NE DAJ SE UPECATI! Koristi samo Njuškalove poruke u komunikaciji s kupcima i prodavateljima. Ne klikaj na sumnjive linkove i ne pristaj na preusmjeravanje razgovora na druge servise – e-mail, SMS, WhatsApp i slično.
Saznaj više
Trgovina, datum registracije: 18.09.2010.
Pogarcic Auto- specijalizirana tvrtka za podrsku vlasnicima vozila Ford, Mitsubishi, Jaguar i Land Rover.
51000 Rijeka, Zamet- Drazice 121
"Proizvest ću automobil za mase... cijena će mu biti toliko niska da će ga svatko moći imati." Tako je govorio u žaru rada svoga Henry Ford u trenutku kada se rađala tvrtka Ford Motor Company s gigantskom proizvodnjom čelika, nafte, a bavili su se i transportom. Sve je krenulo 1903. godine u maloj vagonskoj tvornici u Detroitu kada se s 28 tisuća dolara, nešto malo alata, planova, nacrta i patenata započeo ostvarivati američki san. Nakon prvog prodanog automobila i tek ostatkom od dvjestotinjak dolara koliko je dvanaestorici investitora još ostalo, između 1903. i 1908. godine Henry Ford i njegovi inženjeri prošli su kroz 19 slova abecede od modela A do S. Doduše, neki su modeli ne ugledavši svjetlo javnosti ostali u eksperimentalnoj fazi, ali do kraja 1913. godine tvrtka Ford Motor Company proizvodi polovicu svih automobila u Sjedinjenim Američkim Državama. Zasigurno je Ford tvorac proizvodne trake jer je na svojevrstan način, inicirajući masovnu proizvodnju bio ispred potražnje. Razmišljanje "ako svaki radnik ostane na jednom mjestu s jednim točno određenim zadatkom, automobili će biti brže oblikovani, a nebrojeni ljudski sati ušteđeni", potvrdilo se kao točno. Užetom i vitlom vukli su šasiju po podu tvornice i masovna je proizvodnja bila rođena. Model T izlazio je iz pokretne trake svakih 10 sekundi. Između 1927. i 1937. godine Model A je bio tako poboljšan da se nacionalnim cestama vozilo oko 4 milijuna i 500 tisuća Fordovih automobila. Druga uspješna priča počinje u 80-tim godinama nakon resecije, tipovima Ford Taurus i Mercury Sable. To su automobili koji su postavili standarde za buduće trendove u dizajnu i novu predanost u kvaliteti Forda. Nešto sličan, ali malo drukčiji san započeo je Anton Pogarčić koji se u potpunosti usuglasio s devizom Forda, ali na drugom kontinentu, Europi, točnije Austriji, davne 1961. godine kada se "oboružan desetogodišnjim iskustvom u Fordovim radionicama" vratio u Hrvatsku te među prvima otvorio servis Fordovih automobila. Naravno u početku je to bilo servisiranje pod budnim okom Centra za prodaju Fordovih automobila. Ujedno s razvojem Forda u Europi, razvijao se i Anton Pogarčić, odlazeći na specijalizacije koji je Ford redovno organizirao kako bi servis automobila u svakom trenu bio u trendu i besprijekoran. A tada, sredinom osamdesetih i sin Vjekoslav, "zaražen" mirisom oktana i ulja zajedno s ocem nastavlja obiteljsku tradiciju te u Matuljima s pet, šest zaposlenih, što je u ono vrijeme bio respektabilan broj zaposlenih u privatnom sektoru, kreće naprijed u osvajanje automobilskog tržišta prodajom i servisiranjem Fordovih modela. Samostalno se tvrtka Ford Pogarčić razvija 1992. godine, a temelji novog početka udareni su izgradnjom servisno prodajnog centra, impozantnog zdanja na Zametu koje u potpunosti zadovoljava i probrane ukuse Forda u Kölnu. Na 7000 četvornih metara prostora, prodajni salon s prelijepim pogledom na Vela i Mala vrata Kvarnera upotpunjuje sliku uspješnog prodavača i servisera Fordovih automobila. S 20 zaposlenih i konstantnim usvajanjem novih Fordovih tehnologija, učestalim edukativnim predavanjima u Zagrebu i Kölnu, Ford Pogarčić je zasigurno partner za sva vremena.