikazana je približna lokacija
AVTOCENTER STEPANČIČ d.o.o.
Svi oglasi ove trgovine
Korisnik je verificirao broj telefona u državi: Slovenia
- Adresa: Arclin 100, 3211 Škofja vas, Slovenia, Slovenia
- Web adresa: https://www.motorblock.si/hr
- E-mail: info@ac-stepancic.com
-
- Oglas objavljen
- 11.12.2025. u 22:09
- Do isteka još
- do prodaje
- Oglas prikazan
- 389 puta
AVTOCENTER STEPANČIČ d.o.o.
Svi oglasi ove trgovine
Korisnik je verificirao broj telefona u državi: Slovenia
- Adresa: Arclin 100, 3211 Škofja vas, Slovenia, Slovenia
- Web adresa: https://www.motorblock.si/hr
- E-mail: info@ac-stepancic.com
-
