Porsche Cayman S 981 - ručni mjenjač, PSE, PASM, Sport Chrono, jamstvo
Prodajem rabljeno vozilo: Porsche Cayman
- Cijena
- 64.000 €
-
Provjeri povijest vozila – 15% popust!OglasOglašivač Car Vertical
Zašto vidim ovaj oglas?
Korištenje ograničenih podataka za odabir oglasa: oglasi koji vam se prikazuju na ovoj usluzi mogu se temeljiti na ograničenim podacima, npr. o web stranici ili aplikaciji koju trenutno koristite, vašoj približnoj lokaciji, vrsti uređaja ili sadržajima s kojima ste stupili u interakciju (npr. kako bi se ograničila učestalost prikazivanja oglasa koje vam prikazujemo).
Šifra oglasa: 48903599
-
- Godina proizvodnje
- 2015
-
- Prijeđeni kilometri
- 95.000
-
- Snaga motora
- 239 kW
-
- Vrsta motora
- Benzin
-
- Ručni mjenjač
- Da
Osnovne informacije
- Lokacija vozila
- Osječko-baranjska, Osijek, Gornji grad / Centar
- Marka automobila
- Porsche
- Model automobila
- Cayman
- Tip automobila
- S
- Godina proizvodnje
- 2015. godište
- Godina modela
- 2015.
- U prometu od
- 2015.
- Prva registracija u RH
- 2020.
- Registriran do
- 10 / 2026
- Prijeđeni kilometri
- 95000 km
- Motor
- Benzin
- Snaga motora
- 239 kW
- Radni obujam
- 3.436 cm3
- Mjenjač
- Mehanički mjenjač
- Broj stupnjeva
- 6 stupnjeva
- Ekološka kategorija vozila
- Euro 6
- Stanje
- rabljeno
- Jamstvo
- 1 godina
- Servisna knjiga
- Da
- Razgledavanje putem video poziva
- Da
- Garažiran
- Da
Opis oglasa
Prodajem Porsche Cayman S 981, prilično rijetku varijantu s ručnim mjenjačem, a još rjeđu sa svom opremom koju auto ima.
Kratke crte:
- Porsche Cayman S, model 981, god. proizvodnje 2015.
- broj kilometara: 95.138 (u trenu pisanja oglasa)
- Porsche Approved tvorničko jamstvo do 6/2027
- boja: metalik siva (Achatgrau / Agate Grey)
- motor: atmosferski, centralno smješten (mid-engine) flat-six, 6 cilindara, 3.4 litre obujma, 325 ks
- mjenjač: ručni, 6 brzina, jedan od najboljih ručnih mjenjača ikad napravljenih u serijski proizvedenim autima
- oprema:
- PASM: adaptivni ovjes s comfort i sport načinima rada
- PSE (Porsche Sport Exhaust) - vrlo rijedak u ovim autima, brutalno dobar zvuk
- Sport Chrono (donosi način rada Sport Plus, rev-matching, sat u konzoli i dinamičke nosače pogonskog sklopa)
- dvozonska automatska klima, bixenon zakretna svjetla, Sound System Plus, navigacija
- grijana sportska kožna sjedala
- nekoliko ekstra kožnih dodataka u kabini (rukohvat na vratima, "krović" iznad brzinomjera) koji dodatno dižu izgled
- parking senzori (naprijed i straga), stražnja parking kamera
- dva originalna seta kotača (ljetni 20" s Michelin PS4S N0 gumama te zimski 19" s Michelin PA4 N0 gumama)
- keramički premaz zbog zaštite laka (Gtechniq Serum Ultra)
- povijest servisa: redovito i isključivo u ovlaštenim Porsche servisima (posjedujem sve račune)
- povijest vlasništva: prvih pet godina je proveo u Njemačkoj, ja sam ga kupio 2020. godine (uvoz preko Porsche Centar Zagreb) i od tada je kod mene, garažiran.
Nikad nije sudjelovao u nesreći.
Sad kad smo riješili tehnikalije, ajmo malo "zapravo" o autu.
Ovo je agilni sportski dvosjed (coupe) namijenjen pravim ljubiteljima vožnje. Motor i mjenjač su kombinacija iz snova, pogotovo s PSE-om koji cijelom doživljaju daje još siroviju notu. Riječ je o jednom od najboljih vozačkih auta koje možete kupiti, a da je ujedno ne samo upotrebljiv nego i vrlo udoban i prikladan za dulje roadtripove i izlete ili najobičniju vožnju po gradu.
Kad biste zamislili idealan sportski auto, vjerojatno biste rekli: mora biti lagan, okretan, imati centralno smješten atmosferski motor (da nema turbo lag), dva sjedala i ručni mjenjač. Pa ipak, bilo bi dobro da može ponijeti nešto prtljage, da može na put. I mora biti lijep i dobro se čuti.
Sve to ovaj Cayman S ima.
Motor koji "reži" vozaču odmah iza uha (jer je mid-engine) daje trenutan odziv na gas, a zvuk koji pritom proizvodi je fantastičan. I danas je ovo jedan od najbolje zvučećih Porschea uopće, jer nema OPF i turbinu. Bilo da se vozite sporo ili brzo, uživat ćete, pogotovo jer PSE daje dodatnu dimenziju vožnje (njegove klapne se mogu zatvoriti i otvoriti pritiskom na tipku).
Ovjes je adaptivan (po želji ga možete na tipku učvrstiti ili omekšati), a držanje ceste je jednom riječju fantastično. Kad jednom probate na koji način, kako precizno, direktno i bez naginjanja se upravlja ovim autom, svaki drugi "normalan" auto postat će autobus. Kočnice su također vrhunske.
Sjedala su sportska, a udobna. Nisko se sjedi, ali nije baš nikakav problem odvesti se parsto kilometara u komadu. Iznenađujuće za auto ovog tipa. Preglednost u vožnji je sjajna.
Za prtljagu su dostupna dva mjesta - i naprijed i iza. Trunk i frunk. Pa kako vam odgovara.
Sport Chrono paket donosi sat u sredini (koji je i štoperica) ali i Sport Plus način rada koji uključuje rev-matching tj. međugas pri mijenjaju brzine u nižu. Preporučam pogledati neki video na tu temu, odlično funkcionira.
Na autu je kad sam ga kupio napravljen detaljan detailing i iznutra i izvana kod jednih od najjačih detailera u Hrvatkoj (RT detailing), navučena je GTechniq Ultra keramika (trajnost 9 godina), auto nikad nije vidio praonicu ili četke nego sam ga prao isključivo sam, onako kako treba da bi se lak sačuvao.
Nedavno je promijenjen akumulator, sljedeća zamjena ulja je na rasporedu u 6/2026.
Zamjene isključene.
Kratke crte:
- Porsche Cayman S, model 981, god. proizvodnje 2015.
- broj kilometara: 95.138 (u trenu pisanja oglasa)
- Porsche Approved tvorničko jamstvo do 6/2027
- boja: metalik siva (Achatgrau / Agate Grey)
- motor: atmosferski, centralno smješten (mid-engine) flat-six, 6 cilindara, 3.4 litre obujma, 325 ks
- mjenjač: ručni, 6 brzina, jedan od najboljih ručnih mjenjača ikad napravljenih u serijski proizvedenim autima
- oprema:
- PASM: adaptivni ovjes s comfort i sport načinima rada
- PSE (Porsche Sport Exhaust) - vrlo rijedak u ovim autima, brutalno dobar zvuk
- Sport Chrono (donosi način rada Sport Plus, rev-matching, sat u konzoli i dinamičke nosače pogonskog sklopa)
- dvozonska automatska klima, bixenon zakretna svjetla, Sound System Plus, navigacija
- grijana sportska kožna sjedala
- nekoliko ekstra kožnih dodataka u kabini (rukohvat na vratima, "krović" iznad brzinomjera) koji dodatno dižu izgled
- parking senzori (naprijed i straga), stražnja parking kamera
- dva originalna seta kotača (ljetni 20" s Michelin PS4S N0 gumama te zimski 19" s Michelin PA4 N0 gumama)
- keramički premaz zbog zaštite laka (Gtechniq Serum Ultra)
- povijest servisa: redovito i isključivo u ovlaštenim Porsche servisima (posjedujem sve račune)
- povijest vlasništva: prvih pet godina je proveo u Njemačkoj, ja sam ga kupio 2020. godine (uvoz preko Porsche Centar Zagreb) i od tada je kod mene, garažiran.
Nikad nije sudjelovao u nesreći.
Sad kad smo riješili tehnikalije, ajmo malo "zapravo" o autu.
Ovo je agilni sportski dvosjed (coupe) namijenjen pravim ljubiteljima vožnje. Motor i mjenjač su kombinacija iz snova, pogotovo s PSE-om koji cijelom doživljaju daje još siroviju notu. Riječ je o jednom od najboljih vozačkih auta koje možete kupiti, a da je ujedno ne samo upotrebljiv nego i vrlo udoban i prikladan za dulje roadtripove i izlete ili najobičniju vožnju po gradu.
Kad biste zamislili idealan sportski auto, vjerojatno biste rekli: mora biti lagan, okretan, imati centralno smješten atmosferski motor (da nema turbo lag), dva sjedala i ručni mjenjač. Pa ipak, bilo bi dobro da može ponijeti nešto prtljage, da može na put. I mora biti lijep i dobro se čuti.
Sve to ovaj Cayman S ima.
Motor koji "reži" vozaču odmah iza uha (jer je mid-engine) daje trenutan odziv na gas, a zvuk koji pritom proizvodi je fantastičan. I danas je ovo jedan od najbolje zvučećih Porschea uopće, jer nema OPF i turbinu. Bilo da se vozite sporo ili brzo, uživat ćete, pogotovo jer PSE daje dodatnu dimenziju vožnje (njegove klapne se mogu zatvoriti i otvoriti pritiskom na tipku).
Ovjes je adaptivan (po želji ga možete na tipku učvrstiti ili omekšati), a držanje ceste je jednom riječju fantastično. Kad jednom probate na koji način, kako precizno, direktno i bez naginjanja se upravlja ovim autom, svaki drugi "normalan" auto postat će autobus. Kočnice su također vrhunske.
Sjedala su sportska, a udobna. Nisko se sjedi, ali nije baš nikakav problem odvesti se parsto kilometara u komadu. Iznenađujuće za auto ovog tipa. Preglednost u vožnji je sjajna.
Za prtljagu su dostupna dva mjesta - i naprijed i iza. Trunk i frunk. Pa kako vam odgovara.
Sport Chrono paket donosi sat u sredini (koji je i štoperica) ali i Sport Plus način rada koji uključuje rev-matching tj. međugas pri mijenjaju brzine u nižu. Preporučam pogledati neki video na tu temu, odlično funkcionira.
Na autu je kad sam ga kupio napravljen detaljan detailing i iznutra i izvana kod jednih od najjačih detailera u Hrvatkoj (RT detailing), navučena je GTechniq Ultra keramika (trajnost 9 godina), auto nikad nije vidio praonicu ili četke nego sam ga prao isključivo sam, onako kako treba da bi se lak sačuvao.
Nedavno je promijenjen akumulator, sljedeća zamjena ulja je na rasporedu u 6/2026.
Zamjene isključene.
Karta
Napomena: Prikazana je približna lokacija
Dodatne informacije
Dodatni podaci
Dodatna oprema vozila
Sigurnost
Udobnost
Sigurnost protiv krađe
klokan054
Svi oglasi ovog oglašivača
Korisnik je verificirao broj telefona u državi: Hrvatska
Korisnik nije trgovac te na njega nisu primjenjive EU odredbe o zaštiti potrošača
- Adresa: Osječko-baranjska, Hrvatska
-
- Oglas objavljen
- 15.11.2025. u 19:29
- Do isteka još
klokan054
Svi oglasi ovog oglašivača
Korisnik je verificirao broj telefona u državi: Hrvatska
Korisnik nije trgovac te na njega nisu primjenjive EU odredbe o zaštiti potrošača
- Adresa: Osječko-baranjska, Hrvatska
-



















