Promotivna akcija

Pravila i uvjeti promotivne akcije „Njuškalo Dostavica“

Trajanje promotivne akcije

Promotivna akcija „Njuškalo Dostavica“ traje u razdoblju od 13.11.2023. do 31.3.2024. i odnosi se na sve kupljene predmete putem Payprotect usluge koja u tom razdoblju ima popust na uslugu dostave koju vrše dostavni partneri.

Promotivnu cijenu kupac može koristiti unutar navedenog razdoblja, ali samo na oglase koji imaju aktiviranu Payprotect uslugu u Skladu s Uvjetima i Pravilima korištenja Payprotect usluge. Više o tome možete pročitati ovdje.

Naručene dostave putem Payprotect usluge prije početka promotivne akcije, a plaćene za vrijeme akcije ne ostvaruju pravo na promotivne cijene, kao i naručene dostave napravljene nakon isteka promotivne akcije.

Iznosi popusta

Dostava paketa od 0 do 2 kg: redovna cijena je 4,99€, a cijena za vrijeme trajanja promotivne akcije „Njuškalo dostavica“ iznosi 0,90€.

Dostava paketa od 2,01kg do 5kg: redovna cijena je 5,99€, a cijena za vrijeme trajanja promotivne akcije „Njuškalo dostavica“ iznosi 0,90€.

Dostava paketa od 5,01 do 10 kg: redovna cijena je 5,97€, a cijena za vrijeme trajanja promotivne akcije „Njuškalo dostavica“ iznosi 0,90€.

Dostava paketa od 11 do 40 kg: redovna cijena je 7,03€, a cijena za vrijeme trajanja promotivne akcije „Njuškalo dostavica iznosi 0,90€.

Što je Njuškalo Usluga Payprotect?

Njuškalo PayProtect usluga omogućuje jednostavnu kupovinu, prodaju i dostavu predmeta na Njuškalu.

Kada korisnik prodaje predmet preko Njuškala, na oglasu uključuje uslugu PayProtect što će mu omogućiti da prima ponude od kupaca i pregovara oko cijene. Nakon što prihvati ponudu kupca i on uplati dogovoreni iznos, zajedno sa troškom dostave i osiguranjem predmeta, dostavna služba dolazi kod prodavača po predmet kako bi ga dostavilo kupcu. Kupac će zatim potvrditi da je s predmetom sve u redu i nakon 48 sati novac će biti isplaćen na prodavačev račun.

Kada kupac kupuje predmet preko usluge PayProtect, šalje ponudu za predmet i nakon što je prodavač prihvati, uplaćuje dogovoreni iznos zajedno sa troškom dostave i osiguranja na prijelazni račun. Kupljeni predmet će dostavna služba isporučiti na dogovorenu adresu. Ako je sa isporučenim predmetom sve u uredu, novac će biti isplaćen prodavaču.

Njuškalo čuva novac koji je Kupac uplatio te šalje Prodavaču tek nakon potvrde o ispravnosti predmeta.

Za potpunu sigurnost, PayProtect se koristi isključivo na Njuškalu, komunikacija se treba odvijati isključivo putem Njuškalo poruka i ne smije se prelaziti na druge kanale komunikacije. Njuškalo nikada neće poslati link/poveznicu putem SMS-a ili drugih servisa s uputama za plaćanje.

Za koje predmete mogu iskoristiti promotivnu akciju „Njuškalo dostavica“?

Promotivna akcija „Njuškalo Dostavica“ dostupna je unutar kategorija Mobiteli, Sport i oprema, Informatika, Audio Video Foto, Od glave do pete, Literatura, Dječji svijet, Sve za dom, Pronađeno blago, Glazbala, Kućni ljubimci, Strojevi i alati, Automoto rezervni dijelovi, Nautika rezervni dijelovi, Ostalo, Ribolovna oprema na oglasima predmeta koji su aktivirali Njuškalo uslugu Payprotect.

Odnosi li se promotivna cijena dostave na sve oblike plaćanja?

Pravo na promotivnu cijenu dostave ostvaruješ za sve vrste kartičnog plaćanja (Visa, Maestro, Mastercard) koje podržava Adyen partner preko kojeg se odvijaju sva plaćanja u okviru usluge PayProtect.

Tko ostvaruje pravo na promotivnu cijenu dostave putem Payprotect?

Registrirani njuškalo korisnik koji kupuje predmet od Prodavača uz korištenje PayProtect usluge na području Republike Hrvatske prema pravilima i uvjetima korištenja Njuškalo Payprotect usluge. Više o tome možete pročitati ovdje.

Imaš drugih pitanja? Slobodno kontaktiraj Njuškalovu korisničku podršku:
Mail: podrska@njuskalo.hr
Tel: 01.6500.953. Radno vrijeme: 08.00 – 20.00

Trebaš pomoć?