Njuškalo je hrvatski Superbrand

Zagreb, 4. prosinca 2013.

Njuškalo je dobio nagradu za izvrsnost i kvalitetu za 2013/14 godinu internacionalne organizacije Superbrands 2013/2014 – priznanja za najbolje brandove na hrvatskom tržištu.

Proces glasanja organiziran je i nadgledan od strane organizacije Superbrands, globalnog autoriteta na području brandinga, koji provodi promociju i imenovanje najjačih tržišnih marki u 90 zemalja svijeta. Glasovi stručnog vijeća upotpunjeni su glasovima više od 27.000 potrošača iz Hrvatske što daje dodatnu važnost rezultatima. Stručno vijeće čini 65 članova, priznatih poslovnih i marketinških stručnjaka iz hrvatskih medija, agencija, domaćih i stranih korporacija, sveučilišta te stručnih organizacija.

Osnovni kriteriji koje svaki Superbrand mora zadovoljiti su kvaliteta, pouzdanost, razlikovnost i emotivni naboj. Superbrands priznanje dokaz je da Njuškalo stvara vrijednosti koje rezultiraju zadovoljstvom i povjerenjem kupaca.

Trebaš pomoć?