Zloupotreba pristupnih podataka (korisničko ime i lozinka)

Kako prepoznati zloupotrebu pristupnih podataka (korisničko ime i lozinka)

Korištenjem ukradenih pristupnih podataka (korisničko ime i lozinka) moguć je neovlašten pristup vašim podacima ili neovlaštena objava oglasa korištenjem vašeg Njuškalo profila.

Korisničko ime i lozinka mogu biti izloženi krađi i zloupotrebi 'pecanjem' preko lažnih web stranica (phishing), nepažljivim rukovanjem lozinkama ili korištenjem slabe lozinke, slanjem korisničkih podataka kao odgovor na phishing e-mail ili uslijed napada zlonamjernim kodom na vaše računalo.

Kako bi prepoznali neovlaštene radnje na vašem profilu, dobro je pratiti e-mail obavijesti koje šalje Njuškalo o svim promjenama na vašem profilu i predanim oglasima.

Ako uočite izmjenu podataka, lozinke ili oglase koje niste predali, potrebno je hitno izmjeniti lozinku za pristup njuškalu i prijaviti mogućnost zloupotrebe na podrska@njuskalo.hr.

Kod prijave potrebno je navesti da li za pristup koristite njuškalo pristupne podatke ili koristite vanjske servise za pristup poput Facebooka.

Njuškalo će poduzeti korake da se onemogući daljnja zloupotreba vašeg profila, a vi trebate provjeriti podatke i oglase te ukloniti neovlaštene promjene.

Ako koristite vanjske servise za pristup (npr.prijava Facebook podacima) obavezni ste izmijeniti lozinku na profilu vanjskog servisa koji koristite za prijavu i time spriječiti ponavljanje zloupotrebe.

Dobra praksa nalaže da se nikad ne koriste isti podaci za prijavu na više web usluga, ako koristite istu lozinku za pristup drugim uslugama na Internetu, obavezno izmjenite lozinku za pristup tim uslugama.

Koristite uvijek jaku lozinku prema našim preporukama.

Povezani sadržaj
Korisničko ime i lozinka
Kako promijeniti lozinku?

Trebaš pomoć?