Zloupotreba pristupnih podataka (korisničko ime i lozinka)
Kako prepoznati zloupotrebu pristupnih podataka (korisničko ime i lozinka)
Korištenjem ukradenih pristupnih podataka (korisničko ime i lozinka) moguć je neovlašten pristup tvojim podacima ili neovlaštena objava oglasa korištenjem tvog Njuškalo profila.
Korisničko ime i lozinka mogu biti izloženi krađi i zloupotrebi 'pecanjem' preko lažnih web stranica (phishing), nepažljivim rukovanjem lozinkama ili korištenjem slabe lozinke, slanjem korisničkih podataka kao odgovor na phishing e-mail ili uslijed napada zlonamjernim kodom na tvoje računalo.
Kako bi prepoznao neovlaštene radnje na svom profilu, dobro je pratiti e-mail obavijesti koje šalje Njuškalo o svim promjenama na profilu i predanim oglasima.
Ako uočiš izmjenu podataka, lozinke ili oglase koje nisi predao, potrebno je hitno izmjeniti lozinku za pristup Njuškalu i prijaviti mogućnost zloupotrebe Korisničkoj podršci.
Kod prijave je potrebno navesti koristiš li pristupne podatke za prijavu ili vanjske servise za pristup poput Facebooka.
Njuškalo će poduzeti korake da se onemogući daljnja zloupotreba tvog profila, a ti trebaš provjeriti podatke i oglase te ukloniti neovlaštene promjene.
Ako koristiš vanjske servise za pristup (npr. prijava Facebook podacima) obavezan si izmijeniti lozinku na profilu vanjskog servisa koji koristiš za prijavu i time spriječiti ponavljanje zloupotrebe.
Dobra praksa nalaže da se nikad ne koriste isti podaci za prijavu na više web usluga, ako koristiš istu lozinku za pristup drugim uslugama na Internetu, obavezno izmjeni lozinku za pristup tim uslugama.
Koristi uvijek jaku lozinku prema našim preporukama.
Povezani sadržaj
Korisničko ime i lozinka
Kako promijeniti lozinku?