Beta RR 300 2T RACE 293 cm3, 2025 god.
Prodajem novo vozilo: Beta RR 300 2T RACE
- Cijena
- 10.500 €
-
Provjeri povijest vozila – 15% popust!OglasOglašivač Car Vertical
Zašto vidim ovaj oglas?
Korištenje ograničenih podataka za odabir oglasa: oglasi koji vam se prikazuju na ovoj usluzi mogu se temeljiti na ograničenim podacima, npr. o web stranici ili aplikaciji koju trenutno koristite, vašoj približnoj lokaciji, vrsti uređaja ili sadržajima s kojima ste stupili u interakciju (npr. kako bi se ograničila učestalost prikazivanja oglasa koje vam prikazujemo).
-
Financiranje već od 117,63 € mjesečnoOglasOglašivač Addiko Bank
Zašto vidim ovaj oglas?
Korištenje ograničenih podataka za odabir oglasa: oglasi koji vam se prikazuju na ovoj usluzi mogu se temeljiti na ograničenim podacima, npr. o web stranici ili aplikaciji koju trenutno koristite, vašoj približnoj lokaciji, vrsti uređaja ili sadržajima s kojima ste stupili u interakciju (npr. kako bi se ograničila učestalost prikazivanja oglasa koje vam prikazujemo).
Osnovne informacije
- Lokacija vozila
- Karlovačka, Draganić, Draganić
- Vrsta
- Enduro/cross motori
- Marka
- Beta
- Model
- RR 300 2T RACE
- Motor
- dvotaktni
- Broj cilindara
- 1
- Vrsta mjenjača
- ručni
- Snaga motora
- 12 kW
- Radni obujam
- 293 cm3
- Prijenos
- lanac
- Prijeđeni kilometri
- 1 km
- Stanje
- novo
- Godina proizvodnje
- 2025. godište
- Godina modela
- 2026.
- Registriran
- neregistriran
Opis oglasa
Pogledajte sve nove značajke i karakteristike koje izdvajaju modele My 2026
Komponente za utrke – Cijeli asortiman
Potvrđen je provjereni paket ovjesa i posebne komponente Betine verzije spremne za utrke:
ø 48 mm Kayaba AOS vilica zatvorenog tipa: eloksirani unutarnji dijelovi i obrada materijala minimiziraju trenje klizanja, dok podesiva kompresija i prigušivanje odskoka omogućuju svakom vozaču da pronađe savršenu prilagodbu postavki.
Kayaba C46 RCU Monoshock: KYB Monoshock može se smatrati mjerilom u trkaćem kontekstu zbog svoje sposobnosti apsorpcije neravnog terena, razine prianjanja prenesene na vozilo i konzistentnosti performansi, čak i pri posebno teškoj upotrebi. Njegove hidrauličke postavke mogu se u potpunosti prilagoditi podešavanjem vanjske kompresije (i velike i male brzine) i postavki odskoka.
Brza otpuštajuća prednja osovina: odmah prepoznatljiva po crvenoj ručici za otpuštanje od eloksiranog aluminija, ova komponenta je ključna za uštedu dragocjenih sekundi u utrci kada trebate promijeniti gumu.
Ojačani štitnici za ruke: štitnici za ruke izrađeni su od dvokomponentnog materijala i ne samo da daju motociklu trkaći izgled, već ih čine i posebno izdržljivima čak i u najtežim uvjetima terenske vožnje.
Ergal alloy oslonci za noge : kako bi se osigurala maksimalna kontrola u svakom trenutku i bez gubitka kontakta s motociklom, RR Race modeli opremljeni su Ergal trkaćim osloncima za noge s izmjenjivim čeličnim klinovima; uži su nego u prošlosti kako bi se olakšalo kretanje stopala, ali bolji u smislu prianjanja.
Stražnji lančanik s anodiziranom aluminijskom jezgrom i čeličnim ozubljenjem tvrtke ZF SPROCKETS : vrhunske performanse, lakoća i čvrstoća – savršena mješavina svih atributa koje svaka trkaća komponenta mora imati.
Namjensko trkaće sjedalo: s neklizajućim presvlakama i džepom za dokumente za neusporediv hvat, udobnost i praktičnost.
Grafika za utrke: kako nikada ne biste prošli nezapaženo na trkaćem polju.
Anodizirana crna ručica mjenjača i papučica stražnje kočnice.
Čep za punjenje ulja mjenjača, čep za punjenje ulja motora i čep filtera ulja od eloksiranog crvenog aluminija.
Zatezači lanca od crvene Ergal legure.
Na svim dvotaktnim modelima, Beta je odlučila ostati pri svom izboru ukidanja automatskog miksera (dostupan u katalogu tvorničkih dijelova) kako bi se smanjila težina motocikla.
RR Race 2T 250/300
U skladu s nedavnim inovacijama uvedenim u XPRO My26 seriju – koje cijene i amateri i iskusni korisnici – motor novog RR Race 250 2T potpuno je redizajniran u potrazi za većim okretnim momentom i širim rasponom snage pri svim brzinama, kako bi se uživalo na svim vrstama enduro staza. Što se konkretno promijenilo:
Radilica i cilindar: sada dijele s modelom 300 2T - Hod je smanjen u usporedbi s prošlošću (sa 72 mm na 69,9 mm), a posljedično je i provrt povećan (sa 66 mm na 67,4 mm) kako bi se održalo 250 kubičnih centimetara. Geometrija razvodnog otvora cilindra je redizajnirana i sada sadrži novi namjenski klip.
Nova glava cilindra: komora za izgaranje je potpuno redizajnirana kako bi se stvorili idealni radni uvjeti s novom geometrijom motora, a istovremeno se i dalje koristi dvostruka svjećica.
Dvostruka svjećica (i na 250 2T i na 300 2T) donosi brojne prednosti:
Nudi poboljšanu raspodjelu točaka paljenja u komori za izgaranje, s posljedičnim smanjenjem rasipanja goriva. To se prevodi u veću stabilnost rasplinjanja pri svim brzinama motora i precizniju kontrolu opterećenja motora u svim uvjetima prianjanja.
Raspon upotrebe motora dodatno je proširen, jer su dostupni i veći okretni moment i veća snaga.
Dvije svjećice upravljaju se odvojenim električnim sustavom. To znači da, ako jedna od svjećica pregori, motor će i dalje moći raditi, iako s manjom učinkovitošću, omogućujući završetak utrke ili terenske vožnje.
S ovim ažuriranjima, okretni moment i linearna isporuka snage značajno su povećani, bez utjecaja na ukupne performanse, a također je poboljšano upravljanje motociklom, s centraliziranom težinom i sniženim težištem. Osim toga, kućište radilice sadrži veće i jače glavne ležajeve.
Mjenjač je također modificiran, značajnim produljenjem druge brzine:
• Mjenjač: povećao je glatkoću pri prelasku iz druge u treću brzinu, uz poboljšanu udobnost vožnje i stabilnost vozila tijekom i nakon promjene brzine. Rezultat je jasno poboljšanje u upotrebi motocikla u utrkama, gdje uvijek možete pronaći savršen omjer za suočavanje s bilo kojom situacijom.
Ažuriranja ležajeva i zupčanika odnose se i na RR Race 300 2T
TEHNIČKI PODACI:
ŠASIJA
• Okvir: Molibdenski čelik s dvostrukom podjelom iznad ispušnog otvora
• Međuosovinski razmak: 1482 mm
• Maksimalna duljina: 2175 mm
• Maks. širina: 830 mm
• Maksimalna visina: 1275 mm
• Visina sjedala: 950 mm
• Udaljenost od tla: 340 mm
• Visina oslonca za noge: 427 mm
• Suha težina: 103,5 kg (sprijeda 50,8 kg; straga 52,7 kg)
• Kapacitet spremnika goriva: 9,5 L
• Rezerva: 2,3 L
• Kapacitet sustava hlađenja: 1,3 L
• Prednji ovjes: Hidraulična USD vilica s osovinom ø 48 mm
• Stražnji ovjes: Monoamortizer s progresivnom složenom polugom
• Hod amortizera: 130 mm
• Hod prednjeg kotača: 300 mm
• Hod stražnjeg kotača: 287 mm
• Prednja kočnica: Valoviti disk ø260 mm i dvostruka plutajuća čeljust
• Stražnja kočnica: Valoviti disk ø240 mm i jednoklipna plutajuća čeljust
• Prednji obruč: 21 x 1,6 – 36 rupa
• Stražnji obruč: 18 x 2,15 – 36 rupa
• Prednja guma: 90/90 – 21
• Stražnja guma: 140/80 -18
MOTOR
• Tip: Jednocilindrični, dvotaktni, tekućinom hlađeni
• Provrt: 73 mm
• Stroke: 69,99 mm
• Pomak: 292,6 cm³
• Omjer kompresije: 11,6:1
• Ispušni ventil: BPV sustav
• Starter: Električni starter
• Paljenje: AC Kokusan – digitalni CDI s kontrolerom pumpe za ulje
• Svjećica: NGK CR7EB (x2)
• Indukcijski sustav: indukcijski trska
• Podmazivanje: Miješanje
• Rasplinjač: Keihin PXK 36
• Spojka: mokra višelamelna spojka
• Primarni pogon: Z.27/72
• Prijenos: 6 brzina
• Konačni prijenos: lanac
• Motorno ulje: SAE 10W/40
• Potrošnja l/100 km: 2,6
• Emisija CO2 [g/km]: 61
Dodatne informacije
Boja
Sportski ispušni sustav
Mogućnost plaćanja
Karta
Novema Nova d.o.o.
Svi oglasi ove trgovine- Adresa: Draganići 30e, 47201 Draganić, Karlovačka, Hrvatska
- Web adresa: https://novema-nova.hr/
- E-mail: office@novema-nova.hr
-
- Oglas objavljen
- 12.12.2025. u 14:19
- Do isteka još
- do prodaje
Novema Nova d.o.o.
Svi oglasi ove trgovine- Adresa: Draganići 30e, 47201 Draganić, Karlovačka, Hrvatska
- Web adresa: https://novema-nova.hr/
- E-mail: office@novema-nova.hr
-

