Osnovne informacije
- Lokacija
- Grad Zagreb, Donja Dubrava, Čulinec
- Stanje
- rabljeno
Opis oglasa
Prodajem motor skinut sa Chrysler Voyager-a 2.8 crd automatik. Znači skinut je sa običnog Voyager-a, ne Grand Voyager-a, godište cca 2002. Motor je VM 2.8 crd, blok i glava sigurno odgovaraju i za Grand Voyager-a, konfiguracija EGR ventila i hladnjaka EGR-a može varirati.
Kupio sam bio cijelo auto pred dvije godine zbog getribe, u voznom stanju sa stranim papirima, sačuvao motor za rezervu. Imam inače Grand Voyagera iza 2005. godine. Sad sam kupio još jednog cijelog polovnog, opet zbog getribe (ovo mi je četvrta izmjena getribe na mom Voyageru), tako da sad imam jedan motor viška u rezervi, inače ovaj motor ne bih ni prodavao (tko god vozi Voyagera duži niz godina zna da su to auta uz koja moraš imat i garažu za rezervne dijelove). Nisam mjerio kompresiju na motoru, ali prema prethodnom vlasniku i vizualno izvana i na usisnoj grani i po stanju turbine djeluje dobar. Prema prethodnom vlasniku nije bilo zamjerke ni na rad motora ni na rad getribe. Getriba je mene služila cca 40tisuća km prije nego je počela proklizavat. Motor nominalno prema brojaču ima ako dobro pamtim oko 250-270 tisuća km, što mu apsolutno vjerujem, tko poznaje Chryslere i problematiku oko Voyagera vjerojatno zna da je DRB III komunikacijski kompjuter prosto znanstvena fantastika za vratiti kilometre (čak i u Americi dok je bio aktualan, a kamoli igdje u Europi). Tko misli da je moguće vratiti km na DRB III protokolu, kao što rekoh, imam trenutno jedan rezervni Grand Voyager parkiran tu u Dubravi u Zagrebu za dijelove u voznom stanju, ako ih čisto iz rekreacije na njemu uspije na bilo koji način vratiti poklonim mu odmah ovaj motor. Uvijek se pojavi neki baja koji tvrdi da se na Ameru bez problema vrate kilometri, a u cijeloj RH ima dva ili max tri servisa koji uopće imaju DRB III kompjuter za se uopće spojiti na Amera i očitati kodove.
Ukratko, da se vratim na motor. Suh je i po brtvi glave i po brtvi kape ventila. Uredno se okreće, turbina je bila čista, bez provrta, interkuler je isto bio solidno čist. Motor dolazi bez turbine i interkulera, iskoristio sam ih na svom Voyageru, zato je skinuta ispušna grana motora. Isto tako dolazi i bez senzora tlaka ulja (iskoristio sam ga kod sebe) i letva za mjerenje količine ulja je puknutog gore prihvata za prst (onaj žuti plastični prsten mi je pukao na mom, pa sam iskoristio letvu sa ovog motora). Ali to sve ionako možete iskoristiti sa svog postojećeg motora. S motorom dajem u kompletu sva 4 injektora, alternator, servo pumpu (skinuo sam je sa motora kod skidanja letve volana sa tog Voyagera, zato se ne vidi na slici, ali dolazi s motorom). Mislim, imam hrpu rezervnih dijelova za Voyagera, znam napamet svaki šaraf ispod haube, zna cijeli Čulinec u Dubravi u Zagrebu koliko sam ležao ispod Amerikanca na parkingu, ako imate nekih specifičnih pitanja ili potreba smislit ćemo nešto. Radi se o izvedbi motora sa filterom goriva na prednjoj strani i hladnjakom EGR-a na prednjoj strani motora. Slika hladnjaka EGR-a je isto među slikama. Ako imate Voyagera sa nekom drugom izvedbom (moj recimo nema uopće hladnjak EGR-a), motor će vam dimenzijski odgovarati, nije sporno, konstrukcija je ista, jedino će možda trebati prilagoditi razmještaj čepova za antifriz na glavi motora i poziciju senzora temperature vode (nije neka znanstvena fantastika).
Ako nemate varijantu prijevoza motora, mogu vam ga dovesti bilo gdje u Hrvatskoj, nije problem, dogovorit ćemo se, cijena prijevoza je 0.3 eur/km. Teoretski, mogu vam pomoći i oko zamjene motora, ako baš nemate koga da vam to suvereno napravi, ali to je već viša matematika oko dogovora i logistike.
Uglavnom, zovite me na 0922503889.
Kupio sam bio cijelo auto pred dvije godine zbog getribe, u voznom stanju sa stranim papirima, sačuvao motor za rezervu. Imam inače Grand Voyagera iza 2005. godine. Sad sam kupio još jednog cijelog polovnog, opet zbog getribe (ovo mi je četvrta izmjena getribe na mom Voyageru), tako da sad imam jedan motor viška u rezervi, inače ovaj motor ne bih ni prodavao (tko god vozi Voyagera duži niz godina zna da su to auta uz koja moraš imat i garažu za rezervne dijelove). Nisam mjerio kompresiju na motoru, ali prema prethodnom vlasniku i vizualno izvana i na usisnoj grani i po stanju turbine djeluje dobar. Prema prethodnom vlasniku nije bilo zamjerke ni na rad motora ni na rad getribe. Getriba je mene služila cca 40tisuća km prije nego je počela proklizavat. Motor nominalno prema brojaču ima ako dobro pamtim oko 250-270 tisuća km, što mu apsolutno vjerujem, tko poznaje Chryslere i problematiku oko Voyagera vjerojatno zna da je DRB III komunikacijski kompjuter prosto znanstvena fantastika za vratiti kilometre (čak i u Americi dok je bio aktualan, a kamoli igdje u Europi). Tko misli da je moguće vratiti km na DRB III protokolu, kao što rekoh, imam trenutno jedan rezervni Grand Voyager parkiran tu u Dubravi u Zagrebu za dijelove u voznom stanju, ako ih čisto iz rekreacije na njemu uspije na bilo koji način vratiti poklonim mu odmah ovaj motor. Uvijek se pojavi neki baja koji tvrdi da se na Ameru bez problema vrate kilometri, a u cijeloj RH ima dva ili max tri servisa koji uopće imaju DRB III kompjuter za se uopće spojiti na Amera i očitati kodove.
Ukratko, da se vratim na motor. Suh je i po brtvi glave i po brtvi kape ventila. Uredno se okreće, turbina je bila čista, bez provrta, interkuler je isto bio solidno čist. Motor dolazi bez turbine i interkulera, iskoristio sam ih na svom Voyageru, zato je skinuta ispušna grana motora. Isto tako dolazi i bez senzora tlaka ulja (iskoristio sam ga kod sebe) i letva za mjerenje količine ulja je puknutog gore prihvata za prst (onaj žuti plastični prsten mi je pukao na mom, pa sam iskoristio letvu sa ovog motora). Ali to sve ionako možete iskoristiti sa svog postojećeg motora. S motorom dajem u kompletu sva 4 injektora, alternator, servo pumpu (skinuo sam je sa motora kod skidanja letve volana sa tog Voyagera, zato se ne vidi na slici, ali dolazi s motorom). Mislim, imam hrpu rezervnih dijelova za Voyagera, znam napamet svaki šaraf ispod haube, zna cijeli Čulinec u Dubravi u Zagrebu koliko sam ležao ispod Amerikanca na parkingu, ako imate nekih specifičnih pitanja ili potreba smislit ćemo nešto. Radi se o izvedbi motora sa filterom goriva na prednjoj strani i hladnjakom EGR-a na prednjoj strani motora. Slika hladnjaka EGR-a je isto među slikama. Ako imate Voyagera sa nekom drugom izvedbom (moj recimo nema uopće hladnjak EGR-a), motor će vam dimenzijski odgovarati, nije sporno, konstrukcija je ista, jedino će možda trebati prilagoditi razmještaj čepova za antifriz na glavi motora i poziciju senzora temperature vode (nije neka znanstvena fantastika).
Ako nemate varijantu prijevoza motora, mogu vam ga dovesti bilo gdje u Hrvatskoj, nije problem, dogovorit ćemo se, cijena prijevoza je 0.3 eur/km. Teoretski, mogu vam pomoći i oko zamjene motora, ako baš nemate koga da vam to suvereno napravi, ali to je već viša matematika oko dogovora i logistike.
Uglavnom, zovite me na 0922503889.
Karta
Napomena: Prikazana je točna lokacija
Dodatne informacije
Može se koristiti za
proteos
Svi oglasi ovog oglašivača
Korisnik je verificirao broj telefona u državi: Hrvatska
Korisnik nije trgovac te na njega nisu primjenjive EU odredbe o zaštiti potrošača
- Adresa: Vukovarska 59, 21000 Split, Splitsko-dalmatinska, Hrvatska
-
- Oglas objavljen
- 27.11.2025. u 00:51
- Do isteka još
proteos
Svi oglasi ovog oglašivača
Korisnik je verificirao broj telefona u državi: Hrvatska
Korisnik nije trgovac te na njega nisu primjenjive EU odredbe o zaštiti potrošača
- Adresa: Vukovarska 59, 21000 Split, Splitsko-dalmatinska, Hrvatska
-







