Ovaj oglas je neaktivan.
Pronjuškaj slične oglase.
VW Polo 1.4,8 V 44 kw. 250 000 tkm. Održavan.
Prodajem rabljeno vozilo: VW Polo
Šifra oglasa: 30024052
-
- Godina proizvodnje
- 1997
-
- Prijeđeni kilometri
- 251.000
-
- Snaga motora
- 44 kW
-
- Vrsta motora
- Benzin
-
- Ručni mjenjač
- Da
Osnovne informacije
- Lokacija vozila
- Ličko-senjska, Brinje, Prokike
- Marka automobila
- VW
- Model automobila
- Polo
- Tip automobila
- 75
- Godina proizvodnje
- 1997. godište
- Godina modela
- 1997.
- U prometu od
- 1998.
- Prva registracija u RH
- 1998.
- Prijeđeni kilometri
- 251000 km
- Motor
- Benzin
- Snaga motora
- 44 kW
- Radni obujam
- 1.400 cm3
- Mjenjač
- Mehanički mjenjač
- Broj stupnjeva
- 5 stupnjeva
- Potrošnja goriva
- 6 l/100km
- Stanje
- rabljeno
- Vlasnik
- drugi
Opis oglasa
ČITAJ OGLAS!
Za pravog i ozbiljnog kupca koji neće fantazirati cijena nije fiksna.
Registracija je istekla 3.12.2019 god. Auto je odjavljen.
Auto je 97 godina proizvodnje 12ti mjesec zadnja serija tog modela.
Motor je 1.4 8V 44 kw odličan,pali na zub po zimi po ljeti,živahan i pouzdan,jako mali potrošač i pouzdan a ide kao metak.
Ne troši ulje i ne dimi dobra kompresija.
Napravljen veliki servis na 247 000 prije nego je odjavljen,pumpa vode,filteri distribucija,ulje,antifriz,termostat,sve najkvalitetniji djelovi.
Garantiram još minimalno sto tisuća km bez ikakvih kvarova uz redovite izmjene ulja i normalnu vožnju.
Drugi sam vlasnik.
Kod mene je 12 god.i nikad me nije ostavio na cesti.
Servo volan nema kao ni el.podizače stakala. ABS takodjer nema sve je čista mehanika.
Šajba je pukla jer je na nju pala jabuka sa velike visine to je najveći problem. Kočnice su lošije jer je zaštekao jedan cilindar od stajanja i treba nove ili poštelati postojeće zadnje pakne.
Sad ima 251 000 original,jer je kupljen od jedne osiguravajuće kuće od čovjeka poznanika čiji je bio službeni auto pa je od početka redovito servisiran i nisu mu skidani kilometri. Ja sam sa njim napravio više od 150 000 tkm i nikad me nije ostavio na cesti.
Redovito sam mjenjao ulje i filtere svakih 10 000 stavljano je uvjek kvalitetno castrol magnatec ulje i filter.
Motor je odličan. Ovjes vrlo dobar.
LIMARIJA NIGDJE NIJE TRULA!
Motor od izmjene do izmjene ulja potroši do 1 litru ulja..jako mali potrošač,troši 5- 6 l benzina na 100 km pri normalnoj vožnji,a ide čudo,kratka getriba..
Auto je redovito održavan i servisiran uvjek sa original ili kvalitetnim djelovima,nikad nisu ugradjivani nikakvi jeftini zamjenski djelovi loše kvalitete.
Otkad je kod mene od većih stvari na autu je mjenjano:
Na 150 000 kvačilo komplet,sachs prva ugradnja sve najbolja kvaliteta djelova nije se štedilo na tome.
Na 165 000 prednje pločice i diskovi,kao i selen blokovi oni na šasiji okrugli stavljeni original kleberovi i sva četiri amortizera sachs prva ugradnja.
Na 185 000 zadnji ležajevi,novi doboši i sajle ručne,prednji desni ležaj na glavčini,kugle vilica obe nove.
Na 195 000 oba homokinetička ležaja.
Na 220 000 zadnji ležajevi u dobošima,razvodna kapa,kablovi,svjećice NGK.
Na 240 000 zadnji lonac novi,uložak pumpe goriva novi.
Na 242 000 repariran je alnaser,novi bendiks,četkice i automat.
Na 247 000 distribucija,pumpa vode,termostat,ulje filter ulja,antifriz.
Sve sam zapisivao kako sam šta mjenjao pa od tud ovi podatci.
Jer bio je jedini auto u obitelji pažen je i mažen.
Limarija nije nigdje trula,ali ima fleke od hrdje na farbi na desnom boku i na par mjesta po pragovima i vratima i sitne ogrebotine i udubljenja.
Nije nov ima 25 godina korišten je pa se te stvari podrazumjevaju.
Uz malo truda,novca i vremena se to da lako rješiti kome to smeta.
Ostalo je sve u vrlo dobrom stanju najveći je problem šajba..
Ponavljam nigdje nije trul!
Na sebi ima gume sava eskimo S3 dobre.
Ide sa njim u cjenu i rezervna polovna letva volana i potpuno nove spone letve volana lijeva i desna.
Dva zadnja sachs polovna amortizera(mogu se reparirati)
Dobar auto i dobra prilika za nekog tko je spreman malo uložiti i malo se potruditi da ga dovede u super stanje pali sipaj vozi. 098748923 poziv sms viber WhatsApp.
Auto se nalazi u okolici Brinja.
Za pravog i ozbiljnog kupca koji neće fantazirati cijena nije fiksna.
Registracija je istekla 3.12.2019 god. Auto je odjavljen.
Auto je 97 godina proizvodnje 12ti mjesec zadnja serija tog modela.
Motor je 1.4 8V 44 kw odličan,pali na zub po zimi po ljeti,živahan i pouzdan,jako mali potrošač i pouzdan a ide kao metak.
Ne troši ulje i ne dimi dobra kompresija.
Napravljen veliki servis na 247 000 prije nego je odjavljen,pumpa vode,filteri distribucija,ulje,antifriz,termostat,sve najkvalitetniji djelovi.
Garantiram još minimalno sto tisuća km bez ikakvih kvarova uz redovite izmjene ulja i normalnu vožnju.
Drugi sam vlasnik.
Kod mene je 12 god.i nikad me nije ostavio na cesti.
Servo volan nema kao ni el.podizače stakala. ABS takodjer nema sve je čista mehanika.
Šajba je pukla jer je na nju pala jabuka sa velike visine to je najveći problem. Kočnice su lošije jer je zaštekao jedan cilindar od stajanja i treba nove ili poštelati postojeće zadnje pakne.
Sad ima 251 000 original,jer je kupljen od jedne osiguravajuće kuće od čovjeka poznanika čiji je bio službeni auto pa je od početka redovito servisiran i nisu mu skidani kilometri. Ja sam sa njim napravio više od 150 000 tkm i nikad me nije ostavio na cesti.
Redovito sam mjenjao ulje i filtere svakih 10 000 stavljano je uvjek kvalitetno castrol magnatec ulje i filter.
Motor je odličan. Ovjes vrlo dobar.
LIMARIJA NIGDJE NIJE TRULA!
Motor od izmjene do izmjene ulja potroši do 1 litru ulja..jako mali potrošač,troši 5- 6 l benzina na 100 km pri normalnoj vožnji,a ide čudo,kratka getriba..
Auto je redovito održavan i servisiran uvjek sa original ili kvalitetnim djelovima,nikad nisu ugradjivani nikakvi jeftini zamjenski djelovi loše kvalitete.
Otkad je kod mene od većih stvari na autu je mjenjano:
Na 150 000 kvačilo komplet,sachs prva ugradnja sve najbolja kvaliteta djelova nije se štedilo na tome.
Na 165 000 prednje pločice i diskovi,kao i selen blokovi oni na šasiji okrugli stavljeni original kleberovi i sva četiri amortizera sachs prva ugradnja.
Na 185 000 zadnji ležajevi,novi doboši i sajle ručne,prednji desni ležaj na glavčini,kugle vilica obe nove.
Na 195 000 oba homokinetička ležaja.
Na 220 000 zadnji ležajevi u dobošima,razvodna kapa,kablovi,svjećice NGK.
Na 240 000 zadnji lonac novi,uložak pumpe goriva novi.
Na 242 000 repariran je alnaser,novi bendiks,četkice i automat.
Na 247 000 distribucija,pumpa vode,termostat,ulje filter ulja,antifriz.
Sve sam zapisivao kako sam šta mjenjao pa od tud ovi podatci.
Jer bio je jedini auto u obitelji pažen je i mažen.
Limarija nije nigdje trula,ali ima fleke od hrdje na farbi na desnom boku i na par mjesta po pragovima i vratima i sitne ogrebotine i udubljenja.
Nije nov ima 25 godina korišten je pa se te stvari podrazumjevaju.
Uz malo truda,novca i vremena se to da lako rješiti kome to smeta.
Ostalo je sve u vrlo dobrom stanju najveći je problem šajba..
Ponavljam nigdje nije trul!
Na sebi ima gume sava eskimo S3 dobre.
Ide sa njim u cjenu i rezervna polovna letva volana i potpuno nove spone letve volana lijeva i desna.
Dva zadnja sachs polovna amortizera(mogu se reparirati)
Dobar auto i dobra prilika za nekog tko je spreman malo uložiti i malo se potruditi da ga dovede u super stanje pali sipaj vozi. 098748923 poziv sms viber WhatsApp.
Auto se nalazi u okolici Brinja.
Karta
Dodatne informacije
Mogućnost plaćanja
Dodatni podaci
Udobnost
Sigurnost protiv krađe
- Oglas objavljen
- 08.01.2020. u 22:23
- Do isteka još
- oglas istekao