Ovaj oglas je neaktivan.
Pronjuškaj slične oglase.
BMW X5 xdrive 35d 210kW Panorama HUD kuka HR auto M57motor
Prodajem rabljeno vozilo: BMW X5
- Cijena
- 15.000 €
-
Provjeri povijest vozila – 15% popust!OglasOglašivač Car Vertical
Zašto vidim ovaj oglas?
Korištenje ograničenih podataka za odabir oglasa: oglasi koji vam se prikazuju na ovoj usluzi mogu se temeljiti na ograničenim podacima, npr. o web stranici ili aplikaciji koju trenutno koristite, vašoj približnoj lokaciji, vrsti uređaja ili sadržajima s kojima ste stupili u interakciju (npr. kako bi se ograničila učestalost prikazivanja oglasa koje vam prikazujemo).
-
Financiranje već od 168,05 € mjesečnoOglasOglašivač Addiko Bank
Zašto vidim ovaj oglas?
Korištenje ograničenih podataka za odabir oglasa: oglasi koji vam se prikazuju na ovoj usluzi mogu se temeljiti na ograničenim podacima, npr. o web stranici ili aplikaciji koju trenutno koristite, vašoj približnoj lokaciji, vrsti uređaja ili sadržajima s kojima ste stupili u interakciju (npr. kako bi se ograničila učestalost prikazivanja oglasa koje vam prikazujemo).
-
- Godina proizvodnje
- 2009
-
- Prijeđeni kilometri
- 267.000
-
- Snaga motora
- 210 kW
-
- Vrsta motora
- Diesel
Osnovne informacije
- Lokacija vozila
- Grad Zagreb, Maksimir, Svetice
- Marka automobila
- BMW
- Model automobila
- X5
- Tip automobila
- xDrive35d
- Godina proizvodnje
- 2009. godište
- Godina modela
- 2008.
- U prometu od
- 2009.
- Prva registracija u RH
- 2009.
- Registriran do
- 04 / 2025
- Prijeđeni kilometri
- 267000 km
- Motor
- Diesel
- Snaga motora
- 210 kW
- Radni obujam
- 2.993 cm3
- Mjenjač
- Automatski sekvencijski
- Potrošnja goriva
- 10 l/100km
- Prosječna emisija CO2
- 160 g/km
- Stanje
- rabljeno
- Vlasnik
- treći i više
- Jamstvo
- 7 godina
Opis oglasa
2 seta tada a i danas najskupljih original BMW felgi 19zima/20ljeto sa super gumama
HeadUpDisplay 2009 !!!, rikverc kamera, veliki display
Sport tipka kod mijenjača
Panorama, crno nebo
Kuka original BMW (imam i dio šasije original BMW bez kuke) koštalo 1200€
Sportski sicevi -"sa klupčicama" Grijanje Hlađenje Masaža sjedala
Softclose, svijetla u pragovima i kvakama, Bixenon
Zavjesice na zadnjim vratima, zatamnjena stakla
Električni gepek
Ide ko metak, super šalta (reparirana getriba)
potrošnja 10.5L ! - podatak sa boarda (284KS ! - 2.5tone!)
automatik, tempomat
Ako nađem Thule wing poprečne nosače (na moru su mi nadam se, dajem i to).
Nisam našao opremljeniji E70 2007-2009 > po meni unikat.
Povijest auta - HR auto (ako treba dajem pisanu izjavu kod JB)
0-100.000 vl. Henkel Croatia servisiran u BMW Tomic
100-200.000 Privatni vlasnik pomorac, servisiran u BMW Baumgartner
200.000-267.000 auto na moje ime - vlasnik poznavatelj i zaljubljenik BMW 33 godine ih vozim
isključivo 3.0 6cyl od "kamatarke" pa E39 530d, E90 335xd, E60 535d, X6, do 640d 2014. - na zadnjoj slici
Servisiram ga sam što znam i mogu izmjena ulja (isključivo Castrol 5W30 LL04 i Mahle), pakni i tako to
od većih kvarova izvršena je generalna reparacija getribe na 230.000 km apsolutno sve novo
kod jedinog čovjeka u HR koji je to pošteno odradio uz prikaz svih zamjenjenih dijelova elektroventila, wandlera, glave mijenjača, lamela
i da ne nabrajam šta već nije stavljeno novo i original ZF.
Bio je na opozivu BMW i zamjeni zračnih jastuka (tvornički opoziv - ČK Baumgartner, posjedujem dokumentaciju 3/2024)
- BMW zove na opoziv 15god stari auto!
na autu sve original do zadnjeg šarafa, bez dizanja, spuštanja, farbanja, stageova 1, 2 ili 3 i tako toga
Daljnji troškovi u sljedećih 200.000 km:
Do 450.000 potrebno je svakih molim lijepo 10.000 km mijenjati ulje u motoru i svakih 80.000 ulje i filter u mijenjaču
uz naravno potrošni materijal
Auto je 2009. godina motor M57 sa "sivom kapom" 6cyl 3000 ccm - klasika
Najbolji ikad napravljen BMW motor M57 - idu po 500-600.000 što se vidi iz oglasa
X5 je PO MENI u bilo kojem pogledu bolji sigurniji udobniji ekonomičniji od puno kvazi "tablet SUV" 1200ccm od 50.000€
Moja računica kupite BMW za 15000 za 5 godina ćete izgubiti 5000€ a ako kupite "tablet SUV" za 50.000 za 5 godina gubite minimalno 30000€
Za zabrinute pitanje lanca i biturbo motora:
- lanac debljine 5 cm je postavljen naprijed i praktički nema zamjene
(nisam čuo da je netko na M57 mijenjao lanac ako je radio redovite izmjene ulja)
Zamjena lanca na BMW "N" 3.0/2.0 motorima 2010-2016 je praktički obavezna od 80.000km na gore.
Pucanje lanca na N57 motoru 2010- uzrokuje kvar od minimalno 6000-7000€ (cijena uredno repariranog motora sa ugradnjom).
- ovaj biturbo motor trpi i 400KS koliko imaju današnji M50 tako da mu te 2 turbine ništa ne znače osim da auto ide kako treba.
Imao sam 3 godine X5 3.0 sa 231 KS iz 2008. godine i jednostavno ovih +53KS je druga priča.
- također za razliku od N57 motora (2010 - 2016) ovdje NE puca radilica na 5-om klipu/cilindru
Nema AdBlue (skupi i nepotreban dodatak), Nema zračni ovjes, sve što su stavili u F15 a nevalja, skupo je i kvari se - NEMA.
Za ilustraciju motorr N57 košta 10000€ a M57 1500€ -pogledajte na njuskalu.
I da hoćete nemate u šta ulagati u ovaj auto,osim u neki manji restyling, uređivanje siceva 100-200€ i sl..
Dize su ok a reparacija svih 6 je 600€, turbina ima po 100-150€
govorim onaj najgori slučaj da se "što desi" ali ja to zaista ne vidim u skorijoj budućnosti.
generalno ako što treba dijelovi su praktički zabadava - pašu 1:1 od ser 3-E90, ser 5-E60 iz tih godina.
Primjer: motor-pumpu za pranje stakala platio 10€ !
auto nije imao karambol - nije lakiran
HR auto - moguć ispis sa STP
Cijena fiksna, zadnja i konačna - nije mi hitna prodaja, za sada nismo gladni.
BEZ zamjena ISKLJUČIVI razlog prodaje: 1. DOSADA 2. lagano je postao višak ... imamo još 3 auta u kući - između ostalog i BMW 640d na slici (ako Vam se sviđa vaš je za 25000€).
3. pogledajte sliku broj 10. tu me žena malo naljutila s tim sjenom kupiću joj nekog caddya iz 1981...
Napomena:
Broj šasije je na jednoj od slika - provjeravajte, auto je moje vlasništvo, nema duga na Poreznoj te je prijenos uredan i obavezan
- isti dan na STP.
Nemam vremena za gubljenje: pregled kod raznoraznih "majstora" koji ne znaju što gledaju generalno NIJE MOGUĆ
prije nego što ustanovimo da ste cijenjeni Kupac koji:
1 ima novac za ovaj auto,
2 zna što kupuje,
3 usvojio je podatke iz ovog oglasa,
4 dao kaparu od 1000€ koju vraćam ako "majstor" kaže da nešto ne valja a ne donosi zaključke da je "nešto čuo"
Napomena: nemam vremena za slušanje raznoraznih "majstora od povjerenja" koji će ustvrditi da auto ima 16 godina i da je bolje
da se kupi nešto mlađe
5 ne nudi veš mašine ili pseću hranu a posebno ne citroene dačije opele fordove japance ili koreance pod račun jer uzimam samo €ure.
Ovo gore pišem jer sam bio prije par dana kod "majstora" koji je pitao da li je automatik i da li je x-drive,... pa eto više mi se ni tu ne gubi vrijeme.
Auto je onda koštao čini mi se 118000€ - i cijena je danas umanjena samo za 103.000€
pa ima i mana popucala koža na vozačevom i suvozačevom sjedalu
Nisam popravljao zbog "doktora" koji "znaju" da je onda auto bio "pod šleperom".
Pogodnost: za Kupca koji ne maltretira i zna što kupuje - moguća je probna vožnja od cca 200 km na moj račun, plaćam i kavu usput.
Zaista molim kupce citroena, renola i kaškajija i sl. da ne troše vrijeme ni sebi ni meni, jer ćemo se jako teško sporazumjeti.
U oglasu sam sve napisao - molim ozbiljne upite iza 16h - Hvala.
Karta
Dodatne informacije
Mogućnost plaćanja
Dodatni podaci
Dodatna oprema vozila
Sigurnost
Udobnost
Sigurnost protiv krađe
- Oglas objavljen
- 02.06.2024. u 20:41
- Do isteka još
- oglas istekao















