Kako prijaviti lažni e-mail

Čim prije prijavi sumnju na lažni e-mail. U prvom koraku proslijedi e-mail na podrska@njuskalo.hr ili na e-mail adresu svojeg prodajnog predstavnika s naslovom "Prijava lažne e-pošte". Djelatnik Njuškala dat će ti informaciju radi li se o lažnom e-mailu i uputu je li nam je potrebno još podataka vezno za prijavu.

Na osnovi dodatnih informacija Njuškalo može potvrditi i poduzeti korake za sprječavanje zloupotrebe. Dodatne informacije koje su nam potrebne: zaglavlje e-maila (e-mail header) ili izvornik e-maila. U izvornicima e-maila možemo pronaći elemente koji su nam potrebni za provjeru radi li se o lažnom predstavljanju, pokušaju krađe korisničkih podataka ili nekom drugom obliku internet prijevare.

Ovisno o e-mail klijentu ili usluzi postupak je drugačiji i možeš ga pronaći na stranicama CARNET-a, a postupak je opisan u točki 14. ili u Google uputama.

Dodane podatke potrebno je poslati na e-mail adresu na koju si inicijalno poslao prijavu o sumnji na lažno predstavljanje. Ukoliko ti postupak nije jasan, za pomoć možeš nazvati Njuškalo podršku.

Povezani sadržaj
Kako prepoznati lažne e-mailove?

Trebaš pomoć?