Informacije za trgovce

Što su Popusti?

Popusti su zasebna kategorija na Njuškalu, koja informira korisnike o akcijama, popustima i najnovijim lecima poznatih trgovačkih lanaca. Na Popustima nije moguće izravno kupovati, ali je potencijalnog kupca moguće u potpunosti informirati baš o onim akcijama i popustima koji ga zanimaju. Popusti olakšavaju donošenje odluke korisnika o kupovini te ga usmjeravaju na prodajna mjesta trgovaca. Njuškalov tim stoji Vam na usluzi sa savjetovanjem prije kampanje, za vrijeme trajanja te nakon kampanje, s popratnim izvještajem i analizama.

Kako funkcioniraju Popusti ?

Popusti na jednom mjestu okupljaju sve najnovije akcije, kataloge i popuste trgovačkih lanaca. Kada dođete na stranice ili aplikaciju Popusti prvo morate odrediti svoju lokaciju (automatski ili ručno), kako bi se prikazala ponuda trgovaca i prodajnih mjesta okruženju, a poredano prema blizini. Vrlo je korisno i pretraživanje putem filtera kategorija, a korisnicima stoje na raspolaganju i Obavijesti, usluga koja im omogućuje da primaju informacije kada je neki proizvod na akciji ili popustu. Kako ne bi propustili akciju omiljenog trgovca mogu ga označi kao „favorit“ i primati obavijesti o njegovim akcijama i popustima. Ukoliko ju imate u ponudi, osigurajte da to bude baš Vaša akcija!

Tko su naši korisnici?

Svatko od nas sretan je kada kupi nešto povoljno. Korisnici Popusta obzirni su kupci koji najčešće pametno raspolažu svojim budžetom, kupovinu planiraju unaprijed i redovito prate akcije i popuste u gotovo svim trgovačkim lancima. Korisnici su interneta, koji im je vrlo važan izvor informiranja kada je riječ o kupovini te su skloni detaljnom informiranju u cijenama i pogodnostima prije odluke o kupovini.

Kako funkcionira zajednička suradnja?

Suradnju možemo započeti u bilo kojem trenutku. Pošaljite nam vaše akcije, popuste i kataloge i mi ćemo ih uvrstiti na stranicu. Ne morate čekati do početka mjeseca jer se obračun vrši mjesečno, a na kraju svakog obračunskog razdoblja šaljemo detaljan izvještaj o pregledavanju vaših akcija, popusta i letaka. Budite tamo gdje su vaši potencijalni kupci!

Koje modele suradnje nudimo?

  • Na bazi mjesečne pretplate
  • Osnova za obračun je broj prodajnih mjesta trgovca. Ovaj je model suradnje primarno namjenjen za SME segment klijenata. Unutar njega prikazuju se do tri akcije ili letka te osnovni podaci trgovca. Akcije se mogu mijenjati jednom tjedno, a moguće je dogovoriti i prikaz većeg broja akcija. Započnite suradnju s ovim osnovnim paketom!

  • CPV model (cijena po posjetu)
  • Kod ovog modela suradnje relevantan je broj posjeta (visits), a računa se samo prvi klik ostvaren na katalogu, akcijama ili popustima trgovca. Broj akcija i letaka je neograničen. Vi odlučujete koliki broj posjeta (visits) želite ostvariti na svojim akcijama i letku i mi ćemo ih promovirati do dogovorenog broja. Radi se o perfomance based obračunu. Sami kontrolirate svoj trošak!

  • CPO model (cijena po otvaranju)
  • U ovom je modelu fokus na katalozima. Svako pojedinačno otvaranje vašeg kataloga važno je jer pokazuje interes potencijalnih kupaca za vaše akcije. Obračun je također performance based. Osim letka, preporučuje se i prikaz pojedinačnih akcija. Po želji klijenta, moguće je na katalog staviti poveznicu (link) na njegovu stranicu. Risk free promocija kataloga!

  • Brand push model
  • Promovirajte vašu robnu marku ili novi proizvod na Popustima kako bi privukli pažnju što većeg broja potencijalnih kupaca. Mi ćemo ekskluzivno i s visokim prioritetom prikazivati vaš proizvod koji je na akciji dostupan u trgovinama. Iskoristite ovu atraktivnu mogućnost promoviranja vaše robne marke ili novog proizvoda u trgovinama!

  • Shopping centar
  • Nudimo vam mogućnost prikaza svih važnih informacija vezanih uz Vaš shopping centar (popis trgovina, radno vrijeme, adresu…). Uz već postojeće akcije vaših zakupaca/trgovaca, mi ćemo s visokim prioritetom prikazivati akcije i popuste koji se odnose samo na vaš shopping centar. Dovedite kupce u vaš centar!.

Kako funkcionira dostava podataka?

Postoji nekoliko načina na koje nam možete dostaviti podatke, kako bismo ih mogli brzo i efikasno objaviti na Popustima:

Slanje e-mailom (1 do 10 akcija mjesečno)

Pošaljite nam svoj katalog i zasebne akcije s fotografijom, opisom, cijenom i detaljima putem e-maila i naš tim će se pobrinuti o objavljivanju materijala. Ova opcija koristi se za manji broj akcija. Brzo i jednostavno!

Automatizirana dostava podataka (od 10 akcija mjesečno)

Kod velikog broja akcija i čestog mijenjanja kataloga preporučamo postavljanje automatizirane dostave podataka. U tu nam svrhu pošaljite CSV ili XML datoteku, a naš će se tim pobrinuti o svim postavkama vezanim uz automatizaciju prijenosa podataka, kao i za redovito provjeravanje istog. Idealno za veliki volumen!


Povezani sadržaj

Tehničke specifikacije

Tumač pojmova

Uvjeti oglašavanja

Kontaktirajte nas

Trebaš pomoć?