Osnovne informacije
- Lokacija
- Splitsko-dalmatinska, Split, Sućidar
- Stanje
- rabljeno
Opis oglasa
Prodajem Pionjar 120 - Atlas Copco - Sweden / BEREMA, proizveden 90-tih godina. Zelene je boje, jer je vojni, te je bivša vojska za sebe naručila seriju ovih strojeva, pa su svi opiturani u originalnu zelenu boju, mada je najpoznatiji i najprepoznatljivija žuta boja Pionjara. Stroj je svo vrijeme rada bio u rukama iskusnih.
Napravljen je veliki polugeneralni servis na njemu. Servisiran je u ovlaštenome servisu Atlas Copca - "DYTEX" u Josipdolu (Ogulin).
Cijena je 950€.
-Najdonji okretač koji se troši vremenskim radom u kamenu, je u vrlo dobrom stanju s obzirom na dosadašnje vrijeme rada.
-Bobina i elektronika - su među skupljim djelovima ove mašine za bušenje, i elektronika je ostala na njoj originalna tvornička, a bobina je promijenjena i stavljena je nova. Taj cjelokupni sistem na zadnjem servisu je očišćen i provjeren.
-Promijenjene su joj sve brtve, gumice, te najbitniji dio i nimalo skupe - sve 3 karike na klipovima! Novo uže startera je stavljeno.
Igla goriva je uštimana, kao i listići/dispenzeri goriva. Očišćen je dovod zraka i filter, te njegovo postolje, a filter je stavljen originalni. Prekontrolirani su ventili i asupuh. Očišćen je kanal sa iglom za samočišćenje, kao i cjelokupni rezervoar.
-Stavljena je nova svjećica originalna BOSH-ova W7AW 175 T1 - 1,4mm, i isključivo jedina svjećica za paljenje mješavine 8-9%.
*Ovaj Pionjar je cijeli rastvoren, opran i ponovno sastavljen, te pali iz prve, te je nakon servisa radio svega nekoliko mjeseci (ljeti sam odsutan) od po nekoliko subota.
Promijenjeno je još možda nekoliko stvari, ali ne mogu se sjetiti svega, ali glavno što je bitno, ovdje je u oglasu izneseno.
Dijelovi i cjelokupni servis s rukama, nije jeftin, te je sada u ispravnome stanju i spremna za bezprijekorni rad.
*Cijeli donji dio same mašine (skoro i najskuplji dio nje same), okretač, zupčanik, klipovi i ostalo, odgovaraju sa starije tipe Pionjara 120 KALMAR.
*Tehnički podaci:
- Pogonsko gorivo: mješavina 8%; 1:12 (1 litra ulja INA dvotaktol + 12 litara goriva/benzine super 95;-12 litara benzine (110kn) i 1 litra ulja (7€)-13 litara mješavine je ukupno 22€. Rezervoar Cobre je 1,4L i s njim se može raditi od pola sata do 50 minuta, zavisi o tvrdoći kamena. O tvrdoći zavisi i bušenje dužnoga metra rupe, što varira od 2 do 4 metra po rezervoaru. Po mogućnosti koristiti originalno Cobrino ulje (12€/L), INA Dvotaktol.
-Radna zapremina motora: 185 cm3,
-Snaga: 4,4 kW (6 konja),
-Broj okretaja: 2600-2800 o/min,
-Broj okretaja svrdla: 250-275 o/min,
-Brzina bušenja: 300-350 mm/min - fi 29mm,
250-300mm/min - fi 34mm,
140-200mm/min - fi 40mm.
-Max. kut bušenja iznad horizontalnog: - 45°,
-Težina: 26kg; dužina: 730mm.
-Oprema/alat: traplji (vidijska svrdla) imaju usadnik šipke (ležište svrdla) standard H 22x108mm (7/8“).
Napravljen je veliki polugeneralni servis na njemu. Servisiran je u ovlaštenome servisu Atlas Copca - "DYTEX" u Josipdolu (Ogulin).
Cijena je 950€.
-Najdonji okretač koji se troši vremenskim radom u kamenu, je u vrlo dobrom stanju s obzirom na dosadašnje vrijeme rada.
-Bobina i elektronika - su među skupljim djelovima ove mašine za bušenje, i elektronika je ostala na njoj originalna tvornička, a bobina je promijenjena i stavljena je nova. Taj cjelokupni sistem na zadnjem servisu je očišćen i provjeren.
-Promijenjene su joj sve brtve, gumice, te najbitniji dio i nimalo skupe - sve 3 karike na klipovima! Novo uže startera je stavljeno.
Igla goriva je uštimana, kao i listići/dispenzeri goriva. Očišćen je dovod zraka i filter, te njegovo postolje, a filter je stavljen originalni. Prekontrolirani su ventili i asupuh. Očišćen je kanal sa iglom za samočišćenje, kao i cjelokupni rezervoar.
-Stavljena je nova svjećica originalna BOSH-ova W7AW 175 T1 - 1,4mm, i isključivo jedina svjećica za paljenje mješavine 8-9%.
*Ovaj Pionjar je cijeli rastvoren, opran i ponovno sastavljen, te pali iz prve, te je nakon servisa radio svega nekoliko mjeseci (ljeti sam odsutan) od po nekoliko subota.
Promijenjeno je još možda nekoliko stvari, ali ne mogu se sjetiti svega, ali glavno što je bitno, ovdje je u oglasu izneseno.
Dijelovi i cjelokupni servis s rukama, nije jeftin, te je sada u ispravnome stanju i spremna za bezprijekorni rad.
*Cijeli donji dio same mašine (skoro i najskuplji dio nje same), okretač, zupčanik, klipovi i ostalo, odgovaraju sa starije tipe Pionjara 120 KALMAR.
*Tehnički podaci:
- Pogonsko gorivo: mješavina 8%; 1:12 (1 litra ulja INA dvotaktol + 12 litara goriva/benzine super 95;-12 litara benzine (110kn) i 1 litra ulja (7€)-13 litara mješavine je ukupno 22€. Rezervoar Cobre je 1,4L i s njim se može raditi od pola sata do 50 minuta, zavisi o tvrdoći kamena. O tvrdoći zavisi i bušenje dužnoga metra rupe, što varira od 2 do 4 metra po rezervoaru. Po mogućnosti koristiti originalno Cobrino ulje (12€/L), INA Dvotaktol.
-Radna zapremina motora: 185 cm3,
-Snaga: 4,4 kW (6 konja),
-Broj okretaja: 2600-2800 o/min,
-Broj okretaja svrdla: 250-275 o/min,
-Brzina bušenja: 300-350 mm/min - fi 29mm,
250-300mm/min - fi 34mm,
140-200mm/min - fi 40mm.
-Max. kut bušenja iznad horizontalnog: - 45°,
-Težina: 26kg; dužina: 730mm.
-Oprema/alat: traplji (vidijska svrdla) imaju usadnik šipke (ležište svrdla) standard H 22x108mm (7/8“).
Karta
Napomena: Prikazana je približna lokacija
Mongostin1
Svi oglasi ovog oglašivača
Korisnik je verificirao broj telefona u državi: Hrvatska
Korisnik nije trgovac te na njega nisu primjenjive EU odredbe o zaštiti potrošača
- Adresa: 21000 Split, Splitsko-dalmatinska, Hrvatska
-
- Oglas objavljen
- 19.12.2025. u 17:17
- Do isteka još
- Oglas prikazan
- 9878 puta
Mongostin1
Svi oglasi ovog oglašivača
Korisnik je verificirao broj telefona u državi: Hrvatska
Korisnik nije trgovac te na njega nisu primjenjive EU odredbe o zaštiti potrošača
- Adresa: 21000 Split, Splitsko-dalmatinska, Hrvatska
-









