UPRAVLJANJE MARKETINGOM / Kotler - Keller
- Cijena
- 69,85 €
+ zaštita kupca 2,79 €
+ dostava od 1,90 €
Sigurna kupovina uz PayProtect
Dostava diljem Hrvatske
Kupuj uz PayProtect od provjerenih prodavača uz garanciju povrata novca i sigurnu dostavu. Saznaj više
Šifra oglasa: 25038003
Osnovne informacije
- Lokacija
- Šibensko-kninska, Šibenik, Grad
- Stanje
- novo
Opis oglasa
"UPRAVLJANJE MARKETINGOM" je udžbenik broj 1 iz područja upravljanja marketingom u cijelom svijetu. Paralelno s promjenom marketinških tehnika i organizacija, mijenjala su se i izdanja ovoga udžbenika, čije je prvo izdanje objavljeno još 1967. godine. Knjiga je donijela koncept prema kojem tvrtke moraju biti motivirane klijentima i tržištem. No, malo su se spominjale teme koje se danas smatraju fundamentalnima kao što su segmentacija, ciljanje i pozicioniranje. Kocepti kao što su vrijednost marke, analiza vrijednosti za klijenta, marketing baze podataka, e-trgovina, mreže vrijednosti, hibridni kanali, upravljanje lancem dobavljanja i integrirane marketinške komunikacije nisu bile niti prisutne u tadašnjem marketinškom vokabularu. Kako se tvrtke mijenjaju, mijenja se i njihova marketinška organizacija. Paralelno s promjenom marketinških tehnika i organizacija, promijenio se i ovaj udžbenik. Najveća promjena je prilog suautora. Kevin Lane Keller jedan je od vodećih marketinških stručnjaka svoje generacije. On donosi svježa razmišljanja i nove perspektive u Upravljanju marketingom. Dvanaesto izdanje reflektira zajedničko nastojanje oba autora čiji je cilj stvaranje najboljeg izdanja Upravljanja marketingom do sada.
Izdano u Zagrebu, tvrdi uvez, 756 str. Knjiga je potpuno nova i uopće nije korištena.
Poglavlja iz sadržaja knjige:
RAZUMIJEVANJE UPRAVLJANJA MARKETINGOM/ Određivanje marketinga za 21. stoljeće/ Razvijanje marketinških strategija i planova/ DOBIVANJE UVIDA U MARKETING/ Prikupljanje informacija i promatranja okruženja/ Provođenjevmarketinških istraživanja i predviđanje potražnje/ POVEZIVANJE S KLIJENTIMA/ Stvaranje zadovoljstva, lojalnosti i vrijednosti za klijenta/ Analiza tržišta krajnje potrošnje/ Analiza tržišta poslovne potrošnje/ Identificiranje tržišnih segmenata i odabir ciljnih tržišta/ IZGRAĐIVANJE SNAŽNIH MARKI/ Stvaranje tržišne vrijednosti marke/ Umijeće pozicioniranja marke/ Nošenje s konkurencijom/ OBLIKOVANJE TRŽIŠNE PONUDE/ Određivanje strategije proizvoda/ Oblikovanje i upravljanje uslugama/ Razvijanje strategija i program određivanja cijena/ ISPORUKA VRIJEDNOSTI/ Oblikovanje i upravljanje mrežom vrijednosti i kanalima/ Upravljanje maloprodajom, veleprodajom i logistikom/ VAŽNOST KOMUNIKACIJE/ Oblikovanje i upravljanje integriranim marketinškim komunikacijama/ Upravljanje masovnim komunikacijama: oglašavanje/, unapređenje prodaje, događaji i odnosi s javnošću/ Upravljanje osobnim komunikacijama: izravni marketing i osobna prodaja/ OSTVARIVANJE USPJEŠNOG DUGOROČNOG RASTA/ Uvođenje novih tržišnih ponuda/ Prodiranje na globalna tržišta/ Upravljanje holističkom marketinškom organizacijom.
E-mail: truta.srecko@gmail.com
DOSTAVA - Hrvatska i inozemstvo
Izdano u Zagrebu, tvrdi uvez, 756 str. Knjiga je potpuno nova i uopće nije korištena.
Poglavlja iz sadržaja knjige:
RAZUMIJEVANJE UPRAVLJANJA MARKETINGOM/ Određivanje marketinga za 21. stoljeće/ Razvijanje marketinških strategija i planova/ DOBIVANJE UVIDA U MARKETING/ Prikupljanje informacija i promatranja okruženja/ Provođenjevmarketinških istraživanja i predviđanje potražnje/ POVEZIVANJE S KLIJENTIMA/ Stvaranje zadovoljstva, lojalnosti i vrijednosti za klijenta/ Analiza tržišta krajnje potrošnje/ Analiza tržišta poslovne potrošnje/ Identificiranje tržišnih segmenata i odabir ciljnih tržišta/ IZGRAĐIVANJE SNAŽNIH MARKI/ Stvaranje tržišne vrijednosti marke/ Umijeće pozicioniranja marke/ Nošenje s konkurencijom/ OBLIKOVANJE TRŽIŠNE PONUDE/ Određivanje strategije proizvoda/ Oblikovanje i upravljanje uslugama/ Razvijanje strategija i program određivanja cijena/ ISPORUKA VRIJEDNOSTI/ Oblikovanje i upravljanje mrežom vrijednosti i kanalima/ Upravljanje maloprodajom, veleprodajom i logistikom/ VAŽNOST KOMUNIKACIJE/ Oblikovanje i upravljanje integriranim marketinškim komunikacijama/ Upravljanje masovnim komunikacijama: oglašavanje/, unapređenje prodaje, događaji i odnosi s javnošću/ Upravljanje osobnim komunikacijama: izravni marketing i osobna prodaja/ OSTVARIVANJE USPJEŠNOG DUGOROČNOG RASTA/ Uvođenje novih tržišnih ponuda/ Prodiranje na globalna tržišta/ Upravljanje holističkom marketinškom organizacijom.
E-mail: truta.srecko@gmail.com
DOSTAVA - Hrvatska i inozemstvo
Karta
Napomena: Prikazana je točna lokacija
Fortunato1
Korisnik je verificirao broj telefona u državi: Hrvatska
Korisnik nije trgovac te na njega nisu primjenjive EU odredbe o zaštiti potrošača
- Adresa: 22000 Šibenik, Šibensko-kninska, Hrvatska
- Oglas objavljen
- 21.11.2025. u 14:59
- Do isteka još
- Oglas prikazan
- 974 puta
Fortunato1
Korisnik je verificirao broj telefona u državi: Hrvatska
Korisnik nije trgovac te na njega nisu primjenjive EU odredbe o zaštiti potrošača
- Adresa: 22000 Šibenik, Šibensko-kninska, Hrvatska
