Kako lagodno prodavati

  • Provjeri je li predmet prodaje ili usluga dopuštena prema Njuškalovim pravilima oglašavanja.
  • Detaljno opiši predmet ili uslugu koje prodaješ, te priloži što kvalitetnije fotografije uz oglas.
  • Opis neka bude realan, što vjerniji stvarnom stanju (osobito ako se radi o rabljenom predmetu) kako kupac ne bi imao lažna očekivanja.
  • Kod prodaje ili iznajmljivanja nekretnina prikaži točnu lokaciju, detaljno opiši uvjete kupnje ili najma, te postavi maksimalan broj kvalitetnih fotografija i tlocrt.
  • Istakni svoj oglas putem Vau Vau, Super Vau, Mali oglasnik Večernjeg lista pozicija kako bi mu osigurao veću vidljivost
  • Ostavi kontakt telefon u oglasu! Kupci su nepovjerljivi prema oglasima bez broja telefona ili mobitela.
  • Na upite odgovaraj ažurno, iskreno i točno, putem e-maila ili telefonski.
  • Obavezno se sastani s kupcem na javnom mjestu, u kafiću ili trgovačkom centru jer ćeš tako spriječiti 99% prijevara
  • Ako niste u istom gradu ili mjestu, pokušaj obaviti kupoprodaju preko prijatelja ili poznanika.
  • Koristi Njuškalovu dostavu.
  • Ako nisi u mogućnosti poslati proizvod kupcu, obavijesti ga na vrijeme, kako ne bi mislio da je prevaren.
  • Osiguraj uvid u garancije, vlasničke listove i drugu dokumentaciju koja dolazi s predmetom, kako bi se kupac osjećao sigurnije
  • Primamljive ponude iz inozemstva na stranom jeziku ili prelošem hrvatskom (obično koriste Google Translate) najčešće su prijevare.
  • Ako udomljavaš ili prodaješ kućnog ljubimca zatraži da ti udomitelj/kupac pokaže u kakvoj će obitelji će životinja završiti, kako će biti smještena, hranjena, hoće li imati veterinarsku skrb, i sve drugo što te zanima.
  • Prevaranti su uvijek vrlo ljubazni, susretljivi i dobrohotni – ne daj se obmanuti i drži se pravila.
  • Informiraj se o uobičajenim metodama prijevare i ako ti nešto izgleda sumnjivo, radije nemoj nastaviti s prodajom.
  • Nemoj zaboraviti ove savjete, a pogotovo nemoj misliti kako "se tebi to neće dogoditi" jer se može dogoditi svima!

Moram napomenuti da Njuškalo nije odgovoran za eventualne sporove nastale prilikom trgovanja, te da podatke o korisnicima smijemo dati jedino nadležnim institucijama (prema Zakonu o zaštiti podataka)

Trebaš pomoć?