Ovaj oglas je prodan.

Pronjuškaj slične oglase.

  • PATENT   CPPPP , TEHNOLOGIJE POGONA  LETEĆEG AUTA
  • PATENT   CPPPP , TEHNOLOGIJE POGONA  LETEĆEG AUTA
  • PATENT   CPPPP , TEHNOLOGIJE POGONA  LETEĆEG AUTA
  • PATENT   CPPPP , TEHNOLOGIJE POGONA  LETEĆEG AUTA
  • PATENT   CPPPP , TEHNOLOGIJE POGONA  LETEĆEG AUTA
  • PATENT   CPPPP , TEHNOLOGIJE POGONA  LETEĆEG AUTA
  • PATENT   CPPPP , TEHNOLOGIJE POGONA  LETEĆEG AUTA

PATENT CPPPP , TEHNOLOGIJE POGONA LETEĆEG AUTA

Cijena
133.000 €
Šifra oglasa: 8828288

Osnovne informacije

Lokacija
Splitsko-dalmatinska, Omiš, Omiš
Stanje
novo

Opis oglasa

Imajući u vidu da svi iskazuju ambiciju proizvoditi leteće automobile , ali ne znaju kako to najbolje učiniti , evo prilike da to naučite , otkupom patenta na ovu tehnologiju .

Riječ je o Centripetalnom Postupku Proizvodnje Pogona Prometala , ne bojanja , sastavljanja , nego generiranja pogona , pokretanja , pomicanja prometala , koji se odvija pri centripetalnim inercijskim motorima .

Klasični inercijski motor prometala bi po nekoj definiciji bio , na primjer: automobil sa uključenom masom Planeta Zemlje , zrakoplov sa uključenom masom atmosfere Planete Zemlje , brod sa uključenom masom Oceana ,,,itd. , svima njima je zajedničko da funkcioniraju na principu isključivo pravocrtnog ubrzanja privremeno ugrađenog uzorka mase (kopna, vode ,zraka ,raketnog goriva) , u suprotnom smijeru , uz istovremenu dobavu novog privremeno neubrzanog uzorka mase iz mase media u kojem se prometalo nalazi , ili iz startne mase raketoplana .

Dok se centripetalnim postukom , proizvodnja pogona prometala , pogon prometala pri centripetalnim inercijskim motorima generira kao reakcija na ubrzanje trajno ugrađenog , jednog te istog uzorka mase (kopna,vode,zraka ili mase prometala) .

Točnije , kao reakcija na ciklusno , programirano , centripetalno-pravocrtno ubrzanje , odnosno programiranu promijenu veličine inercionog momenta , trajno ugrađenog uzorka mase (m1) , sa nekog maksimalnog radiusa , ka osi vlastite rotacije , u suprotnom varijabilnom smjeru , a nakon prolaska maksimalno ubrzanog , navedenog trajno ugrađenog uzorka mase (m1) , kroz navedenu vlastitu os rotacije , i kao reakcija na ciklusno , programirano centripetalno-pravocrtno usporenje , odnosno programiranu promijenu veličine inercionog momenta , navedenog trajno ugrađenog uzorka mase (m1) , od navedene vlastite osi.xy rotacije , do ekvivalentnog maksimalnog radiusa , u varijabilnom istom smjeru , sa obzirom na smjer proizvodnje pogona prometala .

Pretvorbom nekog oblika energije u mehanički rad , uzduž nekog propulzora-retardera , koji rotira kutnom brzinom od 180°/ciklusu , 2 ciklusa po jednom punom okretu od 360 stupnjeva navedenog propulzora retardera , u navedenoj osi.xy , točki koja se nalazi na polovici njegove duljine , naizmjenično sa jednog kraja ka drugom kraju navedenog propulzora-retardera .

Projektiranje centripetalnih inercijskih motora bi bilo najsličnije projektiranju motora koji rade na principu promjene inercionog momenta materijalne točke , tj. navedenog trajno ugrađenog uzorka mase (m.1) , sa obzirom na navedenu os rotacije (os.xy) , samo što nitkome do sada nije palo na pamet (kladim se ni Vama) , da se navedena (os .xy) rotacije pri tom može ubrzati , shodno čemu se višak uloga energije ne oslobađa , klasično , kutnim ubrzanjem , več poprečnim ubrzanjem navedene osi rotacije (osi.xy) , odnosno prometala u smijeru proizvodnje pogona prometala , zahvaljujuči pomno izračunanim geometrijskim programima promjene veličine inercionog momenta navedenog trajno ugrađenog uzorka mase (m.1) , sa obzirom na navedenu os.xy rotacije .

Zbog čega proizvodnja pogona prometala ne ovisi o fizikalnim , kemijskim , agregatnim promijenama stanja mase media u kojem se tj. na kojem se prometalo nalazi , (o kiši , snjegu , vjetru , ledu , temperaturi tlaku, gustoči zraka..itd) , ili o kvantitativnom promijenama stanja mase media pohranjenog u startnoj masi raketoplana, (o količini raketnog goriva pohranjenog u raketoplanu) .

Kružnu putanju , neubrzane osi rotacije , možete opisati tako što mijenjate veličinu inercionog momenta , navedenog trajno ugrađenog uzorka mase (m.1) , u vremenu trajanja svake 1/20 vremena trajanja ciklusa , odnosno svakih 9 stupnjeva , uzduž tj. Sa r.max , jednog kraja nekog propulzora-retardera koji rotira u osi.xy , točki na polovici njegove duljine , rmax, ,rcos(9), rcos(18), rcos(27), rcos(36), rcos(45), rcos(54), rcos(63), rcos(72), rcos(81), rcos(90) , od 0 do 90 stupnjeva , kroz navedenu os.xy rotacije i obrnuto , centripetalno-pravocrtnim usporenjem i obodnim ubrzanjem , od 90 do 180 stupnjeva , odnosno do istovijetno maksimalnog radiusa , rmax , na drugom kraju propulzora-retardera , sa dvostruoko večeg radiusa , pri dvostruko manjoj kutnoj brzini , stoga istim ulogome energije kao i sa obzirom na os.kp kružne putanje rotacije , pa ako ste ikada vrtili ključ na uzici i pritom ubrzali njegovu kružnu os rotacije odnosno prste ruke , to se je u stvari desilo jer ste u vremenu trajanja prve 1/20 vremene trajanja , promijenili veličinu radiusa , odnosno veličinu inercionog momenta navedene mase m.1. , ključa , više od veličine rcos(9) .

Pod uvijetom da masa m.2 centripetalnog inercijskog motora odnosno vozila , je od 1000 puta manja do 8 puta veča od mase navedenog trajno ugrađenog uzorka mase (m.1) , što zavisi o izboru vrsti programa promijene veličine inercionog momenta .

Ako ubrzate prste ruke u vremenu trajanja prve 1/20 vremena trajanja ciklusa za put od 1 cm , sa obzirom na koje kruži ključ konstantnom kutnom brzinom , tada prsti vaše ruke pri jednom punom krugu ključa oko vaše ruke od 360 stupnjeva , prijeđu put od 20 cm , što znači da su se u vremenu trajanja prve /20 vremena trajanja ciklusa , prsti vaše ruke dvadeset puta više ubrzali od ciklusno srednje veličine ubrzanja , iz čega proizlazi , ako želite vozilo , letjelicu u vremenu trajanja ciklusa ubrzati , srednjom veličinom ubrzanja 1g , morate ga u vremenu trajanja prve 1/20 vremena trajanja ciklusa , ubrzati veličinom ubrzanja 20g , za što je neophodna odgovarajuča sila odnosno ulog energije .

Po završetku kojeg navedena masa m.1( ključ ) , ostaje da kruži na istom radiusu , pri istoj kutnoj kao i prije početka navedenog ubrzanja , stoga je ovu količinu energije neophodno optimalno ciklusno reciklirati .

Evo zbog čega je izvediviost ovog izuma neosporiva .

Nađete par klinaca jednom date mobitel da snima onog drugog , onaj drugi vrti ključ na uzici na nekom radiusu konstntnom kutnom brzinom .I započme ubrzanje kada se ključ nalazi u najsuprotnijoj točki (brojki 6 analognog sata) , sa obzirom na neki smjer ubrzanja , pritom uloži neki višak uloga energije , os rotacije se ubrza u odabranom smjeru ubrzanja , dok se on kao reakcija na navedeni ulog viška emergije ubrza u suprotnom smjeru , Pogon prometala se poništi zbog navedenog viška uloga energije .

Ako pretpostavimo da je cijeli krug ključa trajao dvije sekunde tada se ključ od brojke 6 analognog sata do brojke 12 analognog satza gibao 1 sekundu , i naravno od brojke 12 do brojke 6 gibao također u vremenu jedne sekunde. (vratite video) .

Potom drugi klinac započme ubrzanje kada se ključ nalazi u brojci 12 analognog sata, odnodsno nekoj najiizravnijoj točki sa obzirom na smjer ubrzanja ,Vi, os rotacije , navedeni kljuć se ubrza u smjeru ubrzanja, ali se pogon prometala opetovano poništi , i to negdje u brojci 5 analognog sata , ako vratite video natrag uvidjet čete da je je navedeni ključ pritom , prešao manji put u vremenu trajanja jedne sekunde , jer se našao po završenoj prvoj sekundi videa u brojci 5, analognog sata .

Ili srednjokolskim jezikom , kružnu putanju navedenog ključa možete opisati tako što mjenjate vekičinu inercionog momenta, radius u pojedinoj 1/20 vremena trajanja ciklusa , r,rcos(9),r/kos(18),,,,,,rcos(81) , znači vi potežete ključ i nakon zvršene peve polovice ciklusa odnosno prve sekunde , ključ se nađe u brojci 5 analognog sata , a vama preostane da promijenite veličinu inercionog momenta , radiusa navedenog ključa još nekih 5-6 cm , točnije , od brojke 5 do brojk6 6 analognog sata , dakle manjak uloga energije je razlog poništenja pogona prometala , kojeg možete nadoknaditi te time izbjeći silu poništenja pogona prometala.

Ovo možete dokazati ako savladate navedenu silu poništenja pogona prometala , po završetku kojeg navedeni ključ ponovno prijeđe u režim po završetku svake polovice vremena trajanj ciklusa , brojki 12-6-12 analognog sata , pri kojem ne postoji nikakova negativna sila poništenja pogona prometala .

Naime htjeli Vi to ili ne, vidjeli Vi to ili ne navedeni klju se uvijek giba jednu ½ vremena trajanja ciklusa u istom smjeru , a drugu polovicu vremena trajanja ciklusa u istom smjeru sa obzirom na neki smjer ubrzanja prometala , stoga se pogon prometala poništi jer se navedeni ključ giba više od ½ vremena trajanja ciklusa u suprotmom smjeru od smjera ubrzanja prometala , točnije nekih jedanaest 1/20 vremena trajanja ciklusa .

Kako, pa ako je radius ključa 1m , rcos(9) je negdje 98,5 cm, vaš korak naprijed je 30 cm, vi str kljuć ka sebi povukli jedan i pok cm u vremenu trajanja prve 1/20 vremena trajanja ciklusa , proizlazi da ste veličinu maksimalnog radiusa smanjili za 28 cm , u odnosu na neubrzanu os rotacije , dakle energija se oslobađa prema naprijed.

ZAHVALJUJUČI ČEUMU SA OBIROM NA NAVEDENU OS ROTACIJE , MOŽETE PROMJENOM VELIČINE INERCIONOG MOMENTA , ULOŽITI VIŠAK KOLIČINE ENERGIJE KAO PRILIKOM PRAVOCRTNOG UBRZANJE , KRUŽNE OSI.KP ROTACIJE NAVEDENOG KLJUČA U SUPROTNOM SMJERU I ISTOVBEMENO , SAMIM UBRZANJEM NAVEDENE OSI.XY ROTACIJE , SA OBIROM NA KOJU MJENJATE VELIČINU INERCIONOG MOMENTA , U SMJERU BRZANJA , GENERIRATI NJEGOVO OBODNO USPORENJE , ODNOSNO OSLOBOĐENJE NAVEDENOG VIŠKA ULOGA ENERGIJE U SMJERU UBRZANJA PROMETALA, DAKLE PREMA NAPRIJED , PO ZAVŠETKU KOJEG MOŽETE NADOMIJESTITI NAVEDEENI MANJAK ULOGA ENERGIJE , TE TIME OMOGUČITI DA NAVEDENI KLJUČ OSTANE DA KRUŽI NA ISTOM RADIUSU , PRI ISTOJ KUTNOJ BRZINI ROTACIJE SA OBZIROM NA UBRZANU NAVEDENU OS.XY ROTACIJE , KAO PRIJE POČETKA NAVEDENOG UBRZANJA NAVEDENE OSI ROTACIJE .

Koja vrijedi jedino pod sljedečim uvijetima:

Ako izračunate , veličinu radiusa rcos(81) , na početku desete dvadesetine vremena trajanja ciklusa , dobivena veličina vam predstavlja , ukupnu veličinu puta centripetalno-pravocrtnog ubrzanja mase m.1.(ključa) , ka navedenoj osi rotacije , sa obzirom na koju mijenjamo veličinu inercionog momenta , u vremenu trajanja prve polovice vremena trajanja ciklusa .

Ako navedenu veličinu puta potrošite prije početka devete dvadesetine trajanja ciklusa , tada ste generirali isključivo pravocrtno ubrzanje navedene mase m.1(ključa) , u suprotnom smjeru , i našli ste se onom klasičnom problemu , koji mislite da treba riješiti , (PUŠKA -METAK , AUTOMOBIL-ZID……i slično) tj. trebate poništiti kinetičku energiju navedene mase m.1. (ključa) , dakle navedena masa m.1. se više ne giba i kružno (centripetalno-pravocrtno) sa obzirom na navedenu os rotacije .

Centripetalni inercijski motori se ne bave smanjenjem veličine kinetičke energije navedene mase m.1 (ključa) , več povečanjem , tj. nadomijestkom ,navedenog manjka uloga energije , generiranog uslijed , ubrzanja njegove osi rotacije prema naprijed , što je moguče jedino ako se navedena mase m.1 (ključa) , giba sa obzirom na navedenu os.xy rotacije centripetalno-pravocrtno .

Znači ovdje ne smijete primijeniti ono (takmičarsko) pravilo VIŠE UBRZANJE je bolje , navedeni ukupni put ubrzanja ključa u vremenu trajanja prve polovice ciklusa ne možete povečati niti smanjiti več samo optimalno PRERASPODJELITI , te time omogućiti da se navedenom ključu optimalno nadomijesti navedeni manjak uloga energije , generiran uslijed navedenog ubrzanja njegove osi rotacije i mase M.2 vozila tj. oslobađanja energije prema naprijed , a poradi kojeg mu omogućujete da ostane da kruži , konstantnom kutnom brzinom u istoj kružnoj putanji rotacije , sa obzirom na ubrzanu navedenu os rotacije u smjeru ubrzanja vozila, sa obzirom na koju ste mu mijenjali veličinu inercionog momenta , u režimu brojka 12-6-12 analgnog sata , kao prije ili poslije navedenog ubrzanja , čime navedeni ključ ima adekvatnu količinu gibanja , da opiše putanju kao kad njegovu os kružne putanje rotacije započmete ubrzavati , kada se isti nađe u najsuprotnijoj točci sa obzirom na smjer ubrzanja , njegove osi rotacije ..

Pronači optimalnu veličinu maksimalnog radiusa , puta ubrzanja osi kružne putanje rotacije u suprotnom smijeru , tj. optimalnog uloga energije u vremena trajanja ciklusa , te omijera veličina mase m.1. i mase m.2. vozila , je zaista bio GIGANTSKI podvig , prije 14 godina sam tek nabavio dovoljno snažno računalo , kojem je linearnim programiranjem , uz moju pomoč mu je trebalo cca dvije godine izračuna od jutra do mraka i od mraka do jutra .

Klasični inercijski motori vrše ciklusnu dobavu neubrzane mase iz mase media na kojem se ili u kojem se vozilo nalazi , ili iz startne mase raketoplana , centripetalni inercijski motori , je osiguravaju ciklusnim programiranim ulogom energije , npr. kroz prozor vašeg auta provučete ruku u kojoj se nalazi ključ na uzici koji rotira konstantnom kutnom brzinom , ubrzate auto , kružna putanja ključa se izduži za određeni put , tu količinu energije morate ciklusno uložiti , samo da bi ključ bio u istoj mjeri i smjeru ubrzan sa vašima autom , ako želite proizvoditi isto ubrzanje vašeg auta , centripetalnim inercijskim , motorom , i ovo je jedan od bitnih razloga zbog kojeg ovo nitkome do sada nije uspijelo.

Tako na primjer , za centripetalno-pravocrtno ubzanje , odnosno promjena veličine inercionog momenta , navedenog ključa odnosno navedenog trajno ugrađenog uzorka mase , (m.1=1 kg) , koji se nalazi na maksimalnom radiusu (r= 4,87524 m) , sa obzirom na navedenu os rotacije (os.xy) , u vremenu trajanja prve 1/20 vremena trajanja ciklusa (t.1/20ciklusa= 0,0071227 sek) , pri ciklusnoj kutnoj brzini rotacije (ω= 22.053228 rad/sek) , navedenog propulzora-retardera , je neophodno obaviti snagom od (P= 104,626 kW) , te pritom na navedeni trajno ugrađeni uzorak mase (m.1.) , odnosno navedeni ključ , djelovati silom (F= 15,961227 kN) , kojom se ne samoubrza niti gram mase (m.2) , prometala , dakle generira se navedena veličina sile , uloži navedena količina snage , na samo ubrzanje samo navedene osi rotacije (osi.xy) , mase (m.2 = 0 kg) , veličinom samo ubrzanja od (20 g) , u vremenu trajanja prve 1/20 vremena trajanja ciklusa , odnosno ciklusno srednjom veličinom samo ubrzanja od (1 g).

Kada bi navedena os rotacije (os.xy) , bila pričvrščena za automobil koji u vremenu trajanja prve 1/20 vremena trajanja ciklusa ubrza veličinom ubrzanja (20 g) , dakle ubrzava srednjom veličinom ubrzanja od (1 g) , on ju uopče ne bi registrirao , detektirao kao dodatan teret , srednja veličina ubrzanja automobila od (1 g) , bi bila nepromjenjena , ista , i sa njom i bez nje .

Gotovo je nevjerovatno da netko slučajno pogodi ovih 25 varijabli , neophodnih za ubrzanje osi.xy rotacije mase 0kg , koja znanstveno ne može funkcionirati , jer nitko ne može konstruirati inercijski motor mase 0 kilograma , npr. veča je vjerovatnost da netko dobije na lotu 20 puta u jednom danu , nego da ove varijable slučajno izračuna , a kamoli da pogodi funkcionalne programe markere promijene veličine inercionog momenta , koji mogu neku masu m.2. vozila ubrzati.

Znači ako želite nekakovu masu m.2. vozila ubrzati neophodno je da višak uloga energije neophodan kao pri virtulanom ubrzanje navedene osi.kp kružne putanje rotacije , u suprotnom smijeru bude veči od količine energije za ubrzanje osi.xy rotacije u smjeru ubrzanja vozila .

Ako pak navednu os.xy rotacije u vremenu trajanja prve 1/20 vremena trajanja ciklusa ubrzate jedan korak , neophodno je da navedenu masu m.1.(ključ) , ubrzate u vremenu trajanja pojedine 1/20 vremna trajanja ciklusa i to minimum u :

(6/20 vremena trajanja ciklusa) 1,4142135623731 koraka ,(7/20 vremena trajanja ciklusa) 1,7013016167041 koraka ,(8/20 vremena trajanja ciklusa) 2,2026892645853 koraka ,(9/20 vremena trajanja ciklusa) 3,2360679774998 koraka ,odnosno u vremenu trajanja (10/20 vremena trajanja ciklusa) 6,3924532214997 koraka.

To je veličina hipotenuze pravokutnog trokuta , koja osigurava da navedena ubrzana os.xy rotacije nikad ne prestigne navedenu masu m.1.(ključ) , te se sa njime sudari , (ovaj događaj sam nazvao „SHADOV CRASH“, jer se ne može vidjeti , samo izračunati) , ovo je jedan od razloga zašto se navedeno poništenje pogona prometala inače dogodi baš u brojki 5 analognog sata , jer je u njoj najmanje centripetalno-pravocrtno ubrzanje , navedenog ključa (mase m.1.) , ka navedenoj osi.xy rotacije .

Znači navedena ubrzana os.xy mora uvijek ka sebi ubrzavati navedenu masu m.1.(ključ) , a ne odguravati , zašto , pa zato što se navedeni manjak uloga energije može samo nadomijestiti adekvatnom veličinom centripetalno-pravocrtnog ubrzanja , navedene masu m.1.(ključ) , ka navedenoj osi.xy rotacije .

Navedeno centripetalno-pravocrtno ubrzanje Vam je najsličnije „DRIFTANJU“ automobila u WRC , ako vam se noga nalazi na papučici gasa , motor ulaže energiju, klizi ukoso kroz krivinu , mijenja veličinu inercionog momenta odnosno centripetalno-pravocrtno ubrzava , sa obzirom na tangencionalnu točku na obodu kružne putanje , koje je krivina dio kružnog luka , centrifugalna sila postoji , ali nije izražena , pod uvijetom da vas sjedalo pritišče usljed centripetalno pravocrtnog ubrzanja automobila ka navedenoj točki , ako pak maknete nogu sa papučice gasa , pojavi se centrifugalna sila , koja vas zbriše sa ceste , pa se još i pravocrtno sudarite sa rubom krivine ,(brojka 5. analognog sata) , uobičajan sudar ključa sa vašom rukom , zbog kojega mislite da se na ovaj način ne može proizvesti pogon prometala..

Centripetalni inercijski motori zahtjevaju poštivanje omjera navedene mase m.1 i mase m.2. vozila negdje 1: 8 (6), a pošto je predviđen za ubrzanje do 3g , u vremenu prve 1/20 vremena trajanja ciklusa treba da ubrza dvadeset puta večom veličinom ubrzanja od ciklusno srednje veličine ubrzanja , dakle oko 60g , za što je neophodna odovarajuča sila odnosno odgovarajuči ulog energije ( budete detalje vidjeli u nastavku teksta ) , znači treba da bude čvrst uz optimalnu masu (kompoziti) .

Ovaj trzaj u vremenu trajanja prve 1/20 vremena trajanja ciklusa je moguče umanjiti , povečanjem broja propulzora retardera uz proporcionalno smanjenje veličine mase m.1. , npr . ako uzmete CIM sa 20 propulzora , sa 20 puta manjom masom m.1. uzorka , koji rade sinhronizirano sa otklonom od vremena trajanja 1/20 vremena trajanja ciklusa , dobijete kontinuiranu ciklusnu silu pogona 1 ili 3 g.

Učinkovitost ovakovih centripetalnih inercijskih motora zavisi od njihove izvedbe , konstrukcije , jer se cca. 90% od ciklusno uložene energije reciklira , kao što znate , navedeni ključ sa obzirom na prste Vaše ubrzane ruke , ostaje da kruži pri istoj kutnoj brzini , na istom radiusu unutar kučišta centripetalnog inercijskog motora , za što je neophodno sa obzirom na navedenu tangencionalnu točku , os rotacije (os.xy) , ciklusno reciklirati količinu energije neophodnu da navedeni ključ opiše putanju u obliku pravilne kružnice , od preostalih cca. 10% se , cca. 5% ulaže na ciklusno ubrzanje navedene osi kružne putanje rotacije (osi.kp) , mase nula kilograma , znači bez uključene mase prstiju Vaše ruke , odnosno za ciklusnu dobavu neubrzane mase , a preostalih cca. 5% energije se utroši na na ubrzanje mase (m.2) prometala , tj. proizvodnju pogona prometala , te je njihova konačna učinkovitost negdje na razini učinkovitosti uobičajenih inercijskih motora .

Prednost centripetalnih inercijskih motora je što su sve neophodne komponente za generiranje ubrzanja vozila , letjelice , sadržane unutar kučišta trajno , u kojem se mogu simulirati bilo kakovi laboratorijski uvijet , pogon vozila , letjelice ne ovisi o vremenu , temparaturi , visini , gustoči , veličini startne mase , npr DARPA letjelice mogu mjesecima , godinama ubrzavati veličinom ubrzanja 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10 g , to vam je spomenuti program ovog prototipa drona pri 5-6 tisuča okretaja u minuti , znači možete konstruirati letjelice daleko većih gabarita i perfomansi , u biti sve klasične prometala , letjelice , vozila , plovila su u usporedbi sa centripetalnim inercijskim motorima najobičnije „kante“.

Ako hočete možet kupiti ,posredovati u prodaji patenta na ovu tehnologiju , razvoju prototipa , letjelice,drona …itd. , cjena oglasa je simbolički skračeno napisana za nekoliko nula , naime , trebate pronači , animirati , ali ponajprije educirati nekog , tko može ovo pojmiti , iz bilo koje grane industrije , a koji ima ambiciju proizvoditi ovakove automobile , odnosno ima ambiciju uspjeti u ovom buiznissu , jer grana industrije niti tržište za ovako nešto jednostavno ne postoji , treba ih tek stvoriti , isto tako ako żelite postati poslovni partner-i , dobrodošli .

This ad is not translated into another language, because as you can see, according to the number of visits advert, you can conclude that the language and is not exactly a greatest obstacle understanding of the invention, more a state of mind .

Proizvodnjom pogona prometala prema ovom izumu se dobiva univezalno prometalo, za prometovanje u svim medijima , koje je proizašlo iz uobičajenog načina proizvodnje pogona prometala , kao logičan evolucijki korak , stoga ga slobodno možemo nazvati istinskim "automobilom" odnosno "samopokretalom" u pravom smislu te riječi , jer funkcionira u 3 dimenzije , ono što se danas smatra automobilom , jest u biti kočija sa konjima , skrivenim ispod haube , koja moiže funkcionirati samo u dvije dimenzije .

U postoječem stanju tehnike nema konkurenciju , jedinstven je , tehnološki je zahtijevan, i zahtijeva financijske napore u tehnološki razvoj .

Jedan magistar strojarstva je projektirao demonstracijski prototip elektromagnetskog centripealnog inercijskog motora , za nekoliko dana , koji ubrzava 0,1 g , od jednog kupovnog linearnog i klasičnog rotacijskog elektromotrora , upravljanim kupovnim PLC kontrolorerom , koji se inače koriste u robotici , samo je neophodno pisanje PLC aplikacije , koja kontrolira rad navedenog inercijskog motora

Dimenzije centripetalnih inercijskih motora mogu varirati od nekoliko desetaka metara do nekoliko milimetara , znači do debljine nekog lima , ovisno o odabiru geometrijskih programa odvijanja , prilagodivih , prema zahtijevima projektanta .

Za ovaj izum ne postoji klasifikacija u postojećem stanju tehnike , prema MKP , patent je priznat kao „POSTUPAK PROIZVODNJE POGONA PROMETALA“ , i odnosi se na sve vrste sadašnjih i budućih centripetalnih inercijskih motora ,dakle (elektromagnetskih , toplinskih, mehaničkih , nuklearnih ili bilo kakovih koji možete izmisliti ) , jer je jedinstven , ne ulazi u ničije područje intelektualnog vlasništva , ( pokušajte zamisliti koliki je to monopol ) , pokušajte pronači nekoga u postojećem stanju tehnike tko ima patentiran klasičan , tj. postoječi postupak proizvodnje pogona prometala , nečete ga pronači , jer bi dotični ulazio u svačije intelektualno vlasništvo , zašto , pa zato što ne možete vi nekome zabraniti da ubrzava auto tako što ubrzava Planet Zemlju u suprotnom smjeru ili zrak, more ...itd. , u Kini , Japanu , Australiji ...itd. , dok to isto čine u SAD-u , Južnoj Americi , Europi...itd , također niti jedan od postoječih oglašivača Vam nije ovako detaljno objasnio „BIT IZUMA“ .

Ako u postoječem stanju tehnike ima samo jedan ovakovi centripetalni inercijski motor , ne možete dobiti patent na POSTUPAK PROIZVODNJE POGONA PROMETALA , več samo patent na neku vrstu centripetalnog inercijskog motora .

Uz izvijesne tehnološke i financijske napore ova tehnologija vrlo brzo može postati tehnologija budučnosti pogona vozila , letjelica u svemiru .

Ovaj oglas nije nikakova prevara , laž , suluda luđačka tlapnja ili ideja več ozbiljna poslovna ponuda , i objavljen je u najboljoj namjeri , pa bih Vas molio da me kontaktirate , samo ako ste ozbiljan kupac ili suradnik , Hvala .

Karta

Objekti u blizini
Oglas objavljen
20.09.2023. u 18:00
Do isteka još
oglas istekao
Oglas prikazan
64585 puta