Ovaj oglas je neaktivan.

Pronjuškaj slične oglase.

  • FIAT 124 SEDAN 1969. GOD.
  • FIAT 124 SEDAN 1969. GOD.
  • FIAT 124 SEDAN 1969. GOD.
  • FIAT 124 SEDAN 1969. GOD.
  • FIAT 124 SEDAN 1969. GOD.
  • FIAT 124 SEDAN 1969. GOD.
  • FIAT 124 SEDAN 1969. GOD.
  • FIAT 124 SEDAN 1969. GOD.
  • FIAT 124 SEDAN 1969. GOD.
  • FIAT 124 SEDAN 1969. GOD.
  • FIAT 124 SEDAN 1969. GOD.
  • FIAT 124 SEDAN 1969. GOD.
  • FIAT 124 SEDAN 1969. GOD.
  • FIAT 124 SEDAN 1969. GOD.
  • FIAT 124 SEDAN 1969. GOD.
  • FIAT 124 SEDAN 1969. GOD.
  • FIAT 124 SEDAN 1969. GOD.
  • FIAT 124 SEDAN 1969. GOD.
  • FIAT 124 SEDAN 1969. GOD.
  • FIAT 124 SEDAN 1969. GOD.

FIAT 124 SEDAN 1969. GOD.

Cijena
4.910,74 €
  • Financiranje već od 56,52 € mjesečno

    Iznos
    4.900,00 €
    Minimalna vrijednost
    700,00 €
    Maksimalna vrijednost
    40.000,00 €
    Rok otplate
    120 mj.
    Minimalna vrijednost
    24 mj.
    Maksimalna vrijednost
    120 mj.
    Anuitet*
    56,52 €
    Fiksna kamatna stopa
    6,85%
    EKS
    7,07%
    Ukupni iznos otplate kredita:
    6.781,63 €
    Želim informativnu ponudu

    Izračuni su informativnog karaktera.
    Nastavite na stranice Addiko banke ako želite u 3 minute dobiti informativnu ponudu ili podnijeti zahtjev za kredit.

Šifra oglasa: 16479902

Osnovne informacije

Lokacija
Varaždinska
Stanje
rabljeno

Opis oglasa

Za one koji nisu upoznati, Fiat 124 je kao model nastao 1966. godine. Na platformi sedana nastali su F-124 sport coupe i cabrio. Mnogi uspoređuju Ladu sa F-124; nemaju ništa zajedničko osim oblika. Fiat 124 je u osnovi niže vozilo; kvalitetniji i bolje riješen ovijes; drukčiji motor; lakši na volanu; 4 disk kočnice; drukčiji rukohvat za otvaranje vrata; lakši 100 kg (prema tome i okretniji). Usklađenost mjenjača s motorom pruža užitak i osjećaj (pokretanje na semaforima, elastičnost u gradskoj vožnji,otvorena cesta) kao da ima više od 60 KS. Potrošnja goriva: otvorena cesta 7 litara (i manje); gradska vožnja 9-11 litara. Promijenjeni su lanac i lančanici na 58 000 km, reparatur set na rasplinjaču; reparatura kočnica zbog dugotrajnog stajanja vozila (od 1994. do 2012. god.); podmazivanje svih vitalnih dijelova ovijesa i ostalog. Sve lajsne na autu su od rosfraj materijala (tvornički). Ostala vanjska oprema u sjaju je krom (obruči farova,kvake,branici,ozake F-124,maska,kućište farova,žmigavaca,zaokretna leptir-stakla koja u otvorenom položaju kovitlaju zrak u kabini-nije potrebna klima). Dodatno sam po svojoj želji ugradio električnu (hirschmann) antenu,3.stop svjetlo,katadioptere na sva četvora vrata,dodatna svjetla za putnike na stražnjem sjedalu, sve 4 zaštitne školjke od izlivene plastike ispod blatobrana (tipski baš za model F-124), iako se ne vozi po soli i snijegu. Naslonjači za sjedala i kutija sa radio prijamnikom na središnjem grebenu ugrađeni su kad je auto bio nov. Također su dodatno ugrađeni drveni volan,izuzetno očuvan,i felge 13 cola od F-124 cabrio; originalan volan od bakelita ( kao nov) i felge sa kromiranim ratkapama uredno pospremljeni. Drugi sam vlasnik automobila; prvi vlasnik je bio poznati doktor Žeškov iz Zagreba. Fiat je stajao neregistriran u garaži 18 godina. Na novo je lakiran 2012. godine (završni bezbojni lak) jer je zbog starosti boje apšisao. Podvozje zaštičeno antikorozivnom zaštitom; svi spojevi zaštičeni klejb-diht masom; sve šupljine na karoseriji zapunjene sa tekućim voskom; ovijes (vilice diferencijal; ostali vitalni dijelovi podvozja lakirani sa dvokomp. crnom bojom). Nije bilo baš nikakvih limarijskih zahvata. Bez lažne skromnosti mogu reći da na prostorima bivše države pa i šire nema Fiat-a 124 u ovakvom originalnom stanju sa tvorničkom limarijom i sa tako malo kilometara 68 000, sa tako očuvanim interijerom i ostalim detaljima. Posjedujem puno uskladištenih kupljenih novih dijelova iz preventive (blatobrani,vezni lim,pragovi,stakla,dijelovi motora van bloka). Fiat je stacioniran ispod nadstrešnice; konstantno se vozi (jedino ne po soli i snijegu). Neka ne zamjere na opširnom tekstu oni oldtimeraši i entuzijasti koji posjeduj i voze skuplje, bolje opremljene ili više tražene modele. Ovo je možda prilika za one koji su si spremni za manja financijska sredstva priuštiti istinski užitak i dašak davnih vremena kad su se auti vozili (uz zanemarive kvarove; jer je kvaliteta materijala i jednostavnost bila neupitna). Ne podliježe eko-testu iako zadovoljava sve potrebne parametre za prolaz. Registriran do 21.10.2016.

Zvati na broj mobitela 098/384-864 Dražen. Ne odgovaram na mailove.
Oglas objavljen
01.02.2016. u 13:55
Do isteka još
oglas istekao