• CHIP TUNING FAP DPF EGR HOT START DSG TUNE DYNO MJERENJE SNAGE
  • CHIP TUNING FAP DPF EGR HOT START DSG TUNE DYNO MJERENJE SNAGE
  • CHIP TUNING FAP DPF EGR HOT START DSG TUNE DYNO MJERENJE SNAGE
  • CHIP TUNING FAP DPF EGR HOT START DSG TUNE DYNO MJERENJE SNAGE
  • Nemoj propustiti priliku!

CHIP TUNING FAP DPF EGR HOT START DSG TUNE DYNO MJERENJE SNAGE

Cijena
100 kn ~ 14 €
Šifra oglasa: 23189960

Osnovne informacije

Lokacija
Grad Zagreb, Sesvete, Novi Jelkovec

Opis oglasa

!!! SVAKA MAPA SE RADI INDIVIDUALNO NE KORISTIMO GOTOVE MAPE !!!

Garancija na software 10 Godina probni rok od 7 dana u kojem je moguće dobiti povrat novca. Za više detalja za tuning slobodno nas kontaktirajte.

Radimo sa Orginal uređajima za koje platimo licencu, ne koristimo kineske kopije kao što postoje na Tržištu.

Ne gubite garanciju na vozilo ako postoji ili imate leasing i slično

Registrirana smo firma

Naša oprema: Autotuner Tool (Trenutno najbolji na tržištu) slobodno potražite na google ( Autotuner Tool ) jedini uređaj koji se nemože kopirati...

Imamo Dynopro za mjerenje snage koja mjeri snagu tijekom voznje i dosta preciznije od svakih valjaka
sigurno se pitate kako moze biti
odgovor je jednostavan
valjci su fixni i otpor koji se radi na njima i vjetar sve je umjetno
kad se mjeri na cesti to su realni uvjeti koje nije moguce modificirati

Imate ponudu za Tuning box,Power Box ili slično?
Navedeno nema veze sa profesionalnim remapom.
Tuning box je ustvari varalica koja daje pogrešne parametre motoru, obično je to u Diesel motorima za pritisak dizne.
Postoje i malo bolji boxovi koji u istom smislu varaju elektroniku turbine za veći tlak.
Razmislite jel to uredu za pravilan rad Motora...

Postoji jos jedna stvar to jest nase gorivo koje nije isto tako dobro kao primjer u EU i vecinu tunera u HR radi sa poznatim tuner kucama u EU i samo dobiju gotove mape koje su za njihovo gorivo slozene i tu bude u vecinu slucajeva problem

http://www.ecusatchiptuning.com/

instagram: ecusat_chiptuning_remap

www.facebook.com/ecusatchiptuning

Remap (Diesel stage 1)
Remap (Diesel stage 2,3)
Remap (Benzin)
Remap (Benzin Turbo stage 1)
Remap (Benzin Turbo stage 2,3)
DSG tuning mjenjača
EGR Gašenje
DPF/FAP Gašenje Regeneracija
AdBlue Gašenje
DTC Gašenje
Intake/Swirl Gašenje
Lambda/O2 Gašenje
Start-Stop Gašenje
Speed limit V/max Gašenje
REV/RPM limit više-manje
Launch control
Hot/warm engine start fix VAG Grupacija
Torque monitoring Gašenje
Pop & bang / crackle map
Hard Cut limiter (Diesel)
Dijagnostika
Antilag, NLS, Launch

Imate DSG mjenjač i želite izvući bolje rezultate, najbolje je riješenje složiti softwer i dobijete puni efekt. Fabrička mapa ograničava mjenjač na određenu snagu i određeni obrtni moment u određenoj brzini, odnosno ako radite remap samo na motor nećete moći iskoristiti svu tu snagu koju mapa treba dati. Osim toga preporučuje se čipovanje mjenjača upravo zbog njegovog očuvanja (dakle upravo suprotno od onog što večina misli, ako se promjeni softwer više će trpiti) jer prijenosni omjeri se moraju prilagoditi motoru.

Sta se podrazumijeva pod gasenjem DPF/FAP-filtera i AGR- ventila ?
novija vozila su opremljena DPF/FAP- filterom sa ciljem da se sto manje zagadjuje okolina ispusnim plinovima:::
cesto se desi, da se FAP filteri zaprljaju toliko da ni regeneracija vise ne pomaze, auto nema snage, ili ga na odredjenim obrtajima motora blokira takozvani LIMP-MODE (upali se lampica ,auto nema snage.itd...)
najbolje rijesenje je da se putem softvera (remapa) deaktivira FAP filter. Vozilo se tako programira, da mu nije potreban FAP filter za ispravan rad motora.
ovisno od proizvodjaca, u pojedinih vozila je i pored deaktivacije FAP-a potrebno i vadjenje filtera iz njegovog kucista (vadjenje keramike..)
TO JE JEDINO TRAJNO RIJESENJE !!!
Novi (kvalitetni) filteri kostaju 5.000 Kn
zato deaktivacija putem remapa nije samo najefikasnije, nego i najjeftinije rijesenje !!!
takodjer nudimo i gasenje AGR-ventila, koje funkcionise slicno kao i gasenje FAP-a.
AGR se ugasi 100% putem remapa kod vecine vozila, ali se ipak preporucuje da se mehanicki blokira "plocicom".
Kao kod FAP-a, zna se desiti i AGR da bude zaprljan i da vise ne otvara/zatvara kako bi trebao. pretezno u novijih vozila koja cak imaju i hladnjak AGR-a dodje cesto do problema. To su u sustini uvijek isti problemi, gori lampica, vozilo nema snage, itd....

Da na kraju naglasimo na tržištu postoje mnogi majstori koji koriste brze i loše mape pa čak i bazu softvera i mapa kupljenih na (EBAY-U) , prije chiptuninga valjalo bi se raspitati kome vozite automobil, možda je na nekim mjestima jeftinije ali u svakom slučaju može biti loše za vaš automobil.

Ecusat Chiptuning Remap

Svi oglasi ove trgovine
Korisnik je verificirao broj telefona u državi: Hrvatska
Oglas objavljen
26.09.2020. u 18:08
Do isteka još
do prodaje
Oglas prikazan
5518 puta

Ecusat Chiptuning Remap

Svi oglasi ove trgovine
Korisnik je verificirao broj telefona u državi: Hrvatska