Suzuki 8R 776 cm3, 2025 god.
Prodajem novo vozilo: Suzuki 8R
- Cijena
- 10.790 €
-
Provjeri povijest vozila – 15% popust!OglasOglašivač Car Vertical
Zašto vidim ovaj oglas?
Korištenje ograničenih podataka za odabir oglasa: oglasi koji vam se prikazuju na ovoj usluzi mogu se temeljiti na ograničenim podacima, npr. o web stranici ili aplikaciji koju trenutno koristite, vašoj približnoj lokaciji, vrsti uređaja ili sadržajima s kojima ste stupili u interakciju (npr. kako bi se ograničila učestalost prikazivanja oglasa koje vam prikazujemo).
-
Financiranje već od 120,99 € mjesečnoOglasOglašivač Addiko Bank
Zašto vidim ovaj oglas?
Korištenje ograničenih podataka za odabir oglasa: oglasi koji vam se prikazuju na ovoj usluzi mogu se temeljiti na ograničenim podacima, npr. o web stranici ili aplikaciji koju trenutno koristite, vašoj približnoj lokaciji, vrsti uređaja ili sadržajima s kojima ste stupili u interakciju (npr. kako bi se ograničila učestalost prikazivanja oglasa koje vam prikazujemo).
Osnovne informacije
- Lokacija vozila
- Karlovačka, Draganić, Draganić
- Vrsta
- Cestovni motocikli
- Marka
- Suzuki
- Model
- 8R
- Motor
- četverotaktni
- Broj cilindara
- 2
- Vrsta mjenjača
- ručni
- Snaga motora
- 61 kW
- Radni obujam
- 776 cm3
- Prijenos
- lanac
- Prijeđeni kilometri
- 1 km
- Stanje
- novo
- Godina proizvodnje
- 2025. godište
- Registriran
- neregistriran
Opis oglasa
NAPLATCI OD LIJEVANOG ALUMINIJA I GUME VISOKIH PERFORMANSI
Naplatci od lijevanog aluminija, jedinstvenog laganog dizajna doprinose elegantnom stilu i laganom rukovanju GSX-8R. Kotači su opremljeni radijalnim gumama Dunlop RoadSport 2 koje imaju unutarnju konstrukciju prilagođenu karakteristikama GSX-8R.
PROIZVODNJA SNAGE ZA VAŠE NAJBOLJE IZVEDBE
Paralelni twin motor od 776 ccm koji pokreće GSX-8R pruža finu ravnotežu uglađene, kontrolirane snage i performansi u kojima ćete uživati bilo da putujete, uživate u brzoj vožnji, natječete se na trkaćoj stazi ili obavljate poslove po gradu. Dizajniran da bude snažan, učinkovit, prilagođen vozaču i svestran, motor ima raspored radilice od 270 stupnjeva s redoslijedom paljenja koji proizvodi bogat okretni moment i pozitivnu trakciju, kao i ugodnu tutnjavu te notu motora sličnu onoj kod V-twin motora. Također koristi Suzuki Cross Balancer, inovativni dizajn primarnog balansera koji doprinosi glatkom radu i okretnom rukovanju GSX-8R. Kompaktna veličina motora od sprijeda prema straga doprinosi postizanju optimalne raspodjele težine i geometrije šasije, dok također pomaže u postavljanju bokova prema naprijed kako bi vam pružila optimalan položaj za vožnju.
OPTIMIZIRANI PREDNJI I STRAŽNJI OVJES
Hitachi Astemo (SHOWA) SFF-BP obrnute prednje vilice pružaju glatku, kontroliranu vožnju i imaju oprugu koja je optimizirana za solidne performanse u zavojima, kao i za stabilnost na ravnici. Njihove stabilne karakteristike prigušenja čine ih prikladnima za širok raspon namjena, od sportske do touring vožnje. Stražnji ovjes s jednim amortizerom doprinosi agilnosti i stabilnosti. Prednaprezanje opruge može se podesiti mehanički, što je osobito korisno kada se pripremate za nošenje prtljage.
BUDUĆNOST SUZUKIJEVOG STILA SPORTSKIH MOTOCIKALA
Od oštrog, čistog dizajna sprijeda i s boka, do tankog profila stražnjeg dijela, svaki detalj agresivnog stava i dobro izbalansiranih proporcija GSX-8R u trenutku prenose potencijal svojih performansi.
LED PREDNJA I POZICIJSKA SVJETLA
Okomito posloženi par šesterokutnih LED prednjih svjetala koji na vrhu ima LED pozicijska svjetla pomaže u stvaranju tankog, kompaktnog naličja futurističkog izgleda koji simbolizira Suzukijev dizajn. To je elegnatni dizajn s jedinstvenim karakterom zbog kojeg prednji kraj izgleda lagano i spremno za akciju. Postavljen na okvir preko oklopa, sklop prednjih svjetala doprinosi agilnosti i neutralnom osjećaju upravljanja GSX-8R.
INTUITIVNI PREKIDAČI NA UPRAVLJAČU
Ergonomski raspored prekidača maksimalno povećava jednostavnost i učinkovitost rukovanja tako da možete pristupiti svim kontrolama dok ste usredotočeni na cestu ispred sebe. Odaberite načine rada i odredite postavke i podešavanja za svaki SIRS kontrolni sustav jednostavnim upravljanjem prekidačima MODE i GORE/DOLJE na lijevoj strani upravljača.
LCD INSTRUMENT PLOČA
GSX-8R ima prilagođenu 5-inčnu TFT LCD višenamjensku ploču s instrumentima. Jasno čitljivi zasloni s informacijama visoke kvalitete omogućuju vam potpuni uvid u sve sustave i postavke motocikla te pružaju vitalne informacije o statusu rada u stvarnom vremenu. Brojač koretaja ima dvostruku funkciju kao programibilni indikator broja okretaja u minuti koji treperi kada motor postigne unaprijed postavljenu brzinu, a LCD sada ima dodatnu funkciju koja vam omogućuje prikaz velikih skočnih upozorenja i obavijesti. Ručne ili automatske postavke za prebacivanje između dnevnog (bijeli) i noćnog (crni) načina prikaza omogućuju vam maksimalnu vidljivost u bilo kojem vremenu i u bilo kojoj situaciji vožnje.
SUZUKI INTELLIGENT RIDE SYSTEM (S.I.R.S.)
Napredni elektronički sustavi Suzukijevog inteligentnog sustava vožnje (S.I.R.S.) koji se nalaze na GSX-8R pomažu vam optimizirati karakteristike izvedbe kako bi odgovarale vašim promjenjivim potrebama i preferencijama vožnje.
SUZUKI DRIVE MODE SELECTOR (SDMS)
Moguće je birati između tri različita karakteristična načina izlazne snage koji najbolje odgovaraju različitim uvjetima vožnje ili vašim željama. Dok sva tri u konačnici isporučuju maksimalnu snagu motora pri visokom broju okretaja, precizna kontrola nad razinom odziva gasa i karakteristikama okretnog momenta dok otvarate gas za ubrzavanje, omogućuje vam vožnju s većim samopouzdanjem i užitkom.
SUZUKI TRACTION CONTROL SYSTEM (STCS)
Dizajniran kako bi spriječio proklizavanje stražnjeg kotača, ovaj sustav smanjuje stres i umor dok ulijeva više povjerenja u kontrolu vaše vožnje. Možete birati između tri aktivna načina kako biste kontrolirali koliko brzo sustav stupa na snagu i koliko je proaktivan u ograničavanju okretanja kotača, ili se možete odlučiti na vožnju s isključenim sustavom.
DVOSMJERNI QUICK SHIFT SUSTAV
Kada je aktiviran, ovaj sustav standardne opreme omogućuje vam prebacivanje u viši ili niži stupanj prijenosa bez pritiskanja ručice spojke dok vozite. Značajke uključuju čisto prebacivanje u viši stupanj prijenosa s glatkim ubrzanjem i prebacivanje u niži stupanj prijenosa koji su također brzi i laki, djelomično zahvaljujući zajedničkom automatskom uključivanju i kočenju motorom. Stopa opterećenja sustava povezivanja mjenjača optimizirana je za pružanje solidnog, zadovoljavajućeg klika sa svakim prebacivanjem, koji vam jamči da je mjenjač odmah reagirao na vašu radnju.
TEHNIČKI PODACI
Performanse & Potrošnja:
• Nazivna snaga: 61 kW / 8500 min-1 (83 KS)
• Maksimalni okretni moment: 78 Nm / 6800 min-1
• Najveća brzina WVTA: 215 km/h
• Kapacitet spremnika: 14 litara
• Buka vožnje: 72 dB(A)
• Buka u praznom hodu: 89 dB(A)
• Emisije CO2: 99 g/km
• Potrošnja goriva: 4,2 l/100 km
Motor & Prijenos:
• Dizajn, sustav hlađenja: 2-cilindrični, 4-taktni redni motor, 270° pomak radilice, 2 balansne osovine, hlađen tekućinom
• Pomak / provrt x hod: 776 cm³ / 84 mm x 70 mm
• Omjer kompresije: 12,8:1
• Kontrola ventila / ventili po cilindru: DOHC / podizači žlice / 4
• Priprema smjese: Ubrizgavanje goriva, otvor leptira za gas od 42 mm, Ride-by-Wire, Suzuki Drive-Mode Select (SDMS, 3-stupanjski), Low RPM Assist System
• Podmazivanje motora: Podmazivanje mokrim karterom s prisilnom cirkulacijom ulja, izmjenjivač topline
• Starter sustav: električni starter, Suzuki Easy-Start System
kvačilo, aktiviranje: Mokra spojka s više diskova, Suzuki Clutch Assist System (SCAS, anti-hopping & servo clutch), upravljanje kabelom
• Prijenos / mjenjač: 6-brzinski, stalni mesh shift dog prijenos / nožni mjenjač, dvosmjerni brzi mjenjač (blipper)
• Završni pogon: lanac brtvenog prstena
Šasija & Kočnice:
• Okvirna konstrukcija (materijal): okvir mosta (čelik)
• Prednji ovjes: SHOWA Upside-Down SFF-BP (Separate Function Fork - Big Piston) teleskopska vilica / 41 mm
• Ovjes / amortizacija prednji: zavojne opruge / patronski sustav, prigušivanje uljem
• Stražnji ovjes (materijal): dvostruka zakretna ruka (aluminij)
• Stražnji ovjes / prigušenje: SHOWA Mono-Link središnji opružni podupirač s progresivnim spojem / prigušivanjem uljem, potpomognut plinom
• Postavljanje straga: prednaprezanje opruge
• Hod prednjeg/stražnjeg ovjesa: 130 mm / 130 mm
• Prednji kočioni sustav Ø: dvostruki disk kočnica 310 mm
• Čeljusti prednje kočnice: Čeljusti monoblok kočnica s 4 klipa, radijalno postavljene
• Stražnji kočioni sustav Ø: disk kočnica 240 mm
• Čeljust stražnje kočnice: 1-klipna plivajuća čeljust
• Felge + prednje gume: 17 M/C x MT 3,50 + 120/70 ZR 17 (58W)
• Felge + zadnja guma: 17 M/C x MT 5,50 + 180/55 ZR 17 (73W)
Elektronika & Elektrika:
• Sustav paljenja: Potpuno digitalizirano tranzistorsko paljenje, kontrola proklizavanja (STCS, 3 razine, promjenjivo)
• Svjećice: 1 po cilindru, Iridium
Dimenzije & Težina:
• Duljina Širina Visina: 2115 mm / 770 mm / 1135 mm (s opremom 1160)
• Međuosovinski razmak: 1465 mm
• Udaljenost od tla: 145 mm
• Visina sjedala: 810 mm
• Prazna težina spremna za vožnju s punim spremnikom: 205 kg
• Nosivost sa standardnom opremom: 195 kg
• Najveća dopuštena težina: 400 kg
Dodatne informacije
Dodatna oprema
Sportski ispušni sustav
Mogućnost plaćanja
Karta
Novema Nova d.o.o.
Svi oglasi ove trgovine- Adresa: Draganići 30e, 47201 Draganić, Karlovačka, Hrvatska
- Web adresa: https://novema-nova.hr/
- E-mail: office@novema-nova.hr
-
- Oglas objavljen
- 16.10.2025. u 10:27
- Do isteka još
- do prodaje
Novema Nova d.o.o.
Svi oglasi ove trgovine- Adresa: Draganići 30e, 47201 Draganić, Karlovačka, Hrvatska
- Web adresa: https://novema-nova.hr/
- E-mail: office@novema-nova.hr
-


