Trgovina, datum registracije: 18.09.2010.
Prodaja, servis, lakirnica, limarija, auto gume, punjenje klima uredjaja, centriranje ovjesa, tehnicki pregled, osiguranje...ZA SVE MARKE VOZILA +385/51/626-206 Nasa misija je pruziti najbolju uslugu u najkracem roku na zadovoljstvo stranaka, te biti siguran partner za buducnost!
"Proizvest ću automobil za mase... cijena će mu biti toliko niska da će ga svatko moći imati." Tako je govorio u žaru rada svoga Henry Ford u trenutku kada se rađala tvrtka Ford Motor Company s gigantskom proizvodnjom čelika, nafte, a bavili su se i transportom. Sve je krenulo 1903. godine u maloj vagonskoj tvornici u Detroitu kada se s 28 tisuća dolara, nešto malo alata, planova, nacrta i patenata započeo ostvarivati američki san. Nakon prvog prodanog automobila i tek ostatkom od dvjestotinjak dolara koliko je dvanaestorici investitora još ostalo, između 1903. i 1908. godine Henry Ford i njegovi inženjeri prošli su kroz 19 slova abecede od modela A do S. Doduše, neki su modeli ne ugledavši svjetlo javnosti ostali u eksperimentalnoj fazi, ali do kraja 1913. godine tvrtka Ford Motor Company proizvodi polovicu svih automobila u Sjedinjenim Američkim Državama. Zasigurno je Ford tvorac proizvodne trake jer je na svojevrstan način, inicirajući masovnu proizvodnju bio ispred potražnje. Razmišljanje "ako svaki radnik ostane na jednom mjestu s jednim točno određenim zadatkom, automobili će biti brže oblikovani, a nebrojeni ljudski sati ušteđeni", potvrdilo se kao točno. Užetom i vitlom vukli su šasiju po podu tvornice i masovna je proizvodnja bila rođena. Model T izlazio je iz pokretne trake svakih 10 sekundi. Između 1927. i 1937. godine Model A je bio tako poboljšan da se nacionalnim cestama vozilo oko 4 milijuna i 500 tisuća Fordovih automobila. Druga uspješna priča počinje u 80-tim godinama nakon resecije, tipovima Ford Taurus i Mercury Sable. To su automobili koji su postavili standarde za buduće trendove u dizajnu i novu predanost u kvaliteti Forda. Nešto sličan, ali malo drukčiji san započeo je Anton Pogarčić koji se u potpunosti usuglasio s devizom Forda, ali na drugom kontinentu, Europi, točnije Austriji, davne 1961. godine kada se "oboružan desetogodišnjim iskustvom u Fordovim radionicama" vratio u Hrvatsku te među prvima otvorio servis Fordovih automobila. Naravno u početku je to bilo servisiranje pod budnim okom Centra za prodaju Fordovih automobila. Ujedno s razvojem Forda u Europi, razvijao se i Anton Pogarčić, odlazeći na specijalizacije koji je Ford redovno organizirao kako bi servis automobila u svakom trenu bio u trendu i besprijekoran. A tada, sredinom osamdesetih i sin Vjekoslav, "zaražen" mirisom oktana i ulja zajedno s ocem nastavlja obiteljsku tradiciju te u Matuljima s pet, šest zaposlenih, što je u ono vrijeme bio respektabilan broj zaposlenih u privatnom sektoru, kreće naprijed u osvajanje automobilskog tržišta prodajom i servisiranjem Fordovih modela. Samostalno se tvrtka Ford Pogarčić razvija 1992. godine, a temelji novog početka udareni su izgradnjom servisno prodajnog centra, impozantnog zdanja na Zametu koje u potpunosti zadovoljava i probrane ukuse Forda u Kölnu. Na 7000 četvornih metara prostora, prodajni salon s prelijepim pogledom na Vela i Mala vrata Kvarnera upotpunjuje sliku uspješnog prodavača i servisera Fordovih automobila. S 20 zaposlenih i konstantnim usvajanjem novih Fordovih tehnologija, učestalim edukativnim predavanjima u Zagrebu i Kölnu, Ford Pogarčić je zasigurno partner za sva vremena.
Zamet-Dražice 121, 51000 Rijeka, Primorsko-goranska, Hrvatska