• Mercedes Sprinter 213 CDI, putnički 8+1, M1, bez garancije,ČITAJ OGLAS, 2000 god.
  • Mercedes Sprinter 213 CDI, putnički 8+1, M1, bez garancije,ČITAJ OGLAS, 2000 god.
  • Mercedes Sprinter 213 CDI, putnički 8+1, M1, bez garancije,ČITAJ OGLAS, 2000 god.
  • Mercedes Sprinter 213 CDI, putnički 8+1, M1, bez garancije,ČITAJ OGLAS, 2000 god.
  • Mercedes Sprinter 213 CDI, putnički 8+1, M1, bez garancije,ČITAJ OGLAS, 2000 god.
  • Mercedes Sprinter 213 CDI, putnički 8+1, M1, bez garancije,ČITAJ OGLAS, 2000 god.
  • Mercedes Sprinter 213 CDI, putnički 8+1, M1, bez garancije,ČITAJ OGLAS, 2000 god.
  • Mercedes Sprinter 213 CDI, putnički 8+1, M1, bez garancije,ČITAJ OGLAS, 2000 god.
  • Mercedes Sprinter 213 CDI, putnički 8+1, M1, bez garancije,ČITAJ OGLAS, 2000 god.
  • Mercedes Sprinter 213 CDI, putnički 8+1, M1, bez garancije,ČITAJ OGLAS, 2000 god.
  • Mercedes Sprinter 213 CDI, putnički 8+1, M1, bez garancije,ČITAJ OGLAS, 2000 god.
  • Mercedes Sprinter 213 CDI, putnički 8+1, M1, bez garancije,ČITAJ OGLAS, 2000 god.
  • Mercedes Sprinter 213 CDI, putnički 8+1, M1, bez garancije,ČITAJ OGLAS, 2000 god.
  • Mercedes Sprinter 213 CDI, putnički 8+1, M1, bez garancije,ČITAJ OGLAS, 2000 god.
  • Mercedes Sprinter 213 CDI, putnički 8+1, M1, bez garancije,ČITAJ OGLAS, 2000 god.
  • Mercedes Sprinter 213 CDI, putnički 8+1, M1, bez garancije,ČITAJ OGLAS, 2000 god.
  • Mercedes Sprinter 213 CDI, putnički 8+1, M1, bez garancije,ČITAJ OGLAS, 2000 god.
  • Mercedes Sprinter 213 CDI, putnički 8+1, M1, bez garancije,ČITAJ OGLAS, 2000 god.
  • Mercedes Sprinter 213 CDI, putnički 8+1, M1, bez garancije,ČITAJ OGLAS, 2000 god.
  • Mercedes Sprinter 213 CDI, putnički 8+1, M1, bez garancije,ČITAJ OGLAS, 2000 god.
  • Nemoj propustiti priliku!

Mercedes Sprinter 213 CDI, putnički 8+1, M1, bez garancije,ČITAJ OGLAS, 2000 god.

Prodajem rabljeno vozilo: Mercedes Sprinter 213 CDI

Cijena
2.500 €
Šifra oglasa: 42886927

Osnovne informacije

Lokacija vozila
Grad Zagreb, Donja Dubrava, Čulinec
Namjena
Putnička kombi vozila
Marka i tip
Mercedes Sprinter 213 CDI
Motor
diesel
Snaga motora
95 kW
Prijeđeni kilometri
679.123 km
Radni obujam
2.148 cm3
Registriran do
02 / 2024
Boja
bijela
Stanje
rabljeno
Vlasnik
treći i više
Godina proizvodnje
2000.
Godina modela
2000.
Prva registracija
2013.
Klimatizacija
ručna
Mogućnost plaćanja
gotovina

Opis oglasa

Sprinter iz 2000., model 902, putnička verzija, cijena 2000 EUR+PDV, registriran na firmu, kilometara ima tko zna koliko, ovo je što piše na brojaču, prevezao željeza kod prethodnih vlasnika tko zna koliko tona, vjerojatno uz malo ljubavi može još toliko. Vlasnika prethodno imao tko zna koliko, navodno uvezen iz Njemačke 2013. Ističe mu registracija 20.02.2024., kupili smo ga za odraditi prijevoz nekoliko glomaznih strojeva u firmi (radimo proizvodnju sportske prehrane), prodajemo ga pred istek registracije, poslužio nam je za to za što nam je bilo potrebno, više nam ne treba. Nalazi se u Zagrebu, u voznom je stanju, ne može proći tehnički (u Zagrebu), prodaje se po sistemu ključ u ruke, viđeno kupljeno, bez ikakve garancije, bez mogućnosti reklamacije, bez povrata.
Zapisnik sa tehničkog je među slikama, rekao sam gospodinu na tehničkom neka navede apsolutno sve što vidi da ne valja, samo da ne bi kasnije bilo da sam nekoga nešto prevario.

E sad, za biti realan, kome treba za odraditi posao u nekom manjem mjestu, poljoprivredi isl, vozilo je realno gledano sasvim upotrebljivo i uz relativno malo investicije i vlastitog angažmana (moja slobodna procjena ako to sam radim bi bila trošak unutar 2000 EUR) za moj pojam jedino vitalno što bi trebalo riješiti je curenje ulje na turbini i BOSCH pumpa. Turbina sama po sebi je možda i dobra, nisam rastavljao crijeva za vidjeti ima li lufta, moguće je da su samo dihtunzi na dovodu ili povratu ulja otišli. Auspuh lonac je progorio, ali nije da nešto specijalno dimi, ni po gradu ni na autocesti, vjerojatno bi ga netko jeftino zakrpao. Ostatak instalacije iza lonca nedostaje, vidi se na slikama. Ne znam je li u originalu na tom dijelu koji nedostaje bio još jedan lonac ili fali samo nastavak cijevi do kraja vozila. Bosch pumpa na malim brzinama po gradu uredno funkcionira, na autoputu nema ubrzanja na velikim brzinama, svijetli EDC signal, ako nije do pumpe, moguće je do senzora tlaka na grani raila (tko se razumije u motore razumije što pričam). Kupio sam ga u Novskoj, odvezao je put do Zagreba bez problema, osim što sam se smrzao u njemu na autoputu jer ne radi grijanje. Isto tako po gradu vozi bez problema i za gradsku vožnju ima ubrzanje. Što se tiče podvozja, za proći tehnički u Zagrebu ima posla na limariji, za neku drugu sredinu vjerojatno ne treba puno raditi. Izvana se vidi da je od nekog prethodnog vlasnika dosta uloženo u saniranje limarije, tako da na tehničkom nije bilo prigovora na izgled limarije izvana. Unutra je točno takav kakav treba biti nakon što je prevezao x tona željeza u prethodnom životu. Sjedala za putnike su vjerojatno zadnje korištena u rodnoj mu Njemačkoj. Ima klimu, naravno ne radi, odnosno možda klima i radi, ali cijela kontrolna tabla grijanja i hlađenja ne radi (krugovi se vrte u prazno), ne znam kako je to nekome uspjelo razvaliti, valjda je mislio da su od željeza. Upravljački mehanizam je kao takav dobar, trebalo bi promijeniti gume na štangama stabilizatora straga i oplate na stražnjim kočnicama. Na auspuhu osim progorenosti lonca u dužini cca 2 cm i nedostatka završetka cijevi, treba promijeniti gumene nosače cijele instalacije. Nožna kočnica je dobra, ručnu kočnicu treba promijeniti dršku ili je sanirati i spojiti sajlu. Ne znam je li stražnja instalacija dobra, bez da je spojena sajla nismo je mogli ispitati na tehničkom. Getriba uredno šalta, mjenjač logično ima lufta. Amortizeri, kugle, seleni na vilicama, krajnici, nije bilo zamjerke na tehničkom. Na bočnim vratima nedostaju stražnji graničnici, pa ako se čovjek zanese u otvaranju cijela vrata mu padnu po nogama, ali inače, sva vrata se dobro zatvaraju i centralna brava iznutra nekim čudom radi u nekim momentima (ne znam točno kako u normalnim uvjetima funkcionira). Treba promijeniti sve brave na vratima, ima jedan ključ, vjerojatno treba promijeniti i električnu bravu na volanu, tu i tamo ne ukopča signal na prvu, pa nema paljenja. Šofer šajba je za pojam tehničkog dobra, ali ima 4 ili 5 točkastih napuknuća, vjerojatno od krupe ili kamenja. Inače šofer šajba nije originalna.
Od opreme ima webasto i centralno zaključavanje iznutra, ne znam kako se pali webasto ni kako radi. Pogon je stražnja vuča, podvozje kamionsko, kuka originalna.
Sve u svemu, kupio sam ga po logici da mi treba kratkotrajno za odraditi posao, gledao sam da je najjeftiniji kombi u takvoj dimenziji na oglasniku (ne znaš koji je veći krš u tom rangu cijene). Nije mi bilo bitno ni km ni stanje karoserije, samo da vozi i posluži, znao sam da ću ga pred istek prometne staviti na oglas. Ako nekome treba kombi ove dimenzije, uz malo ljubavi i relativno malo investicije u vlastitom aranžmanu, u nekoj manjoj sredini (ili u Zagrebu u nekim okolnostima), teško da se može naći bolje od ovoga za ove novce, pogotovo kad se uzme u obzir da je ovaj motor ugrađivan u avione i da uz iole dobro održavanje može proći još tko zna koliko stotina tisuća km. Je li ova kilometraža stvarna ili ne, nemam pojma, prvi joj ne vjerujem, znam jedino da smo mi s njim po Zagrebu u ovih par mjeseci vlasništva sve skupa sa dovozom iz Novske napravili manje od 300 km, tj. manje od jednog rezervoara.

Cijena 2000 EUR + PDV, registriran je na firmu, nalazi se u Zagrebu, kontakt 0922503889.

Karta

Objekti u blizini

proteos

Svi oglasi ovog oglašivača
Korisnik je verificirao broj telefona u državi: Hrvatska
Korisnik nije trgovac te na njega nisu primjenjive EU odredbe o zaštiti potrošača
  • Adresa:  Vukovarska 59, 21000 Split, Splitsko-dalmatinska, Hrvatska
Oglas objavljen
24.04.2024. u 16:05
Do isteka još

proteos

Svi oglasi ovog oglašivača
Korisnik je verificirao broj telefona u državi: Hrvatska
Korisnik nije trgovac te na njega nisu primjenjive EU odredbe o zaštiti potrošača
  • Adresa:  Vukovarska 59, 21000 Split, Splitsko-dalmatinska, Hrvatska