Osnovne informacije
- Lokacija
- Grad Zagreb, Podsused - Vrapče, Gajnice
- Stanje
- novo
Opis oglasa
Pumpica goriva za trimere - flakserice.
Dimenzija pumpice: (vidi slike dvije vrste)
Cijena po komadu - 1,5 €
Preuzimanje u Zagrebu - Gajnice
ili
UPLATOM NA RAČUN - NAKON VIDLJIVE UPLATE ŠALJEM KAO PREPORUČENA POŠILJKA u zaštitnoj kuverti.
Cijena poštarine za ovu težinu (do 50 grama) je 3€ + pumpica
Zbog prevaranata koji naruče robu, a ne preuzmu je, moguće je robu preuzeti osobno ili prethodno uplatiti na račun.
Zbog toga ne šaljem robu pouzećem jer ako je kupac ne preuzme, ja poštarinu plaćam dva puta.
Žao mi je zbog ove neugodnosti, ali zbog takvih ljudi ne mogu drugačije.
Korisne informacije:
Nikada ne dopustite da vam je mješavina goriva starija od 30 dana jer ćete skratiti vijek svojem trimeru, kosilici ili bilo kojem dvotaktnom motoru.
Čak i Stihl za svoje ulje kaže da mješavinu potrošite u roku 5 dana, a nikako čuvati duže od 3 mjeseca.
Naime, benzin jednostavno s vremenom pojede ulje koje ste umiješali u benzin i motor radi na suho (slabo podmazivanje) bez obzira što po boji goriva mislite da imate mješavinu.
Motor neće biti dovoljno podmazivan i ubrzo će pregorjeti klip pa sa njime i svi popratni dijelovi koji čine 70 % cijene cijelog stroja.
S obzirom da benzinski dvotaktni motori podmazivanje ležajeva radilice, klipnjače i drugih dijelova, dobivaju isključivo preko ulja za mješavinu benzina, strogo se pridržavajte uputa koje je opisao proizvođač vašeg stroja.
Imajte na umu da su to većinom strojevi sa visokim brojem okretaja te je vrlo važno da je podmazivanje kvalitetno.
Pazite da je omjer mješavine napravljen po propisima.
Omjeri se rade sa benzinom sa slabijom oktanskom vrijednošću.
Sada je to Super95. Nekada je bio benzin Regular koji je bio još slabiji.
Nije preporučljivo koristiti jači benzin mada to nećete tako brzo primjetiti, ali sa jačim benzinom se motor nešto jače i grije, a takvi motori nemaju vodeno hlađenje nego zračno i obično se koristi u vrijeme velikih vrućina pa je dobro misliti na svaku sitnicu.
Puno su osjetljiviji strojevi kineske proizvodnje.
Nije dobro niti previše niti pre malo ulja.
Više ulja neće bolje podmazati motor, nego će motor raditi u težem režimu rada i time se dodatno pregrijavati.
Za trimere slabije snage ili kubikaže nemojte koristiti jaka ulja za mješavinu jer će se s vremenom zaštopati izlaz na cilindru za auspuh. Nastat će talog gareži pa ćete morati raskopati cijeli stroj da bi to očistili.
Ako je zaštopan izlazni otvor na cilindru zvog nakupine gareži, flakserica ili bilo koji drugi stroj neće imati snage za košnju.
Jače flakserice se ne zaštopavaju tako lako.
Sljedeći problem i kvar nastaje na karburatoru jer ljudi nemaju običaj mijenjati filter zraka i filter goriva koji uvelike utječu na trajnost karburatora.
Čestice prašine i pokošene trave ako filter zraka nije dobar, unište karburator.
Zatim zaštopani filter goriva otežava usis goriva u karburator te trimer radi u otežanim uvjetima i vrlo brzo dolazi do kvara.
Redovito čistite ili po potrebi zamijenite spužvicu filtera zraka i obavezno jednom godišnje promijenite filter goriva ako ne želite kvarove na svojem trimeru.
Ovo su opisane najčešće pogreške koje ljudi rade prilikom korištenja svojih dvotaktnih pomagala.
Sve upute, obavijesti ili savjeti su pisani u dobroj namjeri za vašu korist.
Savjeti su dobiveni razgovorom nekoliko majstora i osobnim iskustvom.
Unatoč tome postoji mogućnost pogreške u savjetu ili neslaganje pojedinih majstora.
Ako ste primjetili neke pogreške u opisu i uputama, molim da me o tome obavijestite te će Vaš savijet ili prijedlog ići na provjeru i razmatranje.
Hvala!
Dimenzija pumpice: (vidi slike dvije vrste)
Cijena po komadu - 1,5 €
Preuzimanje u Zagrebu - Gajnice
ili
UPLATOM NA RAČUN - NAKON VIDLJIVE UPLATE ŠALJEM KAO PREPORUČENA POŠILJKA u zaštitnoj kuverti.
Cijena poštarine za ovu težinu (do 50 grama) je 3€ + pumpica
Zbog prevaranata koji naruče robu, a ne preuzmu je, moguće je robu preuzeti osobno ili prethodno uplatiti na račun.
Zbog toga ne šaljem robu pouzećem jer ako je kupac ne preuzme, ja poštarinu plaćam dva puta.
Žao mi je zbog ove neugodnosti, ali zbog takvih ljudi ne mogu drugačije.
Korisne informacije:
Nikada ne dopustite da vam je mješavina goriva starija od 30 dana jer ćete skratiti vijek svojem trimeru, kosilici ili bilo kojem dvotaktnom motoru.
Čak i Stihl za svoje ulje kaže da mješavinu potrošite u roku 5 dana, a nikako čuvati duže od 3 mjeseca.
Naime, benzin jednostavno s vremenom pojede ulje koje ste umiješali u benzin i motor radi na suho (slabo podmazivanje) bez obzira što po boji goriva mislite da imate mješavinu.
Motor neće biti dovoljno podmazivan i ubrzo će pregorjeti klip pa sa njime i svi popratni dijelovi koji čine 70 % cijene cijelog stroja.
S obzirom da benzinski dvotaktni motori podmazivanje ležajeva radilice, klipnjače i drugih dijelova, dobivaju isključivo preko ulja za mješavinu benzina, strogo se pridržavajte uputa koje je opisao proizvođač vašeg stroja.
Imajte na umu da su to većinom strojevi sa visokim brojem okretaja te je vrlo važno da je podmazivanje kvalitetno.
Pazite da je omjer mješavine napravljen po propisima.
Omjeri se rade sa benzinom sa slabijom oktanskom vrijednošću.
Sada je to Super95. Nekada je bio benzin Regular koji je bio još slabiji.
Nije preporučljivo koristiti jači benzin mada to nećete tako brzo primjetiti, ali sa jačim benzinom se motor nešto jače i grije, a takvi motori nemaju vodeno hlađenje nego zračno i obično se koristi u vrijeme velikih vrućina pa je dobro misliti na svaku sitnicu.
Puno su osjetljiviji strojevi kineske proizvodnje.
Nije dobro niti previše niti pre malo ulja.
Više ulja neće bolje podmazati motor, nego će motor raditi u težem režimu rada i time se dodatno pregrijavati.
Za trimere slabije snage ili kubikaže nemojte koristiti jaka ulja za mješavinu jer će se s vremenom zaštopati izlaz na cilindru za auspuh. Nastat će talog gareži pa ćete morati raskopati cijeli stroj da bi to očistili.
Ako je zaštopan izlazni otvor na cilindru zvog nakupine gareži, flakserica ili bilo koji drugi stroj neće imati snage za košnju.
Jače flakserice se ne zaštopavaju tako lako.
Sljedeći problem i kvar nastaje na karburatoru jer ljudi nemaju običaj mijenjati filter zraka i filter goriva koji uvelike utječu na trajnost karburatora.
Čestice prašine i pokošene trave ako filter zraka nije dobar, unište karburator.
Zatim zaštopani filter goriva otežava usis goriva u karburator te trimer radi u otežanim uvjetima i vrlo brzo dolazi do kvara.
Redovito čistite ili po potrebi zamijenite spužvicu filtera zraka i obavezno jednom godišnje promijenite filter goriva ako ne želite kvarove na svojem trimeru.
Ovo su opisane najčešće pogreške koje ljudi rade prilikom korištenja svojih dvotaktnih pomagala.
Sve upute, obavijesti ili savjeti su pisani u dobroj namjeri za vašu korist.
Savjeti su dobiveni razgovorom nekoliko majstora i osobnim iskustvom.
Unatoč tome postoji mogućnost pogreške u savjetu ili neslaganje pojedinih majstora.
Ako ste primjetili neke pogreške u opisu i uputama, molim da me o tome obavijestite te će Vaš savijet ili prijedlog ići na provjeru i razmatranje.
Hvala!
Karta
Napomena: Prikazana je točna lokacija
Traviax
Korisnik je verificirao broj telefona u državi: Hrvatska
Korisnik nije trgovac te na njega nisu primjenjive EU odredbe o zaštiti potrošača
- Adresa: 10090 Zagreb, Grad Zagreb, Hrvatska
-
- Oglas objavljen
- 15.12.2025. u 21:16
- Do isteka još
- Oglas prikazan
- 9196 puta
Traviax
Korisnik je verificirao broj telefona u državi: Hrvatska
Korisnik nije trgovac te na njega nisu primjenjive EU odredbe o zaštiti potrošača
- Adresa: 10090 Zagreb, Grad Zagreb, Hrvatska
-


