Kako prijaviti lažni e-mail

Čim prije prijavite sumnju na lažni e-mail. U prvom koraku proslijedite e-mail na podrska@njuskalo.hr ili na e-mail adresu svojeg prodajnog predstavnika sa naslovom 'Prijava lažne e-pošte'. Djelatnik Njuškala dati će vam informaciju da li se radi o lažnom e-mailu i uputu da li nam je potrebno još podataka vezno uz prijavu.

Na osnovi dodatnih informacija Njuškalo može potvrditi i poduzeti korake za sprječavanje zloupotrebe. Dodatne informacije koje su nam potrebne: zaglavlje e-maila (e-mail header) ili izvornik e-maila. U izvornicima e-maila možemo pronaći elemente koji su nam potrebni za provjeru da li se radi o lažnom predstavljanju, pokušaju krađe korisničkih podataka ili nekom drugom obliku Internet prijevare.

Ovisno o e-mail klijentu ili usluzi postupak je drugačiji I možete ga pronaći na : stranicama CARNET-a, a postupak je opisan u točki 14. ili u Google uputama.

Dodane podatke potrebno je poslati na e-mail adresu na koju ste inicijalno poslali prijavu o sumnji na lažno predstavljanje. Ukoliko vam postupak nije jasan možete za pomoć nazvati Njuškalo podršku.

Povezani sadržaj
Kako prepoznati lažne e-mailove?

Trebaš pomoć?