Ovaj oglas je neaktivan.
Pronjuškaj slične oglase.
Slični oglasi
Vidi sve oglaseOsnovne informacije
- Lokacija
- Šibensko-kninska, Šibenik, Grad
- Stanje
- novo
Opis oglasa
"UPRAVLJANJE MARKETINGOM" je udžbenik broj 1 iz područja upravljanja marketingom u cijelom svijetu. Paralelno s promjenom marketinških tehnika i organizacija, mijenjala su se i izdanja ovoga udžbenika, čije je prvo izdanje objavljeno još 1967. godine. Knjiga je donijela koncept prema kojem tvrtke moraju biti motivirane klijentima i tržištem. No, malo su se spominjale teme koje se danas smatraju fundamentalnima kao što su segmentacija, ciljanje i pozicioniranje. Kocepti kao što su vrijednost marke, analiza vrijednosti za klijenta, marketing baze podataka, e-trgovina, mreže vrijednosti, hibridni kanali, upravljanje lancem dobavljanja i integrirane marketinške komunikacije nisu bile niti prisutne u tadašnjem marketinškom vokabularu. Kako se tvrtke mijenjaju, mijenja se i njihova marketinška organizacija. Paralelno s promjenom marketinških tehnika i organizacija, promijenio se i ovaj udžbenik. Najveća promjena je prilog suautora. Kevin Lane Keller jedan je od vodećih marketinških stručnjaka svoje generacije. On donosi svježa razmišljanja i nove perspektive u Upravljanju marketingom. Dvanaesto izdanje reflektira zajedničko nastojanje oba autora čiji je cilj stvaranje najboljeg izdanja Upravljanja marketingom do sada.
Izdavač: "MATE" Zagreb, tvrdi uvez, 756 str. Knjiga je potpuno nova i nije korištena. AKCIJSKA CIJENA
Poglavlja iz sadržaja knjige:
RAZUMIJEVANJE UPRAVLJANJA MARKETINGOM/ Određivanje marketinga za 21. stoljeće/ Razvijanje marketinških strategija i planova/ DOBIVANJE UVIDA U MARKETING/ Prikupljanje informacija i promatranja okruženja/ Provođenjevmarketinških istraživanja i predviđanje potražnje/ POVEZIVANJE S KLIJENTIMA/ Stvaranje zadovoljstva, lojalnosti i vrijednosti za klijenta/ Analiza tržišta krajnje potrošnje/ Analiza tržišta poslovne potrošnje/ Identificiranje tržišnih segmenata i odabir ciljnih tržišta/ IZGRAĐIVANJE SNAŽNIH MARKI/ Stvaranje tržišne vrijednosti marke/ Umijeće pozicioniranja marke/ Nošenje s konkurencijom/ OBLIKOVANJE TRŽIŠNE PONUDE/ Određivanje strategije proizvoda/ Oblikovanje i upravljanje uslugama/ Razvijanje strategija i program određivanja cijena/ ISPORUKA VRIJEDNOSTI/ Oblikovanje i upravljanje mrežom vrijednosti i kanalima/ Upravljanje maloprodajom, veleprodajom i logistikom/ VAŽNOST KOMUNIKACIJE/ Oblikovanje i upravljanje integriranim marketinškim komunikacijama/ Upravljanje masovnim komunikacijama: oglašavanje/, unapređenje prodaje, događaji i odnosi s javnošću/ Upravljanje osobnim komunikacijama: izravni marketing i osobna prodaja/ OSTVARIVANJE USPJEŠNOG DUGOROČNOG RASTA/ Uvođenje novih tržišnih ponuda/ Prodiranje na globalna tržišta/ Upravljanje holističkom marketinškom organizacijom.
E-mail: carlitotruta1609@gmail.com
DOSTAVA KNJIGA - Hrvatska i inozemstvo
Izdavač: "MATE" Zagreb, tvrdi uvez, 756 str. Knjiga je potpuno nova i nije korištena. AKCIJSKA CIJENA
Poglavlja iz sadržaja knjige:
RAZUMIJEVANJE UPRAVLJANJA MARKETINGOM/ Određivanje marketinga za 21. stoljeće/ Razvijanje marketinških strategija i planova/ DOBIVANJE UVIDA U MARKETING/ Prikupljanje informacija i promatranja okruženja/ Provođenjevmarketinških istraživanja i predviđanje potražnje/ POVEZIVANJE S KLIJENTIMA/ Stvaranje zadovoljstva, lojalnosti i vrijednosti za klijenta/ Analiza tržišta krajnje potrošnje/ Analiza tržišta poslovne potrošnje/ Identificiranje tržišnih segmenata i odabir ciljnih tržišta/ IZGRAĐIVANJE SNAŽNIH MARKI/ Stvaranje tržišne vrijednosti marke/ Umijeće pozicioniranja marke/ Nošenje s konkurencijom/ OBLIKOVANJE TRŽIŠNE PONUDE/ Određivanje strategije proizvoda/ Oblikovanje i upravljanje uslugama/ Razvijanje strategija i program određivanja cijena/ ISPORUKA VRIJEDNOSTI/ Oblikovanje i upravljanje mrežom vrijednosti i kanalima/ Upravljanje maloprodajom, veleprodajom i logistikom/ VAŽNOST KOMUNIKACIJE/ Oblikovanje i upravljanje integriranim marketinškim komunikacijama/ Upravljanje masovnim komunikacijama: oglašavanje/, unapređenje prodaje, događaji i odnosi s javnošću/ Upravljanje osobnim komunikacijama: izravni marketing i osobna prodaja/ OSTVARIVANJE USPJEŠNOG DUGOROČNOG RASTA/ Uvođenje novih tržišnih ponuda/ Prodiranje na globalna tržišta/ Upravljanje holističkom marketinškom organizacijom.
E-mail: carlitotruta1609@gmail.com
DOSTAVA KNJIGA - Hrvatska i inozemstvo
Karta
Napomena: Prikazana je približna lokacija
- Oglas objavljen
- 18.12.2024. u 09:13
- Do isteka još
- oglas istekao
- Oglas prikazan
- 109 puta