Krađa ili zlouporaba kartice

Iako svakog dana radimo na podizanju svijesti o sigurnoj kupovini našim korisnicima, nažalost, svjedoci smo još jednog oblika pokušaja prijevare. Ovog se puta radi o potencijalnim „kupcima“, koji se našim prodavačima na Njuškalu javljaju s velikim interesom za predmet prodaje i inzistiranjem na uplati na račun, ali tek nakon što zaprime presliku prodavačeve bankovne kartice, sa svim njezinim podacima.

Ukoliko primite e-poštom upit za predmet koji prodajete, nipošto ne pristajte na:

  • Slanje preslika vaših bankovnih kartica ili osobnih dokumenata
  • Davanje Vaših osobnih podataka koji mogu postati predmet krađe identiteta

Za ostvarivanje prodaje ili kupnje, u slučaju nemogućnosti nalaženja s kupcem osobno, dovoljan je IBAN/broj računa te naziv primatelja i niti jedan drugi vaš podatak.

Zašto prevaranti traže baš presliku kartice?

Uz ime, prezime i broj kartice, na poleđini se može vidjeti i specifični troznamenkasti broj, što je dovoljno da vam netko UKRADE identitet te s vašom karticom nesmetano kupuje.

Njuškalo, ali i njegovi sigurni prodavatelji i kupci kojima se možete obratiti s povjerenjem, nikada od vas neće tražiti preslike vaših dokumenata putem e-pošte.

Sa svojim debitnim i kreditnim karticama putem interneta poslujte s velikim oprezom, a kako biste se dodatno osigurali od prijevara, koristite našu sigurnu dostavu.

Ukoliko ste ipak bili žrtva ovakvog pokušaja prijevare te poslali preslike vaših kartica ili drugih dokumenata, obavezno o tome obavijestite nadležnu banku koja vam je izdala karticu, kako bi njezino daljnje korištenje bilo onemogućeno od strane prevaranta.

Trebaš pomoć?