Bentley Continental R TURBO 1993.
- Cijena
- 49.000 €
-
Financiranje već od 536,65 € mjesečnoOglasOglašivač Addiko Bank
Zašto vidim ovaj oglas?
Korištenje ograničenih podataka za odabir oglasa: oglasi koji vam se prikazuju na ovoj usluzi mogu se temeljiti na ograničenim podacima, npr. o web stranici ili aplikaciji koju trenutno koristite, vašoj približnoj lokaciji, vrsti uređaja ili sadržajima s kojima ste stupili u interakciju (npr. kako bi se ograničila učestalost prikazivanja oglasa koje vam prikazujemo).
Šifra oglasa: 47920729
Osnovne informacije
- Lokacija
- Splitsko-dalmatinska, Split, Bol
- Stanje
- rabljeno
Opis oglasa
Croatian:
Ovaj sam automobil kupio na aukciji na Floridi, SAD, 2019. godine i uvezao ga u Švicarsku. U Švicarskoj su dvije specijalizirane radionice za popravke uložile ukupno preko 35.000 švicarskih franaka (otprilike 40.000 eura) u popravke radi homogenizacije i naknadne registracije motornog vozila. Svi računi, uključujući i uvozne dokumente, su dostupni. Na kraju je zamijenjeno vjetrobransko staklo za 5.000 švicarskih franaka jer je vidljivost bila malo ograničena na izravnoj sunčevoj svjetlosti. U protekle tri godine vozilo je uglavnom voženo na duga putovanja (Split-Amsterdam, Split-Basel i nekoliko puta). To je uvijek bilo više od 1.000 kilometara, što nikada nije bio problem i nikada nije bilo potrebno popraviti.
Već četiri godine živim u Splitu, gdje je automobil uvijek garažiran, i iz tog razloga bih ga želio prodati ovdje u Hrvatskoj. Novi vlasnik može biti siguran da ovdje teško da će pronaći slično vozilo, te mu je stoga zajamčena apsolutna ekskluzivnost na cesti, za razliku od novog Bentley Continentala GT od VW-a, koji ima standardni VW Phaeton V12 motor. Prosječna potrošnja goriva ovog snažnog 7,6-litrenog, 8-cilindričnog motora također je sasvim razumna, samo oko 18 do 20 litara, a zvuk motora snažno podsjeća na američki masovno proizvedeni automobil i puno je impresivniji od bilo kojeg novog Masseratija/Lamborghinija ili drugog vozila koje svojim glasnim visokim tonovima ili promašajima paljenja proizvodi samo jeftinu buku.
Ovo vozilo također predstavlja vrijeme kada je Bentley još uvijek ručno izrađivao sva svoja vozila, eru koja se čini potpuno nezamislivom samo 30 godina kasnije. Stoga je cijena od 400.000 dolara, za koju su se mogla kupiti dva automobila, poput Aston Martina ili Ferrarija, bila astronomska. Ipak, do kraja proizvodnje prodano je otprilike 7000 jedinica. Veliki uspjeh automobila temeljio se na činjenici da je dvoja vrata Turbo coupea uvijek vozio sam vozač, dok je limuzinu, naravno, u to vrijeme vozio vozač. Proizvedeno je i mnogo više četverovratnih limuzina, koje su sada vrlo pristupačne, oko 20.000 dolara.
Kilometraža od otprilike 170.000 kilometara apsolutno nije problem za ovakav motor; 7,6-litreni motor ove veličine trebao bi moći prijeći preko 500.000 kilometara bez ikakvih problema. Unutrašnjost je solidna i još uvijek originalna, a automobil se može voziti kao normalan automobil svaki dan, unatoč tome što je klasični automobil, što nažalost nije uvijek slučaj sa starijim vozilima.
Preporučena maloprodajna cijena je 49.000 €. Molim samo ozbiljne ponude. Nemam interesa gubiti vrijeme na nepotrebne stvari.
English:
I purchased this car at an auction in Florida, USA, in 2019 and imported it to Switzerland. In Switzerland, two specialist repair shops invested a total of over 35,000 Swiss francs (approximately 40,000 euros) in repairs for the purpose of homogenization and subsequent motor vehicle registration. All invoices, including import documents, are available. Finally, the windshield was replaced for 5,000 Swiss francs because visibility was slightly restricted in direct sunlight. Over the past three years, the vehicle has been driven mostly for long trips (Split-Amsterdam, Split-Basel, and several times). This has always been more than 1,000 kilometers, which has never been a problem and never required repairs.
I've been living in Split for four years now, where the car is always garaged, and for this reason, I would like to sell it here in Croatia. The new owner can rest assured that he will hardly find a similar vehicle here, and therefore he is guaranteed absolute exclusivity on the road, unlike a new Bentley Continental GT from VW, which has a standard VW Phaeton V12 engine. The average fuel consumption of this powerful 7.6-liter, 8-cylinder engine is also quite reasonable at only about 18 to 20 liters, and the engine sound is strongly reminiscent of an American mass-produced car, and is much more impressive than any new Masserati/Lamborghini or other vehicle that only makes cheap noise with its loud high-pitched tones or misfires.
This vehicle also represents a time when Bentley still built all its vehicles by hand, an era that seems completely unimaginable just 30 years later. Therefore, the price of $400,000, for which one could have bought two cars, such as an Aston Martin or a Ferrari, was astronomical. Nevertheless, approximately 7,000 units were sold by the end of production. The car's great success was based on the fact that the two-door Turbo coupe was always driven by oneself, while the sedan was, of course, driven by a chauffeur during this time. Many more four-door sedans were also produced, which are now very affordable, around $20,000.
The mileage of approximately 170,000 is absolutely no problem for an engine like this; a 7.6-liter engine this large should be able to cover well over 500,000 kilometers without any problems. The interior is solid and still original, and the car can be driven like a normal car every day, despite being a classic car, which is unfortunately not always the case with older vehicles.
RRP is €49,000. Please only serious offers. I have no interest in wasting my time on unnecessary things.
Ovaj sam automobil kupio na aukciji na Floridi, SAD, 2019. godine i uvezao ga u Švicarsku. U Švicarskoj su dvije specijalizirane radionice za popravke uložile ukupno preko 35.000 švicarskih franaka (otprilike 40.000 eura) u popravke radi homogenizacije i naknadne registracije motornog vozila. Svi računi, uključujući i uvozne dokumente, su dostupni. Na kraju je zamijenjeno vjetrobransko staklo za 5.000 švicarskih franaka jer je vidljivost bila malo ograničena na izravnoj sunčevoj svjetlosti. U protekle tri godine vozilo je uglavnom voženo na duga putovanja (Split-Amsterdam, Split-Basel i nekoliko puta). To je uvijek bilo više od 1.000 kilometara, što nikada nije bio problem i nikada nije bilo potrebno popraviti.
Već četiri godine živim u Splitu, gdje je automobil uvijek garažiran, i iz tog razloga bih ga želio prodati ovdje u Hrvatskoj. Novi vlasnik može biti siguran da ovdje teško da će pronaći slično vozilo, te mu je stoga zajamčena apsolutna ekskluzivnost na cesti, za razliku od novog Bentley Continentala GT od VW-a, koji ima standardni VW Phaeton V12 motor. Prosječna potrošnja goriva ovog snažnog 7,6-litrenog, 8-cilindričnog motora također je sasvim razumna, samo oko 18 do 20 litara, a zvuk motora snažno podsjeća na američki masovno proizvedeni automobil i puno je impresivniji od bilo kojeg novog Masseratija/Lamborghinija ili drugog vozila koje svojim glasnim visokim tonovima ili promašajima paljenja proizvodi samo jeftinu buku.
Ovo vozilo također predstavlja vrijeme kada je Bentley još uvijek ručno izrađivao sva svoja vozila, eru koja se čini potpuno nezamislivom samo 30 godina kasnije. Stoga je cijena od 400.000 dolara, za koju su se mogla kupiti dva automobila, poput Aston Martina ili Ferrarija, bila astronomska. Ipak, do kraja proizvodnje prodano je otprilike 7000 jedinica. Veliki uspjeh automobila temeljio se na činjenici da je dvoja vrata Turbo coupea uvijek vozio sam vozač, dok je limuzinu, naravno, u to vrijeme vozio vozač. Proizvedeno je i mnogo više četverovratnih limuzina, koje su sada vrlo pristupačne, oko 20.000 dolara.
Kilometraža od otprilike 170.000 kilometara apsolutno nije problem za ovakav motor; 7,6-litreni motor ove veličine trebao bi moći prijeći preko 500.000 kilometara bez ikakvih problema. Unutrašnjost je solidna i još uvijek originalna, a automobil se može voziti kao normalan automobil svaki dan, unatoč tome što je klasični automobil, što nažalost nije uvijek slučaj sa starijim vozilima.
Preporučena maloprodajna cijena je 49.000 €. Molim samo ozbiljne ponude. Nemam interesa gubiti vrijeme na nepotrebne stvari.
English:
I purchased this car at an auction in Florida, USA, in 2019 and imported it to Switzerland. In Switzerland, two specialist repair shops invested a total of over 35,000 Swiss francs (approximately 40,000 euros) in repairs for the purpose of homogenization and subsequent motor vehicle registration. All invoices, including import documents, are available. Finally, the windshield was replaced for 5,000 Swiss francs because visibility was slightly restricted in direct sunlight. Over the past three years, the vehicle has been driven mostly for long trips (Split-Amsterdam, Split-Basel, and several times). This has always been more than 1,000 kilometers, which has never been a problem and never required repairs.
I've been living in Split for four years now, where the car is always garaged, and for this reason, I would like to sell it here in Croatia. The new owner can rest assured that he will hardly find a similar vehicle here, and therefore he is guaranteed absolute exclusivity on the road, unlike a new Bentley Continental GT from VW, which has a standard VW Phaeton V12 engine. The average fuel consumption of this powerful 7.6-liter, 8-cylinder engine is also quite reasonable at only about 18 to 20 liters, and the engine sound is strongly reminiscent of an American mass-produced car, and is much more impressive than any new Masserati/Lamborghini or other vehicle that only makes cheap noise with its loud high-pitched tones or misfires.
This vehicle also represents a time when Bentley still built all its vehicles by hand, an era that seems completely unimaginable just 30 years later. Therefore, the price of $400,000, for which one could have bought two cars, such as an Aston Martin or a Ferrari, was astronomical. Nevertheless, approximately 7,000 units were sold by the end of production. The car's great success was based on the fact that the two-door Turbo coupe was always driven by oneself, while the sedan was, of course, driven by a chauffeur during this time. Many more four-door sedans were also produced, which are now very affordable, around $20,000.
The mileage of approximately 170,000 is absolutely no problem for an engine like this; a 7.6-liter engine this large should be able to cover well over 500,000 kilometers without any problems. The interior is solid and still original, and the car can be driven like a normal car every day, despite being a classic car, which is unfortunately not always the case with older vehicles.
RRP is €49,000. Please only serious offers. I have no interest in wasting my time on unnecessary things.
Karta
Napomena: Prikazana je približna lokacija
LanaPierre
Svi oglasi ovog oglašivača
Korisnik je verificirao broj telefona u državi: Hrvatska
Korisnik nije trgovac te na njega nisu primjenjive EU odredbe o zaštiti potrošača
- Adresa: Splitsko-dalmatinska, Hrvatska
-
- Oglas objavljen
- 22.11.2025. u 11:57
- Do isteka još
LanaPierre
Svi oglasi ovog oglašivača
Korisnik je verificirao broj telefona u državi: Hrvatska
Korisnik nije trgovac te na njega nisu primjenjive EU odredbe o zaštiti potrošača
- Adresa: Splitsko-dalmatinska, Hrvatska
-



